Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Natassj.... eventueel kunnen ze ook de hoeveelheid nog ophogen...dan kan je ook nog wat extra eitjes krijgen...

Mijn ene eierstok lag ook hoger... punctie is dan minder fijn maar ze konden er (met wat gewroet) wel bij...

Succes... laat je weten wat je arts zei?

2. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ik ben net gebeld en zondag krijg ik een 2e echo en aan de hand daarvan gaan ze bepalen wat we gaan doen.. Maar hopen dat ze nog even goed doorgroeien!
    Tegen mij zei ze vanmorgen dat ophogen geen zin heb omdat ze dan wel flink gaan groeien maar er komen geen nieuwe meer bij..

Theeleut77 dat is wel even een geruststellend bericht! Ik was me al rot geschokken ook omdat ik met me eigen cyclus vorige keren met de echo aan beide kanten zelf 7 eitjes aan gemaakt had dus ik had nu echt zoiets van wow...

Maarja even afwachten nog maar.. Gelukkig niet zo lang..

3. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat er over 2 dagen een volgende echo is. Hopelijk dan wat meer duidelijkheid!

4. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet stressen natasjj je ziet wel bij theeleut het kan als nog goed zijn.. komt vast goed.. duim voor je

5. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    De 5 eitjes waren wel heel mooi gegroeid 1 van 19mm 1 van 17mm en 3 van 14mm.
    Maar toch moet ik deze poging af gaan breken.
    Wel in goed overleg,
    omdat ze verwachten dat ik er veel meer aan kan maken.. Dus bij de volgende ronde gaan we vol uit stimuleren.
    Misschien is het zonde en maak ik de volgende poging weer maar 5 eitjes aan maar dan gaan we er wel voor..
    Aan de ene kant ben ik wel heel erg teleurgesteld maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel heel fijn dat er geen risico genomen word zodat het gelijk ook een poging kost..
    Dus nu maar hopen dat ik snel ongesteld word zodat ik snel weer aan de pil kan! Hoelang duurde het bij jullie dat jullie ongesteld werden na t afbreken?

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Heb je geen escape iui/laten springen met pregnyl en zelf klussen? Dat deden ze bij ons dan...

7. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    #467 Natassj, 6 nov 2016
    Laatst bewerkt: 6 nov 2016
    Nee ? ik moet gewoon stoppen met alles?
    Daar heb ze verder niks over gezegd ?
    Misschien komt het door de weinige zaadcellen van mijn vriend dat dat weinig nut heb ?

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Klopt hoor... bij ons was dat ook niet realistisch maar had je wel een soort van kans

9. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Oké ja geen idee waarom wij die kans niet krijgen dan?

Hoe gaat het met jou women ?

10. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend voor jullie Natassj. Had echt mee gehoopt op een goed resultaat. Wel goed dat jullie hierdoor geen beurt kwijt zijn gespeeld. Hopelijk kan je snel terug beginnen.

11. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Wij mogen onverwachts morgen al terug naar het ziekenhuis om de uitslagen van de laatste onderzoeken. Blijkbaar hebben ze een beetje achter die mannen in het labo hun veren gezeten. Alle uitslagen zouden binnen zijn. En er was een plaatsje vrij gekomen op de agenda van de dokter morgen, dus ze nemen er ons nog snel tussen. Snel nog alle regelingen getroffen op het werk. Hopelijk goed nieuws dan zou ik eventueel vanaf volgende week al aan de pil kunnen. Spannend!

12. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Oh wat fijn nieuws biepje! Ik ga voor jullie duimen morgen!

13. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat balen natajj.. maar goed je hebt nu nog wel al je pogingen dat is wel fijn..
    hier gaat het goed wel een opgezette buik .. maarja hoort erbij

14. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat fijn biepje !! super voor jullie ik duim voor jullie

15. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Vanaf wanneer mag je gaan stimuleren ?

16. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Geen idee eigenlijk, ik heb enkele afspraken geleden (ook al enkele maanden ondertussen) al het voorschrift voor de pil gekregen. Dus ik denk dat vanaf mijn regels er goed door komen (ergens begin volgende week) ik met die pil mag beginnen voor 14 dagen, maar ik heb nog geen uitleg gekregen over de inspuitingen. Ben best wel zenuwachtig voor morgen. Ik hoop zo dat ik geen drager van van het muco-gen zodat we er eindelijk aan kunnen beginnen. :)

17. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ik bedoelde ook women Hihi
    Jullie moeten nog alles uitgelegd krijgen natuurlijk.
    Ik hoop echt voor jullie dat jullie snel kunnen beginnen wel fijn dat je ongie bijna eraan zit te komen hoef je daar in ieder geval niet op te wachten! Als je eenmaal begint met de pil schiet het wel lekker op hoor!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Spannend! Succes morgen biepje!

19. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    zondag begin ik met meriofert natasjj.. en dan de 21e fm meting..
    succes biepje

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Heb veel aan je gedacht vandaag...Hoe is het gegaan biepje?

Deel Deze Pagina