Volgens mij ben ik in de wachtweken nog een keer extra naar de film geweest, even echt puur zinnen verzetten. Je denkt er toch voldoende aan. En inderdaad je lijf geeft rare signalen af, maar dat komt door de hormonen en dat zegt (helaas) nog niets. Ik blijf meeduimen!
Ik leef zo met jullie mee! Haha echt een mannenuitspraak inderdaad 'niet aan denken'. Ahuh, hoe dan Net zoiets als 'niet aan een roze olifant denken'. Onmogelijk! Kan me die zelfbescherming heel goed voorstellen. Probeer zelf altijd zo positief mogelijk tegenover dingen te staan, geloof wel dat je met positieve intenties ook positieve dingen kunt creëren. Maar ten eerste sollen die (nep)hormonen met alles en het is gewoon zó spannend. Zet 'm op meiden!
ja dat mijn lijf nu vreemd kan doen heb ik al in de gaten, maar we blijven inderdaad positief tot het tegendeel bewezen wordt!
Net de tweede fm gehad en ziet er nog steeds netjes uit. Had al het idee dat ze rustig aan groeien en dat is ook zo. Maandag zaten er li en re 6 eitjes die konden gaan groeien. Ze zijn ook alle 12 aan het groeien, super fijn. Er is er eentje van 14mm, andere 11 zitten tussen de 12,2mm en 13,3mm. Ligt heel dicht bij elkaar dus. Bij m'n rechter eierstok zit een heel klein beetje vocht, dat zóu misschien kunnen leiden tot overstimulatie. Maar tot nu toe niet. Bms is al 12mm (is dat niet té dik!?). Zondag weer terug en als ze zo doorgroeien is dinsdag de punctie. Dus hoop nu vooral dat er niet nog meer gaan groeien, maar dat het lekker bij deze 12 blijft.
Denk de hele week aan onze broed kippetjes Natassj spannend zeg! nog geen bloed verlies etc gespot?? Dat lijkt wel de goede kant op te gaan! Spannend!!
Dat had ik ook...spannend... houd wel altijd in je achterhoofd dat de utro ook nog kan zorgen dat je ongi wegblijft...
Ja daar ga ik wel vanuit dat die utro het gewoon tegen houd ik ben zo bang dat me beetje hoop morgen weer weg is..
Snap ik helemaal... ik was dan ook heel erg van het padje af toen het dus wel positief was... omdat ik juist van het ergste uit bleef gaan...
Vandaag 15 dagen na de punctie morgen moet ik de uitslag door bellen en dan hoor ik verder hoe of wat ? Ik heb ook eigenlijk geen idee of ik door moet met de utro ?