Geen vocht... dus had net mijn terugplaatsing... de beste is terug gezet en hebben nu nog 4 die ze de komende dagen in de gaten gaan houden... als die ingevroren worden krijgen we daar bericht van...
Super jufkrisje dat alles goed gelopen is. Ik hoop mee op een blijvertje! Hopelijk heb je ondertussen ook al wat minder pijn. groetjes Biepje
Pijn wordt met de dag minder. Dus prima... Hoe is het met de rest??? En hoe is het met de mannen... helemaal opgeknapt??
Gelukkig word je pijn minder. Met mijn vriend gaat het weer goed ik hoor hem soms nog dat het wat gevoelig is. En met die van jou Biepje? Ik heb morgen me informatie gesprek dus ben benieuwd!
Jeetje wat is het veel! Ik heb vandaag alle injecties/pillen mee gekregen, en een heleboel informatie! Me hele koelkast ligt gelijk vol haha! En ik heb leren prikken, dat viel me echt heeeel erg mee! Ik moest mezelf er wel even overheen zetten. Nu wachten op mijn menstruatie (verwacht morgen of overmorgen) en dan moet ik even bellen en dan maken ze mijn behandelschema in orde, en moet ik starten met de pil. Hoe staat het nu bij jou jufkrisje? Is het een beetje vol te houden?
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en ik hoop met jullie mee te kunnen lezen en schrijven. Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Angelique, 30 jaar oud. Zelf heb ik al een dochter van 16 maanden uit een eerdere ICSI poging. Nu willen we voor een twee kindje gaan en op 14 september ben ik gestart met decapeptyl spuiten en 3 dagen later met menopur 225. Morgen krijg ik mijn eerste echo om te kijken hoe de groei is van de eitjes. Omdat ik al bekend ben met de procedure had ik verwacht dat ik er wel makkelijk doorheen zou gaan, maar toch vind ik het allemaal weer erg spannend. Jufkrisje, spannende tijd. Wanneer mag je testen? Natassj, ook voor jou een spannende tijd. Sterkte allebei met wachten en wachten en wachten.. en duimen voor goed resultaat. Groetjes
Veel hé Natassj... ik heb in al die maanden een kleine shopper meegenomen waar ik het in mee nam... veel handiger dan die tas van het ziekenhuis maar man man man daar ging veel in 😲 Hier alles ok... best rustig... vandaag voor het eerst last van mijn boobs (zoals altijd) en last van de utrogestan begint ook te komen...wat moeier dan normaal... ach ja...hoort er bij en zegt helemaal niets... Women je bent heel stil...gaat het daar aan de andere kant?? Biepje...voor jullie al wat data bekend voor afspraken/rondes? Anna... hoi hoi... volgens mij blijft het altijd spannend... hopelijk heb je maar 1 ronde nodig... je icsi poging was helemaal op nu? Of had je nog cryo's over (voel me best wel mmm geleerd met zulke vragen 😂😁 Ik mag 5 oktober een bloedtest doen... wacht dat maar af...of een eerdere ongi... als het lukt natuurlijk 😇
Hoihoi, Lijkt me inderdaad verstandig om de bloedtest af te wachten... Met de gynaecoloog heb ik afgesproken dat het gewoon de eerste keer raak is.... Maarja, dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen. De vorige keer was het de tweede verse poging. (zeker een hele geleerde vraag) Ik had nog 3 cryo's van in de vriezer. Maar daarbij is de ontdooiing niet goed gegaan. Ik heb daardoor meer vertrouwen in een verse terugplaatsing. Ik ga voor je duimen dat de kleine spruit gaat innestelen...Sterkte in de wachtweken.
jufkrisjj: ja hier alles goed zit te wachten op mijn menstruatie dan kunnen we weer beginnen haha ( beetje raar he zo willen we geen menstruatie en nu kan ik niet wachten).. gelukkig gaat het bij jou weer goed.. spannend he die wachweken!!
Hoi Angelique! Welkom bij de groep! Hoe is je echo gegaan ? Het is zeker een spannende tijd, maar ervaringen uitwisselen via dit forum doet me echt wel heel goed! Jij ook heel veel sterkte!
Zo mijn telefoon liep er achter geloof ik zie nu alle nieuwe berichten Hihi ! Ik schrok best wel hoeveel ik allemaal mee kreeg maar nu kan ik eigenlijk niet wachten om te beginnen! Zal je zien dat ik nu veel later ongesteld word. Wanneer moet jij ongeveer ongesteld worden dan woman? En heb jij al de medicijnen al mee gekregen ?
Hier scheelde mijn ongesteldheid die maand ook 5 dgn...later dan normaal... :s Jullie gaan mooi oplopen met elkaar misschien women en Natassj... Fijn wat van je te horen women
ja sorry afgelopen dagen was hectisch op et werk ik moest de 22e de menstruatie krijgen maar we wachten geduldig af.. ik moet daarna bellen en dan plannen ze alles in en krijg ik mijn medicijnen thuis gestuurd! is onze 3e keer dus we weten wat we moeten doen.. hopelijk gaaat het bij iedereen nu lukken
Hoi dames, Spannend allemaal he. Mijn vriend is ondertussen goed hersteld. Nog een beetje gevoelig, maar da's wel normaal zeker. Begin oktober terug naar het ziekenhuis om eindelijk de uitslag te vernemen van het DNA-onderzoek en hopelijk dan ook meer zicht te krijgen op het programma. Daarna is het dan nog even wachten op de menstruatie en dan kan ik ook aan de pil. Ik belde deze week even naar de dienst om te horen wanneer ik dan de uitleg zou krijgen over de spuiten en zo. Blijkbaar is dit maar gepland bij de uitgangsecho na de 14 dagen pil, dus. Leek me een beetje raar, maar binnen 10 dagen zal de dokter ook wel meer kunnen vertellen he. Ik ben benieuwd. Het lijnen lukt ondertussen toch ook al een beetje. 1.3 kg sinds vorige maandag, dus ik ben blij, alhoewel ik nog steeds zin heb ik koekjes en chips , maar we weten waar we het voor doen, ...
Hoihoi, Zal je zien dat de menstruatie een stuk later komt dan normaal. Hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten. Echo was goed. Rond de 10 follikels waarvan er al 4 goed zijn. Dinsdag punctie.
Gaat lekker door voor ons groepje... om de beurt allemaal een icsi! Spannend angelique! Hopelijk gaat het dinsdag goed! Ik zou gebeld worden maandags als de punctie door geen goede bevruchtingen niet door kon gaan...tevens dinsdagochtend ook een echo om te kijken of ik geen (beginnende) overstimulatie had (dan zien ze vocht in de eileiders)