Zo, das wel een heftige verhoging Natassj. Hopelijk gaat het ineens niet te hard! Ik moet nu doorspuiten met de remmer, zodat ik geen eisprong krijg voor al die follikels (omdat ik anders heel veel pijn heb) en over 2 weken moet ik stoppen. Dan zal ik ongesteld worden en mag ik weer gaan spuiten met het nieuwe stimulatieschema. Ik ben benieuwd...
Daar ben ik nu ook indd best bang voor ja nu ik dat zo bij jou lees.. Maar goed we zullen t zien .. En nu heb je geen last van je buik ofzo ? Wel vervelend he weeeeer wachten... Bij mij moest er ook perse nog een menstruatie tussen zitten voor ik weer mocht starten..
Ik dacht eigenlijk dat ik nog een cyclus over moest slaan, omdat dan heel je hormoonhuishouden weer op gang moet komen? De gyn zei vandaag dat dat niet nodig is, dus de eerste keer dat ik ongesteld wordt, mag ik gelijk weer starten! Dat scheelt voor mij alweer een maand, ik had op maart gerekend eigenlijk. Maar het wachten is inderdaad weeeeeeeeer niet leuk. Hopelijk wordt 2017 voor ons een jaar waarin al dat wachten beloond wordt! Ik heb nog wel last van mijn buik, maar vergeleken bij afgelopen week is het niks. Man, man, man, wat had ik toen een pijn! Mja, wat wil je met zoveel follikels, haha... Gewoon moed houden en hopen dat er een paar follikels lekker dominant zijn en heel graag willen, wie weet krijg je wel een heel mooi aantal!! We duimen mee!!
Mm, fijn dat je direct daarna weer mag starten. Hopelijk blijft het qua buikpijn zoals het nu is. Natassj, heb vorig jaar uiteindelijk een.ophoging gehad van 150 naar 225 maar 300 eh gonal. Ze gaan je prima volgen, dus maak je niet druk. Bij mij zorgde dit voor een paar extra follikels... uiteindelijk had ik er 7/8 volgens mij, waarvan 5 goed.gerijpt
mm88 wat balen zeg maar voor je gezondheid beter..hopelijk wordt de volgende ronde beter!! natasjj spannend weer he dat spuiten hopelijk is deze ronde raak!!
Hoi dames sorry heb t een beetje druk gehad.. Hoe gaat het nu met jullie? Wel fijn dat je niet zolang hoeft te wachten mm88. Bedankt theeleut ik hoop dat ik nu ook een mooie oogst krijg.
Ik ben vandaag ongesteld geworden, maar blijkbaar moet ik gewoon door blijven spuiten. Donderdag heb ik een vervolgafspraak, even afwachten dus... Hoe gaat het met spuiten Natassj, wanneer mag je voor een eerste echo?
Nu zal je wel wel mega erg ongesteld zijn zeker? Ja t prikken gaat goed hoor ik ben nu ook ongesteld.. Soms een klein beetje last van hoofdpijn maar verder niks.. Ik mag vanaf vrijdag de gonal f erbij gaan spuiten en dan heb ik 5 feb de eerste echo. Spannend!
Goed dat het terug wat vooruit gaat Natassj, voor je het weet is de punctie en terugplaatsing daar al. Wij mogen woensdag terug op evaluatiegesprek in het ziekenhuis. Benieuwd wat de plannen zijn met de 2 cryo's.
Hoi iedereen, Het meeste wisten we al. Aantal eicellen, bevruchtingen en zo. Wat we nog niet wisten is hoeveel rietjes er gebruikt zijn. Daar had de dokter goed nieuws over. Er is er maar ééntje gebruikt, we hebben er dus nog 6 over. Dat heeft me toch al gerustgesteld, we hebben nog 5 pogingen over, en dat zou dus zeker moeten lukken met die 6 resterende. Al hoop ik wel dat we genoeg hebben aan 1 poging natuurlijk. Er zijn 2 cryo's, en volgende maand kan er ééntje teruggeplaatst worden in een natuurlijke cyclus. Ik moet dan wel gemonitord worden, hoe groot is de follikel en is het baarmoederslijmvlies van goede kwaliteit, ... en dan 1x pregnyl spuiten om zeker te zijn van de eisprong. En dan maar hopen dat er ééntje blijft plakken he. De klans op een goede ontdooiing is 85% en de kans op innesteling is even groot als bij een verse terugplaatsing (ongeveer 40%). Nu is het nog wachten op mijn regels, ... Ik hoop binnen een goeie maand terugplaatsing. Dat het maar snel zover is, ... .
Ik ben trouwens vandaag teruggeweest in 't Maasstad bij de gyn. Van de meer dan 40 follikels zijn er nu nog 22 over. Nog 3 dagen spuiten en daarna afwachten tot ik ongesteld wordt, dan begint het nieuwe stimulatieschema. Ik heb andere medicatie voorgeschreven gekregen, zowel de remmer als de stimulatieprik. In tegenstelling tot wat ze eerder vertelde, moet ik nu (denken ze) wel 4-6 weken wachten voordat ik ongesteld wordt. Ook maar hopen dat het snel gaat...
Bij mij duurde het ook lang voordat ik weer ongesteld werd toen ik moest afbreken.. maar misschien gaat het wel sneller bij jou en mag je snel weer van start. Spannend weer biepje in je eigen cyclus hoef je dan helemaal niks te prikken ? Behalve dan die pregnyl voor je eisprong ?
Hoi Natassj, Inderdaad enkel de pregnyl. Zal helemaal anders zijn denk ik dan na de punctie. Je lijf is dan toch nog echt aan herstellen van al dat geprik en gedoe. Wanneer is jouw punctie gepland? Ben je al op controle geweest?