Maandag mogen wij weer naar de gyn, ik ben zo benieuwd wat die gaat zeggen! Ik vind het lastig te geloven dag er eerst eigenlijk helemaal geen kans was via iui en we echt aangewezen waren op icsi we nu toch wel een reële kans zouden maken via iui!
Hoi iedereen. Ik vrees dat deze poging mislukt is. Vandaag zijn mijn regels doorgekomen. Zoals ik al verwachte. Morgen wel nog bloedtest. Op naar de volgende poging dan maar. Weet iemand hoe lang we moeten wachten voor we een cryo kunnen teruggeplaatst krijgen?
He Biepje, wat balen. Ik denk dat je deze ronde moet wachten, en dan de volgende (maar dat is een gedachte, geen kennis). Ik weet het eigenlijk niet. Succes morgen.
Super kut biepje.. had zo voor je gehoopt dat het anders was. Geen idee hoe lang je moet wachten op een cryo terugplaatsing..
Hoi iedereen, De bloedtest heeft het bevestigd: niet zwanger. Binnen een goede 14 dagen terug bij de dokter om het verdere verloop te bespreken. Maar nu eerst nog even uit dit dipje zien te raken. Er moet zowieso een volledige cyclus passeren voor de volgende stap. Veel succes iedereen!
Wat voor onderzoeken gaan ze doen kimjoy? Biepje... was te verwachten maar logisch dat je de nu diep is...elke keer hoop die de grond in geboord wordt is pijnlijk...En opkrabbelen is elke keer moeilijk...denk aan je... Women...denk ook weer even extra aan jou! Gaat het iets beter inmiddels? Op je vraag Natassj... hier gaat het... tis een pittigere zwangerschap... blijf moe en misselijk en ben nu al bijna 2 weken verkouden/ziekjes wat maar niet wegtrekt... maar echt ziek ziek ben ik ook dus gewoon werken natuurlijk... maar he... hier is heel bewust voor gekozen dus alle kwaaltjes horen er dan ook bij...
ach biepje wat rot! kus en knuffel' het gaat best snel he jufkrisj alweer 18 weken hier gaat het wel goed.. alleen iedereen raakt zwanger om ons heen en dat is ff pijnlijk maar goedd we gaan aankomend weekend een weekendje weg en daarna bel ik de dokter voor de volgende stap
Ik ben nu op dag 5, heb dus 4 dagen Triptofem gespoten en 2 dagen Fostimon. Ik ben vandaag wat misselijk/hongerig/raar gevoelig in mijn maag/buik. Is dat normaal? Kan dat van de hormonen zijn, denken jullie? Of is het herkenbaar?
Ik heb nu weer een progesteron test gehad en alle inwendige onderzoeken voor de zoveelste keer! Nu mijn bloeduitslag af wachten, ze twijfelen allemaal wat de beste behandeling is voor ons! Als mijn uitslag er is worden we in het team besproken en dan 6/2 plan van aanpak! Maar geduld is zo op! Zijn al 2 jaar bezig en ik heb gewoon het gevoel dat het niet serieus genomen word!