Wij hadden helaas geen keuze dus moeten het iui traject in maar goed! Het is zoals het is! De kansen zijn groot dus onze hoop is groot!
In de grotere ziekenhuisen zijn ze in ieder geval verder met die wastechnieken.. komt vast goed! Wij duimen met jullie mee! 💪🏼
Gelukkig voor allebei goede berichten dan gaan we dalijk misschien wel een beetje gelijk op! En biepje hoe ging t met je eitjes? Ga je t nog redden dit jaar? Ik hoop het zo voor jullie!
Hoi, de eitjes groeien toch nog door. Gisteren terug echo gehad ipv vandaag. 4 zijn al goed, 3 komen nog een beetje achter. Morgen terug echo om te kijken hoe die 3 kleinere het doen. Als alles goed gaat morgenavond pregnyl en zaterdag punctie. Spannend, want zaterdag komen ook 7 familieleden bij ons voor kerstavond. Het kerstavondmenu zal toch een beetje aangepast worden denk ik.
Spannend biepje ! Mochten die 3 niet voldoende doen gaan jullie het dan door zetten of weet je dat nog niet ? Het zou wel een heel mooi kerstcadeautje zijn mocht t allemaal lukken natuurlijk hihi Hou je t nog een beetje vol met de zenuwen ?
Dat weet ik nog niet. In het ziekenhuis zeiden ze dat 4 follikels het minimum is voor de punctie. Ik hoop gewoon heel erg dat ze meegegroeid zijn. De dokter zei wel dat het kon zijn dat ze 1 van de heel grote follikels misschien moesten opofferen om er nog 3 extra bij te krijgen. Ik weet niet goed hoe ze dat dan doen. Maar ook de kleintjes waren in evenredigheid gegroeid, daarom wouden ze me gisteren al zien. Als de kleintjes niet meegegroeid waren toen gingen ze de punctie vrijdag al doen. Maar ze vonden het de moeite om te wachten. Dus ik hoop morgen op 6 mooie follikels. Ik denk wel dat we door zullen doen. We hebben 7 rietjes en 6 kansen die terugbetaald worden door het ziekenfonds. Ik heb alvast zin om er voor te gaan. De zenuwen vallen best mee. Ik probeer zo snel mogelijk heel het huis aan de kant te hebben voor zaterdagavond, ... . Hopelijk krijgen we alles rond. Dus ik heb mijn handen vol. Gelukkig heeft mijn schoonzus zich al aangeboden om een handje te komen toesteken. Hopelijk valt het na de punctie mee en kan ik toch een beetje genieten van kerstavond. Lukt het bij jou een beetje?
Oke nou ik duim in ieder geval nog hard door! Hopelijk zien ze er morgen allemaal mooi uit en zijn ze zaterdag allemaal helemaal klaar voor de punctie! Gelukkig zijn de feestdagen en drukte een goede afleiding.. Weet je visite er zaterdag ook allemaal vanaf? Ik ben nog aan t wachten op 14 Januari dan mag ik weer van start.. Duurt wel lang hoor ik wil ook zo graag actie!
Hoi Natassj, Ja, de punctie gaat door. 6 zeer mooie follikels en nog enkele kleinere. Vanavond de pregnyl en zaterdagochtend punctie. Spannend! Bedankt om te duimen. Van de familie die zaterdag komt is nog niet iedereen op de hoogte, maar we hebben beslist om het te vertellen, zeker aangezien ik het zaterdag toch wel heel kalm aan zal moeten doen. Ben benieuwd naar hun reactie. Die van mijn kant van de familie was alvast heel positief. We kunnen wel pas maandag bericht verwachten over de bevruchting, zal nog even nagelbijten worden, maar het is uit onze handen he, gewoon afwachten. groetjes!
Wat goed biepje! Gelukkig dat t door gaat! Derest van de familie zal er ook vast alle begrip voor hebben! Spannend!! Hoelaat is de punctie zaterdag? Vind je t erg spannend?
Hoi iedereen, De punctie is goed verlopen, er zijn 10 eitjes gevonden. Kon wel niet verdoofd worden zoals gepland door een allergie aan het verdovingsmiddel (afgeleid van morfine), ze hebben het dan maar met een zware pijnstiller gedaan. Niet leuk natuurlijk, maar wel best te doen hoor. Nu is het afwachten hé. Bedankt iedereen voor het duimendraaien!