6 follikels is wel heel netjes toch ? Wanneer hoor je dan meer ? Geeft niet hoor jufkrisje ik snap het helemaal.. wachten wachten wachten.. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld word! Ik vind het juist fijn om met jullie mee te lezen dat helpt me een beetje door t wachten heen! Jullie ook succes met de werkweek dames.
natasjj ze had er 14 weg gehaald ongeveer dus ze was wel een beetje teleur gesteld dat er maar 6 waren.. maarja ik zei al beter als niks, vandaag wordt ik gebeld of er goeie bij zitten en dan heb ik morgen de terug plaatsing
Onee women... dan is die vervelende punctie voor niets geweest... had niet eens rekening mee gehouden dat het ook niet goed kon gaan...wat logisch is... wat onwijs k*'t... meer woorden zijn er niet... Hopelijk brengt woensdag wat meer informatie
we hadden wel in ons achterhoofd dat de 1e keer niet zou lukken.. maar we hadden idd wel gehoopt op een terug plaatsing..:S dit is echt een domper ook gelijk de 1e poging weg !! marja we wachten even af wat woensdag uit het gesprek komt.. me vriend zei dat ook je hebt heel veel pijn geleden voor niks, maarja dat weet je niet van te voren! maar zou het zo weer doen.
Ik kan nog steeds geen afspraak maken..pff.. Mijn ziekenhuis was gewoon vergeten onze verwijzing door te sturen dus dat is vandaag verstuurd.. Morgen maar weer proberen.. Hoe gaat het bij jou jufkrisje al ongesteld geworden?
Wat balen zeg Natassj... dan ben je zo weer even verder... met alles in de mmm hoor... Nog geen ongi hier... maar geen idee hoe een lichaam hoort te reageren..al tien jaar geen pil geslikt (spiraal gehad) dus afwachten...duurde het bij jou langs women? Moet heel de dag trouwens aan je denken women.. wat moet jij je rot voelen...: (
wat kl*te zeg natasjj hopen dat je morgen meer weet!! jufkrisj als je nu ongesteld wordt moet je dan beginnen met de pil? of ben je nu gestopt met de pil? ik was volgens mij 24 februari met de menstruatie begonnen toen moest ik beginnen met de pil, ik stopte 16 mrt met de pil en de 20e was ik ongesteld en de 26e mocht ik gonal f spuiten maar ieder lichaam is anders! als het te lang duurt gewoon bellen!! gister was eigelijk de terugplaatsing ipv daar van heb ik vandaag gesprek gehad.. er waren 2 eitjes bevrucht waarvan 1 met meerdere zaadjes maar ze gingen allebei niet door helaas!! ze hadden ivf gedaan want zaad was goed volgens hun! nu zo ie zo icsi..ongeveer over 2 weken moet ik de menstruatie krijgen en dan mogen we weer beginnen met de pil, maar we kijken even of we gelijk beginnen laat het eerst even bezinken! hoop voor jullie dat jullie snel kunnen starten en verder kunnen gaan
Wat vervelend women...kan begrijpen dat jullie hoop wel even de grond in geboord is zo... overigens wel vreemd dat ze ivf kozen... ga er bij ons gewoon vanuit dat het isci is (nu is bij ons beide kanten kwaliteit/kwantiteit wiaselend) Hier nu ongesteld aan het worden na de pil (zaterdag laatste pil) dus hopelijk eind volgende week terugplaatsing
ja idd ze hadden ivf gedaan omdat nu het zaad sterk genoeg was,, helaas we gaan weer met goede moed verder!! moet jij ook gonal-f spuiten? bij mij werd bijna 3 weken later pas de punctie gedaan maar omdat dit mijn 1e keer was hebben ze alles voorzichtig gedaan volgende keer moet ik een hogere dossering van gonal-f hoop voor je dat het nu snel gaat
Ik ga morgen fostimon gebruiken...heb ik bij de iui ook gebruikt...toen 75 eenheden en daar groeide 1 eitje (1 eitje in het begin ook wat en die groeide niet verder) mooi... op gemiddelde tijd is dat eitje gegroeid... Hopelijk nu met de 150 eenheden meer eitjes die gaan groeien... op gemiddeld zou top zijn...zullen zien...
Nou me verwijzing is eindelijk binnen! Mocht even duren maar goed nu krijg ik een brief met een afspraak omdat t een combi afspraak word.. zodat wij niet voor 1 afspraak heen & weer hoeven te rijden dat is wel ideaal. Eindelijk weer een klein stapje de goede richting op.
Fijn Natassj! Hopelijk kunnen jullie snel terecht! Hier vanavond eerste injectie fostimon erbij zetten...donderdag, dag 8, eerste echo...
hoihoi, ik heb net alles terug gelezen en wil graag mee kletsen. Door veel werk zal ik niet snel reageren maar er komt vanzelf wat gisteren heeft mijn man zijn laatste onderzoek gehad bij de uroloog en de uitslagen waren goed gelukkig. nou mogen wij dinsdag as. naar het zkhs voor een map-gesprek. icsi is onze eerste vruchtbaarheidsbehandeling, dus alles is nog nieuw voor ons. de laatste week van mei mag ik beginnen met hormoon injecties. ik snap niet zo goed waarom ik nog een maand moet wachten want een volgende week woensdag zal mijn menstruatie moeten komen...als het goed is. ik lees hier over de pil? waar is dat voor? vallen de injecties mee? woman wat naar voor je zeg! hoe was die punctie? deed het zeer? had je een verdoving of iets? ik vraag me ook af hoe je zn eendenbek ervaar? sorry voor al die vragen maar het is allemaal nieuw voor mij.