Maar Kimjou, waarom starten ze niet gewoon en bekijken ze dan stap voor stap hoe je lichaam reageert op de dosis hormonen?
Hehe kimjoy... wat balen zeg... is er misschien een ander ziekenhuis in de buurt waar je je misschien meer begrepen zal voelen? En spannend mm88... echte klachten had ik volgens mij niet echt van de hormonen... ja kreeg een korter lontje
En heb je al veel spulletjes gekocht jufkrisje? Gaat wel snel he! Of voor je gevoel niet ? Wat vervelend kimjoy! Waar zijn al die testen voor dan? Het wachten is echt super vervelend ik weet er alles van! Hopelijk gaat het na 6 feb dan wel wat sneller achter elkaar voor jullie! Ik heb geen Tripofen en fostimon gespoten dus ik kan je niet vertellen of dat daarvan komt.. Ik kreeg wel last van hoofdpijn en ik werd wat opvliegerig.. verder kreeg ik een beurse buik naarmate ik wat langer aan t prikken was..Maar het zou wel heel goed van de hormonen kunnen natuurlijk ieder lichaam reageert er anders op! Hoe gaat het nu inmiddels?
Vandaag met de gyn in Maasstad gebeld, heb ipv zondagochtend, morgenochtend (straks) al een 1e echo. Ze willen graag even zien of het de vele eiblaasjes zijn (ik heb pco beeld) of dat het al een grote follikel is ofzo. We gaan het morgenochtend horen. De pijn is niet weg, met paracetamol wel te verdragen, maar het lijkt wel op constante eisprongpijn! En Natassj, ben jij alweer begonnen in een nieuwe cyclus?
Het was maar goed dat ik gebeld had, zei de gynaecoloog in Bergen op Zoom... Ik heb links meer dan 20 follikels en rechts meer dan 20 follikels! De grootste is ongeveer 16mm, de rest schommelt tussen de 10 en 12, pff! Ik moet gelijk stoppen met de groeihormonen spuiten. Alleen nog blijven spuiten met het spuitje dat de cyclus stil legt. Maandag voor een 2e echo naar Rotterdam. Ik weet niet of het goed of slecht is. Als ze allemaal zo doorgroeien is het niet best, dan heb ik overstimulatie geloof ik? Ik hoop maar dat er een paar dominant worden...
Teveel uiteindelijk. Als ik op internet lees is het duidelijk overstimulatie en zal waarschijnlijk deze cyclus afgebroken worden. We hopen op een paar afvallers voor maandag, maar nog even spannend dus.. Succes Natassj!
@jufkrisje, mag ik vragen wat jij toen spoot met overstimulatie en wat ze daarna voorgeschreven hebben?
Uhh even goed denken... Ben begonnen met fostimon 150 en Decapeptyl .. dat was dus te veel... Cyclus daarna fostimon 112.5 in combi met cetrotide... daar groeide maar 2 eitjes.. Cyclus daarop 150 met cetrotide... En daar hadden we ongeveer 20 blaasjes mee (10 eitjes)
Nou, vandaag in Maasstad geweest voor de echo... Inderdaad meer dan 40 follikels. Ondanks dat ik gestopt was met de Fostimon waren ze nog aardig gegroeid. Ongeveer allemaal rond de 12-14 mm en uitschieters van 16-18 mm... Ik moet deze ronde helaas aan mij voorbij laten gaan. Ze nemen geen risico met hyperstimulatie! Slim wel, als ik hoorde dat het ernstige risico van overlijden meetelt... Pff, dan graag een ronde overslaan. Ik moet nog wel Triptofen door blijven spuiten en volgende week nog een keer op controle of mijn eierstokken rustig zijn. Op naar de volgende ronde dus, waarschijnlijk eind februari!
Wat spijtig voor je MM88, maar inderdaad beter geen risico's nemen. Jouw gezondheid komt eerst. Spannend Natassj, eindelijk terug beginnen spuiten, dan zal het wel terug snel beginnen gaan. Hebben ze de dosis opgehoogd in vergelijking met de vorige keer? Wij hebben dit weekend het dipje weggewerkt met een weekendje weg, even uitwaaien aan zee, helpt altijd. Ben er weer helemaal klaar voor. Nu nog wel even wachten voor we weer wat kunnen doen. Maar ik zie het terug helemaal zitten!
Mm88... was idd te verwachten maar wel balen hé... zal je wel last hebben deze week van je buik...had ik wel... En misschien ook meer hoofdpijn... maar de risico's zijn te groot om de poging door te laten gaan hé... Biepje...wat goed van jullie... lekker samen even genieten...
Goed gedaan, biepje! Dat is altijd wel fijn, uitwaaien aan zee.. En even samen ergens anders dan thuis, ook heel fijn!
aawh echt balen mm88! Maar je gezondheid gaat wel boven alles natuurlijk hopelijk komt alles snel tot rust en mag je snel weer starten.. Het scheelt wel dat je door mag spuiten denk ik.. of niet? Dan hoef je niet helemaal opnieuw op te starten? Lekker hoor biepje weer even je hoofd een soort van leeg en weer door.. Ik ga nu 225 EH gonal f spuiten en de vorige keer 150EH dus ik ben benieuwd..