Ik ben een beetje ziek aan t worden en nu maak ik me zorgen of dat ten koste gaat van de kwaliteit van de eitjes wat denken jullie ?
Hoi Natass, Ik heb er eigenlijk geen idee van. Ik zou zeggen, kruip even lekker je bed in, wat bijslapen kan een beginnende ziekte misschien wel tegenhouden? Doe ik ook meestal als ik iets voel opkomen. En als je toch echt ziek zou worden, misschien toch even ziekenhuis bellen. Dan hoef je je daar toch al geen zorgen meer over te maken. Hopelijk voel je je snel beter. Ik ben aan het wachten tot mijn regels er door komen, gebeurt ook niet veel dat ik niet kan wachten tot ze er zijn, ...
Ik weet het ook niet, heb er eerder wisselende dingen over gelezen, van verminderde kans tot grotere kans omdat je minder weerstand hebt. Geen idee. Overleg idd met het ziekenhuis.
Ik voel me gelukkig al weer wat beter morgen lekker even helemaal niks zal me ook wel even goed doen.. Ik heb wel een soort zwaar gevoel in me buik ofzo kan t niet echt plaatsen misschien is t ook t idee door de hogere dosering Hihi de spanning begint wel goed toe te slaan nu
Succes morgen Natassj.. Ik lees nog steeds mee hoor meiden ... alleen wat minder aan het reageren omdat het wat zwaarder wordt in combi met kleine en werken... maar komt allemaal wel weer goed
Ja morgen de eerste fm! Vandaag is stimulatiedag 9 vind het zo spannend! Wat leuk dat je nog wel mee leest jufkrisje! Voel je je wel al wat beter vergeleken met eerst? Het gaat wel snel zeg! Alweer 21 weken vind je het zelf ook snel gaan of niet?
Ik heb rechts 6 mooie grote follikels alleen me linker eierstok lag zo hoog dat ze het nauwelijks kon zien.. ze kon er wel ongeveer 2 zien.. Dus nu moet ik dinsdag terug komen en dan hopen dat er links meer verstopt zitten en inmiddels dan wat groter zijn zodat die eierstok wat gaat zakken.. Maar het zijn er in ieder geval al meer dan de vorige keer dus dat is gelukkig wel positief!
Super! Ben heel erg blij voor je. Da's toch al een hele verbetering in vergelijking met de vorige keer. Komt zeker goed. Heb je al een idee wanneer de punctie zou zijn? Na hoeveel dagen zou er dan een embryo teruggeplaatst worden?Bij ons was het 5 dagen, maar blijkbaar hangt dat sterk af van het ziekenhuis. Soms is het ook na 3 dagen delen. groetjes!
Ze waren tussen de 17 mm en 10 mm De punctie zou ongeveer donderdag of vrijdag plaats vinden als het goed is gaan we dat morgen plannen! Ik heb eigenlijk geen idee wanneer hun de terugplaatsing plannen zo ver ben ik nog niet gekomen..
Fijn bericht Natasja! Gister zijn we weer in het ziekenhuis geweest en willen toch liever nog iui proberen! Wel vreemd als eerst 2 artsen dit als een niet reeele kans beschouwen maar goed laten we hopen dat dit dan toch voldoende is
Kan me voorstellen dat dat een vreemde situatie is! Als jullie er zelf maar helemaal achter staan komt het vast goed!
Wat fijn Natassj! Heb je pijnstillers?? Ik kreeg die wel vanuit zhuis... als je ze niet hebt zou ik uit voorzorg wel 2 paracetamol nemen voor de punctie... sommigen vinden het pijnlijker zonder pijnmedicatie... Kimjoy... wat goed dat jullie jullie hart/gevoel volgen... als je iui fijner vind moet je daar voor kiezen...hopelijk wordt de uitkomst hartstikke mooi!