Icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Natassj, Mar 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Vond de utro vreselijk vervelend...dat was de eerste extra hormoon zooi vond ik... kreeg er meer hoofdpijn van en was stemmingswisselingen... dus herken het wel wat...al was het bij mij hoofdpijn en niet licht in het hoofd...

2. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Niet dat ik me herinner. Maar vlak ook de spanning die dit nu oproept niet af he. Daar kan je ook last van hebben.
    Geniet morgen van de terug plaatsing

3. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Wat een goed nieuws zeg natas!

Nou ik duim voor je!

4. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Nou dames er zit nu een mooi eitje in me hihi wat een bijzonder idee is dat! Er waren 2 eitjes van de 5 bevrucht en de A kwaliteit is terug geplaatst die andere liep nog iets achter met t delen dus die moet nog even door delen en dan gaan ze kijken of die ingevroren kan worden!
    Ik kreeg wel een foto mee zit er al de hele middag naar te staren hihi wat speciaal!

5. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

Mar 3, 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gaaf he. Wij hebben ook zon foto...en die zit nu in Eva's 9 maanden dagboek. Erg bijzonder om te weten dat we een foto hebben van haar als 8cellig bolletje. Hoop dat jullie dit ook gaan meemaken

6. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Ons bolletje is 7 cellig hihi echt super gaaf!

7. Annaf86

Annaf86 Actief lid

Sep 22, 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik zie dat Natassj een mooie emmy on board heeft. Echt super! Ik ga duimen dat het een plakkertje is!
    Vandaag heb ik de punctie gehad met een opbrengst van 13 eitjes. Ik moet morgen bellen of er bevruchting heeft plaats gevonden en dan hopelijk donderdag een terugplaatsing!

Groetjes Anna

8. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Super goed nieuws Annaf86!
    Wauw 13 eitjes! Is de punctie mee gevallen?
    Ik ga voor je duimen morgen! Mag je vroeg bellen?
    Ik moest wachten op een telefoontje van het ziekenhuis gelukkig belde ze smorgens al maar wat was dat spannend!

9. Annaf86

Annaf86 Actief lid

Sep 22, 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    De punctie was goed te doen. De napijn is een stuk vervelender.
    Morgen moet ik tussen 11.30 - 12.30 uur bellen. Het is zeker spannend om zo'n telefoontje af te moeten wachten... zenuwslopend!
    Nu lekker broeden, natassj!

10. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Ik zou dan om 11.30 uur gelijk aan de telefoon hangen! Hihi
    Hopelijk mag jij ook snel gaan broeden!

11. Annaf86

Annaf86 Actief lid

Sep 22, 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ga ik ook zeker doen haha!
    Gelukkig heb ik morgen afleiding omdat ik aan het werk ben.
    En donderdag ook heerlijk broeden.

12. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    En weet je al wat ?

13. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Ik ben ook benieuwd Anna! En heb je niet te veel pijn om te kunnen werken?

14. lientje2017

Feb 14, 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb heel wat verhalen gelezen. Wij zijn bezig met een icsi behandeling en heb gisteren mijn punctie gehad. Nu afwachten of alles goed is gaan delen en donderdag heb ik mijn tp. Vind het allemaal wel heel spannend!

Ik had hier gelezen dat een aantal de volgende ochtend al gebeld werden of zelf konden bellen naar het zh of er een bevruchting was. Ik mag pas donderdag bellen zeiden ze...of de terug plaatsing door gaat en het delen van de embryo goed is gegaan....dat maakt het nog spannender de komende dagen!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Wat spannend allemaal meiden...

Gek hé Natassj... zit gewoon een mini emmie aan boord :)

Hopelijk heb jij goed nieuws Anna...

Biepje weer nieuwe ronde nieuwe kansen...

Lientje...ik hoefde niet te bellen... ik heb zaterdags een punctie gehad en als ik niet gebeld zou worden had ik dinsdag de tp... later kreeg ik een brief of de rest ingevroren konden worden...dus elk zhuis is anders.... succes met wachten

16. Annaf86

Annaf86 Actief lid

Sep 22, 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Wat lief dat jullie zo meeleven. Ik ben 1,5 uur eerder van werk weggegaan omdat het niet meer ging.
    Maar het goede nieuws: 7 bevruchtingen.
    Donderdag om 16 uur een terugplaatsing.
    Lientje, we lopen precies gelijk! Spannend hoor!

17. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Wauw, dat is nog eens een mooi Valentijnscadeau! Dat ze nu maar lekker door delen. Pas goed op jezelf nu, even rustig aan.

Lientje; voor jou extra spannend dan! In welk ziekenhuis loop je? Is de punctie wel goed gegaan?

18. lientje2017

Feb 14, 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had veel pijn tijdens de punctie moet ik eerlijk zeggen, ze hebben gelukkig wel 16 eicellen kunnen vinden. Nu afwachten tot dinderdag ochtend dan hoor ik hoeveel er bevrucht zijn en hoe laat de tp zal zijn.
    Gisteren en vandaag goed me rust gepakt. Af en toe heb ik wat krampen en een opgezwollen gevoel in mn onderbuik. (Hadden jullie dat ook) Elk lichaam reageerd er natuurlijk anders op. Ik loop bij het AMC lekker vlakbij huis.

Ja wat toevallig Annaf86 dat we gelijk lopen....spannend de komende dagen.

In welke zh worden jullie behandeld dames?

Ik heb trouwens hier op het forum ergens gelezen dat granaatappelsap van POM helpt bij het innestelen, vele waren er zwanger van geworden. Ben er tijdje mee begonnen. Misschien een tip!

19. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Ja van dat granaatappelsap had ik ook gehoord, vanwege de anti oxidanten. En veel rood fruit als bramen, blauwe bessen, frambozen etc. Goede reden om nóg gezonder te eten! En lekker :p

Wat een mooi aantal trouwens, 16 eicellen!! Morgen weet je al meer!

Ik heb zelf nog nooit een punctie gehad, maar je gevoel klinkt erg logisch..

20. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Super goed nu hebben jullie ook een mooie emmie aan boord anna en lientje!
    Nu mogen jullie ook lekker gaan broeden!

Share This Page