Ja dinsdag helder rood ik vond de gonal f heel erg mee vallen voelde er bijna niets van! En hoe gaat het met jou jufkrisje? Women jij mag ook bijna prikken !
hetis een dunne naald van de gonal-f dus daar voel je niks van.. ja ik begin maandag met de 1e deca! ik ben van gonal-f naar meriofert gegaan omdat dit me laatste poging is hopen ze dat dit helpt.. ben benieuwd hoe die injectie is
Spannend weer women... hopelijk brengt de nieuwe medicatie het goede effect... Natassj... begint te tellen! Wanneer heb je een echo of de eitjes gegroeid zijn?? Hier gaat het wel... snel draaierig/licht in mijn hoofd... Wil ik dat verminderen moet ik eten... de hele dag dan 😐 en dat is dan weer niet goed voor het gewicht.. blijft een knop die nog om staat op afvallen/gewicht blijven... Wil dus niet te veel eten eigenlijk...dus zoek nu veel licht verteerbaar etc... En dat gaat steeds beter... Verder nog steeds erg onzeker.... al is het alweer bijna 8 wkn nu hopelijk woensdag alles nog goed
Ja spannend hoor women word je deze keer ook extra in de gaten gehouden ofzo? Had je daar ook last van bij je vorige zwangerschap of niet jufkrisje ? Wel heel vervelend! Maarja ik denk dat we er alles voor over hebben en zo goed als alles voor lief nemen. Ik heb 4 nov een echo ben benieuwd!
Bij r oos had ik alleen later in de zwangerschap een te lage bloeddruk... maar ach hoort erbij hé Spannend Natassj... dat is nog maar een weekje wachten
Bijna november biepje... hopelijk nog maar kort wachten op een positief antwoord... Allemaal een fijn weekend gehad?
ikheb zover ik weet geen extra controles gewoon mijn echo om te meten en vaak moet ik dat 2x doen en dan word de punctie gepland.. ik heb een heerlijk rustig weekend gehad vandaag mijn eerste decapeptyl weer.. en hoe was jullie weekend
Hoi dames ik heb ook een rustig weekend gehad, steeds behoorlijke hoofdpijn, maar verder weinig last van de prikjes eigenlijk. En zit die eerste decapeptyl er al in women? Jij heb deze week ook weer een afspraak toch jufkrisje? Hoe was jou weekend? Is het een beetje vol te houden die draaierigheid? 8 weken en 1 dag gaat best wel snel of is dat voor jou niet zo?
Hier ook een rustig weekend gehad... kids hadden vakantie hier dus een weekje rust kunnen nemen Gaat iets beter met de draaierig heid.. gewoon op tijd eten is de oplossing Hier sinds zondag gestopt met de utro... nu licht bruin verlies... houd het goed in de gaten...Wil niet gelijk stressen omdat ik denk dat het daar mee te maken heeft maar houdt het wel extra bij... Women... fijn dat je weer een stapje dichterbij een echo komt zo met de deca! Op naar super eitjes!
Hoi iedereen, Blij dat hier alles rustig maar zeker zijn gangetje gaat. Wij moeten nog wel even wachten. Volgende afspraak op 30 november (kon niet vroeger). De resultaten van de test om te kijken of ik ook drager ben van het muco-gen zouden ondertussen al moeten bekend zijn, maar ik krijg geen info los tot de afspraak met de dokter. Blijkbaar heeft de dokter ook mijn genetische code in kaart laten brengen bij het bloedonderzoek(zou wel niet weten waarom, volgens hem was alles in orde volgens de laatste onderzoeken). Hij gaf hier geen uitleg over bij de vorige consultatie, best wel vervelend. Wij gingen er van uit dat die muco-test dezelfde was als het karyotype, maar blijkt dat dit niet zo is. Weer iets waar we moeten op wachten, ... en zonder dat het duidelijk is waarom die test nodig is. Hopelijk gaat het bij jullie allemaal een pak sneller. liefs biepje
Jeetje biepje wat een tegenslagen! En wat vervelend dat je niks opschiet ik weet hoe zwaar dat is.. Maar geef de moed niet op hoor! Ik hoop dat jullie 30 november toch een goede uitslag krijgen zodat jullie alsnog kunnen starten. Hoe gaat het nu met jou jufkrisje bruin verlies niet door gezet? En hoe was je afspraak vandaag heb je weer even naar je ienieminie mogen kijken? En hoe gaat het met jou women? Al last van symptomen? Gister kwam er voor het eerst een grote druppel bloed uit na het prikken en vandaag dus me eerste blauwe plek! En de prikgaatjes gaan me nu wel pijn doen.. Hadden jullie daar ook last van?
Hé hé... Natassj... dat had ik ook wel eens... vervelend maar voortaan na het prikken de huid dan wat masseren...dan werd het bij mij minder blauw/pijnlijk... heb je net niet goed geprikt... maar no worries vloeistof komt gewoon goed in je lijf hoor Vandaag idd onze mini weer gezien...hij /zij heeft al een klein hoofdje en beginnende arnpjes/beentjes... hartje klopte weer mooi percentage kans op miskraam is ook nog maar 2% dus al wel gerustgesteld nu... nog aantal weekjes wachten... volgende week vrijdag weer zhuis... dan uitleg combi test en weer even kijken toch ergens goed voor dat zhuis
wat balen zeg biepje Hopelijk kunnen jullie dan nu naaar de 30e eindelijk beginnen.. ik heb geen last van symptomen volgens mij hihihi en met prikken gelukkig nog geen blauwe plek heb je vandaag je fm natasjj?
Dankjewel jufkrisje ik ging indd even twijfelen of die vloeistof toch niet helemaal naar binnen was.. hihi gister was er weer niks aan de hand dus indd gewoon verkeerd geprikt of een bloedvaatje geraakt ofzo.. Morgen heb ik me fm super spannend! Ben zo benieuwd! Ik weet echt niet wat ik kan verwachten. Maar super zeg 2% is niet veel wat een geruststelling zal dat zijn! Heb je al wat gekocht of durf je dat nog niet? Ik zou al zo graag wat willen kopen, maar ben bang dat het ongeluk brengt.
Vanmorgen de echo gehad en ik heb helaas maar 5 goede follikels.. Aan de rechterkant 4 stuks en aan de linkerkant maar 2 waarvan er 1 veel te klein was dus die gaat niks meer doen.. De grootste was 14 mm geloof ik.. Dus nu even afwachten wat de dokter wil als ik vanmiddag word gebeld dan breken we de poging af.. en als ik niet word gebeld dan moet ik zondag weer komen voor een nieuwe echo en dan gaan we kijken hoe het met deze 5 staat en dan gaan we beslissen of het zin heb om door te gaan.. Maar ik geloof dat ze er eigenlijk minimaal 8 willen hebben? Ook ligt mijn linker eierstok erg hoog dus daar kunnen ze heel moeilijk bij.. dus hopen dat die wat gaat zakken als die eitjes wat groter/zwaarder worden.. anders word het een moeilijke punctie..
Volgens mij had ik er bij onze ICSI poging ook maar 5 die wat deden. Zijn uiteindelijk 5 eitjes uitgekomen, waarvan alle 5 uiteindelijk bevrucht. 1 terugplaatsing eind februari (ons meisje komt nu bijna eraan) en 3 cryo's in de vriezer. Dus staar je niet blind op de hoeveelheid. Het kan gewoon goed gaan.