Icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Natassj, Mar 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Happy new year

2. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    En hoe gaat het biepje?

3. biepje80

biepje80 Actief lid

May 14, 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Gelukkige nieuwjaar!

4. biepje80

biepje80 Actief lid

May 14, 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Natassj,

Tot nu toe gaat het wel goed (denk ik). De eerste dagen na de terugplaatsing had ik toch wel wat krampjes en prikken in mijn buik, maar da's ondertussen wel iets minder. Eergisteren kreeg ik ook plots een huilbui, zonder enige aanleiding. Gedurende de stimulatie had ik daar ook wel last van, en ook vlak na de punctie, maar daarna niet meer, tot eergisteren. Vreemd. Zal wel van de spanning zijn denk ik, want die begint zich nu toch wel weer wat op te bouwen. Nog één week wachten, en het zal een heel lange week worden vrees ik.

We kregen ondertussen ook het nieuws dat er 2 embryo's ingevroren zijn, dat was wel een opluchting. Ik hoop super hard dat deze het haalt, maar we moeten wel realistisch blijven. Daarom is het toch geruststellend dat we nog 2 kansen hebben voor we terug aan de hele riemram moeten beginnen.

Hoe gaat het ondertussen met jou? Je bent ondertussen toch al terug begonnen met de pil he?

5. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat je voelt kan idd ontlading van spanning zijn. Zorg vooral voor voldoende afleiding.

Succes!

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Spannend biepje

7. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Spannend hoor!
    En wel fijn dat ze er 2 in konden vriezen! Weet je ook hoeveel zaad er is ontdooit ?
    Ik ben indd aan de pil begonnen Maarja ik heb me eerste fm 5 feb en mijn vriend gaat precies dat weekend erna de 11e een weekend weg dus nou zitten we eigenlijk heel erg in dubio of die punctie dan op tijd gaat zijn voor dat weekend.. maar ik wil eigenlijk ook niet later beginnen omdat ik al zolang wacht.. moeilijk moeilijk moeilijk...

8. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Lastig zeg Natas! Kan me voorstellen dat je natuurlijk het liefst je vriend erbij hebt.. Wat zegt je onderbuikgevoel? En is je vriend ver weg?

9. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    lastig natas ..
    maar je vriend moet erbij zijn ivm zaad inleveren..
    hopelijk is het er net voor ga voor je duimen!!

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Hoelang slik je de pil Natassj?

Tip: hier vanwege man werk en buitenland weg ook soms moeten schipperen... ik mocht dan net wat korter de pil slikken of nog een weekje langer zodat het dus zkr geen risico had...misschien overleggen in zhuis...

Biepje... spannend hé...zegt helemaal niets wat je voelt... ik voelde me helemaal niet anders maar was toch zwanger...

Voor de rest gelukkig nieuwjaar en hopelijk dat dat jullie alle vruchtbare tijden geeft die jullie verdienen...

11. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Wij hebben 3 buisjes ingevroren zaad maar mocht het niet goed ontdooien krijg hij een acute TESE na me punctie..
    Ik ben nu 31 december aan me 2e pilstrip begonnen.. en zou nu 14 januari de eerste decapeptyl mogen zetten.. Als ik kijk naar de vorige keer zou de punctie daar nog voor komen Maarja als die dus weer een TESE zou moeten kan die dus niet weg.. Mja dat uitstellen dat valt me gwn zwaar ik wacht al zooooo lang nu..

12. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Allemaal de beste wensen!

Spannend, Biepje!
    En heel fijn wat de ingevroren eicellen betreft..

13. biepje80

biepje80 Actief lid

May 14, 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Natassj,

Ze konden ons nog niets vertellen over hoeveel rietjes ze hebben moeten gebruiken. We hebben pas binnen enkele weken terug een afspraak met de dokter. Ik hoop dat ze er maar eentje hebben moeten gebruiken zodat we nog voldoende hebben voor alle 6 pogingen mocht dat nodig blijken.

De twijfel is echt wel aan het toeslaan. Heb al enkele dagen ongiekrampjes en echt het gevoel dat het mislukt is. Maandag lijkt nog zo ver weg

14. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Probeer afleiding te zoeken. Je lijf heeft veel hormonen in zich en daarkomt reactie op, en wat wat is kan je nu niet zeggen...
    Ik snap je onzekerheid als geen ander...maar laat niet gek maken door je eigen lijf

15. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Nog even biepje, inderdaad jezelf niet gek laten maken!!
    Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weten we allemaal, maar we zijn er hier om mekaar op te peppen!! (K)

16. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Probeer niet te hyperfocussen op je lijf biepje! Lekker makkelijk gezegd natuurlijk.. Lukt het om wat afleiding te zoeken?
    Het is echt zó maandag nu!!

17. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dingen die bij mij hielpen was sporten, lekker lang douchen, in bad... film kijken... laatste minst, maar eerste echt wel fijn (voor mij). Volgens mij had ik zelfs die periode een massage ingepland. Vond dat spannend maar had het aan gynaecoloog gevraagd.. antwoord... als je daardoor lekker ontspant doen, kan alleen maar goed zijn.

18. biepje80

biepje80 Actief lid

May 14, 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Bedank voor de steun en de goede raad iedereen!
    We gingen al zwemmen, shoppen met moeder, zus en metekindje, gisteren lekker afgesproken met een vriendin, maar tegen de avond begonnen de krampen echt door te wegen, net zoals bij mijn regels. Deze morgen (veel te vroeg natuurlijk) een testje gedaan, bleef maagdelijk wit natuurlijk. Maar dat bevestigde wat ik al vermoed.

Zal nog wel de bloedtest afwachten, je weet maar nooit. Maar ik ben alvast voorbereid op slecht nieuws. Het zou natuurlijk ook heel erg straf zijn om van de eerste poging al zwanger te zijn.

19. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je uitgangspunt. Ik ging daar eigenlijk ook altijd vanuit. Ook de laatste keer. Ik blijf nog even voor je duimen.
    Goed dat je veel onderneemt

20. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Houd moet biepje zolang er nog geen ongie door komt is er nog niks aan de hand toch?
    Je bent er bijna meis! Nog 3 daagjes!

Share This Page