Super Buko! Hopelijk blijft ie lekker plakken. Ik duim met je mee. Wanneer mag je testen? Hier ondertussen drie dagen na de terugplaatsing niet echt veel te melden. Soms een ieniemienie krampje, maar dat zegt niets. Was vorige keer wel meer. Ik mag pas volgende week vrijdag testen. Nog even spannend dus.
Wat balen Kimjoy Ik voel me heel prima eigenlijk! M'n buik was gisteren met vlagen een beetje aan het rommelen en voel m'n liezen ook wel. Maar geen echte bijzonderheden. Ohja gistermiddag heeeel koud en heb door de intro uiteraard evoelige tepels haha.
Hoi dames, Gisteren had ik de hele dag af en aan een kramp/steek in mijn onderbuik. Deze morgen opgestaan met rugpijn en bij het afvegen deze ochtend ook oud bloed. Mijn NOD is pas donderdag, maar da's typisch bij mij dat enkele dagen daarvoor er al enkele tekenen zijn dat de duivels er aan komen, waaronder ook oud bloed. Zou natuurlijk ook innestelingsbloed kunnen zijn, maar ik vrees ervoor.
Ohh noo! Dat zou al wel snel zijn zeg Misschien is het inderdaad wel een innestelingsbloeding? Hoop het echt voor je..