Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow gefeliciteerd jufkrisjj!!

2. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Voor ons enkel teleurstelling vandaag. Blijkbaar is mijn vriend drager van het muco-gen en moet ik dus ook eerst getest worden voor we verder kunnen. Terug zeker 3 maanden wachten dus, :(, ...

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Oowww wat erg biepje.... dus jij moet nu eigenlijke diezelfde dna test doen?? En die ellenlange maanden wachten :( geen mogelijkheid dat je dat eerder kan weten?

4. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Jeetje biebje wat houd dat muco gen in ?
    Kan je die dna test niet ergens anders doen dan in Nijmegen hebben we er 6 weken op gewacht ? Dat is wel minder lang dan 3 hele maanden :(

5. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje balen biepje:(

6. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    En al op een wolkje jufkrisje ?

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wolkje is aan het binnenkomen hier...

Al zijn mijn gedachten vooral vandaag weer veel bij biepje... gast het meis?? Horen niets van je...snap dat je je even kut voelt hoor...maar hier mag je altijd je ei kwijt hé!!!

8. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry voor de afwezigheid. Na enkele super drukke dagen ben ik er wel terug een beetje bovenop. Er zit nu eenmaal niets anders op dan te wachten en hopen op goed nieuws. De dokter ging vragen aan het labo om er spoed achter te zetten. Maar bij mijn vriend duurde het net geen 5 maanden voor we de uitslag gekregen hebben. De reden was toen dat het labo een achterstand had opgelopen met de vakantie. De standaard wachttijd is 3 maanden. Was toen echt boos, nu eigenlijk ook nog een beetje. Ze hadden me beter ook meteen getest dan hoefden we nu niet nog extra te wachten.

Woensdag zullen ze me iets laten weten over hoe lang het zou duren om de uitslag binnen te hebben. Ben benieuwd.

Ik ben blij dat jouw roze wolk eindelijk is toegekomen jufkrisje, geniet er ten volle van, je verdient het!

Hoe gaat het nu met jou Natassj?

9. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Aawh biepje ik hoop voor je dat ze er wel echt spoed van maken!
    Ik ga er in ieder geval voor duimen!
    Ik ben nu nog aan de pil en donderdag ga ik me eerste decapeptyl zetten! Heel spannend!
    Heerlijk hoor jufkrisje geniet maar lekker van je wolkje wanneer ga je nu het hartje horen of krijg je een echo?
    En weet jij al wanneer je kan starten women ?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ach biepje... het voelt vast alsof je allr pech van heel de wereld hebt...En terecht hoor! Heel jammer en misschien ook wat slordig van het ziekenhuis zeg...!

De 21ste ben ik net geen 7 wkn zwanger (als het goed is) volgens mij kan het dan net uitwendig en zou het hartje in meeste gevallen hoorbaar/zichtbaar moeten zijn...tis zo lang geleden dat ik dat niet eens weet haha

11. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier alles nog rustig nog geen menstruatie:( duurt lang pff!
    biepje hopelijk kunnen ze er echt spoed spoed achter zetten duurt al lang genoeg!

jufkrisjj lekker genieten ervan
    en natasjj het schiet al op he;)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Dat duurt idd heel lang women.. balen zeg... :( duim met je mee dat het snel komt zodat je weer op weg kan!

13. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Kleine update: vandaag telefoon gekregen van de lieve vroedvrouw in het ziekenhuis. Het DNA-onderzoek kan versneld uitgevoerd worden! Normaal gezien zouden we de uitslag moeten krijgen rond half november. Da's toch iets helemaal anders dan de 5 maanden die we moesten wachten op de dna-uitslag van mijn vriend. Nu nog hopen dat ik geen drager ben van het muco-gen (+/- 5% is drager).

Ik hoop zo dat we snel kunnen beginnen, ... .

Hopelijk kan jij ook snel beginnen woman, ik duim met je mee.

Hoe zit het met de rest?

liefs

Biepje

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat fijn biepje! Dat klinkt wel veel beter zeg! Dat is nog steeds wachten maar niet meer zo lang!

15. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Gelukkig kan het versnelt worden biepje en als jij dat muco gen niet heb mogen jullie dan wel gewoon starten met de behandeling ?
    Aawh women wat vervelend dat het zolang duurt heb je altijd al zo'n onregelmatige cyclus gehad?
    Hoe gaat het met jou jufkrisje?
    Ik heb donderdag me eerste decapeptyl gezet.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Goed zeg Natassj...En vond je het meevallen??

Women al ongesteld?

Hier vandaag 6 wkn... nog ruim 6 weken wachten en hopen dat het goed gaat... voel me vooral heel moe en wat futloos.... maar begin ook vroeg met werken dus tis een beetje dubbelop... vrijdag eindelijk een echo... dat geeft dan hopelijk eindelijk een betere geruststelling als de testen die ik heb gedaan... al geloof ik nu wel dat het goed zit...

17. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ja het valt gelukkig wel mee ik haal ze nu van tevoren alvast uit de koelkast je merkt wel als ze kouder zijn dat je het dan wat meer voelt, en gister had ik een botte naald dus die voelde ik ook wat meer.. maar het is wel te doen en heb verder nog geen bijwerkingen.
    Vandaag de laatste pil genomen dus ben benieuwd wanneer ik nu ongie ga worden.. Prikte jij jezelf jufkrisje?
    Spannend hoor die echo kan me wel voorstellen dat het nu nog onwerkelijk is!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ja ik prikte zelf... had ik weinig moeite mee..

Om de koudte helemaal uit de vloeistof te halen (had alleen de koude pregnyl) hield ik de spuit nog even vast een aantal minuten... dan is hij zeker op lichaamstemperatuur...

19. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier eindelijk vandaag de menstruatie begonnen. morgen naar het ziekenhuis bellen!

spannend jufkrisj vrijdag echo

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat fijn women! Op naar een super poging! Gaan ze je medicatie nog wat aanpassen of niet?

Deel Deze Pagina