Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik had vanmorgen de 2e negatieve test. Zhuis gebeld en vanmiddag na het werk bloed laten prikken. Het kon nog zeiden ze daar. Ivm hormonen en gebruik van de utro.
    We wachten het telefoontje maar af dan morgen...

2. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jeetje dat is ook killing qua spanning Leuntje! Geloof je er zelf nog in?

Natas hoe voel jij je, begint het besef al te komen? Voelde jij je 'anders' (zowel geestelijk als lichamelijk) na de tp?

3. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Wat raar he leuntje! Gelukkig weet je na de bloedtest dan wel waar je aan toe bent je zou toch zeggen geen bloed is goed!

Ik voel me helemaal niet anders dan normaal eigenlijk niet geestelijk maar ook niet lichamelijk daarom is het besef moeilijk..
    ik ben inmiddels 6 testen verder die zijn allemaal positief maar ik denk als ik de eerste echo heb gehad dat het besef pas een beetje komt.

4. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws.

Hier is het bij die ene keer bloed afvegen gebleven tot nu toe. Maar dat zegt niets. Anders is het ook steeds met horten en stoten dat mijn regels er door komen. Gewoon in spanning afwachten meer zit er niet op.

5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik blijf voor je duimen biepje!!

Natas had je ook geen krampen/pijnlijke borsten/misselijkheid in het begin? (sorry ik ben op zoek naar houvast haha)

6. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had ook nergens last van. Begin niet en verder op ook niet... ik snap je gevoel voor houvast... bij mij waren dat de echo's echter daarna toch ook weer onwerkelijk... en dat blijft het echt een hele grote periode.

Heerlijk van genieten dat je nergens last van hebt dan vliegt de tijd tot de uitgerekende datum

7. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Natas dan kun je denk ik toch wrl een rondedans gaan doen hoor! Wat spannend toch voor iedereen.
    Ik blijf maar hoop houden tot t tegendeel bewezen is...

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hier wel misselijk en buikpijn voor het testen... dacht dat het kwam door de zenuwen en stress van de isci... zegt dus allemaal niets...

Reageer later nog meer op jullie...

9. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jammer zeg :p

10. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Wat spannend allemaal, zeg..
    Ik mag morgen weer naar Maasstad om te kijken hoe het met de follikels gaat. Morgen dag 8 van de cyclus :D ben ook wel een beetje zenuwachtig of ik deze niet weer te veel follikels heb om misschien wel te weinig!

11. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Het tegendeel is bewezen, bloedtest ook negatief.
    Nu gauw stoppen met de utro en dan maar starten met de dubbele dosis hormonen voor de icsi

12. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Potsiedorie!
    Op naar de ICSI!

13. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ohh nee leuntje :( hopelijk mag je snel weer van start!

Buko ik had wel veel steken in me buik in het begin..
    Hoe gaat het inmiddels?
    En met jou Biepje?

26 weken al jufkrisje! Hoe gaat het met jou?
    Dan weet je inmiddels zeker wel wat het word?

Hoe is het vandaag gegaan MM88 ?

En hoe gaat het met jou theeleut en met je kleine eva? Lekker aan t genieten van t moederschap?

14. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Ik heb sowieso altijd al heel veel follikels klaar liggen blijkbaar, maar nu waren er links 4 dominant en rechts 6. Beter resultaat dus. Mijn Ginal-F is nu aangelast van 100 naar 75 om het niet te snel te laten gaan. Vrijdag weer terug, ik ben benieuwd...

15. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Natas ik begin het nu wel echt spannend te vinden..

Heb geen enorme klachten ofzo. Sinds gister lijken m'n borsten wat voller en had gister ook de hele dag een soort vol gevoel in mijn onderbuik. Als ik m'n buik dan probeerde in te trekken kreeg ik ook wel steken. Af en toe voel ik ook wat ri m'n lies, maar misschien zoek ik dat allemaal wel te veel..
    Ieder mini signaaltje associeer ik meteen met wat positiefs haha

16. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi, kan het nog steeds niet geloven.:). Wel nog heel licht. Mocht eigenlijk pas zondag een urinetest doen. Maar de spanning werd te groot.

Bijgevoegde bestanden:

17. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ohh wat is het toch spannend biepje en buko! Kunnen jullie afleiding vinden? Ik vond het elke keer lastig als ik naar het toilet moest...

18. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    #938 Natassj, 9 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2017
    Super nieuws biepje! Zit er geen pregnyl meer in je lichaam ? Ik snap hoe je je voelt zo onwerkelijk! Oh ik ben voorzichtig super blij voor je!

Ik had dat ook heel erg buko oh ik voel iets zal het dan ? Hop weer Google! Hihi nog even volhouden wanneer ga jij testen ?

10 follikels is een mooie oogst hoor mm88! Laat ze nog maar lekker even groeien!

Gaat het een beetje met jou leuntje die tegenvaller komt toch weer rauw op je dak!

19. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Natass,

De injectie met pregnyl was 17 dagen geleden, zou nu toch al uit mijn lichaam moeten zijn denk ik. Morgen bloedtest, dus dan zou het zeker moeten zijn he.

20. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Volgens mij ligt het aan de dosis pregnyl maar ik dacht na 14 dagen eruit.
    Met mij gaat het redelijk, vandaag maar even toegeven aan de chocolade trek... en ik heb het eerste bloed gespot (eindelijk eens blij wanneer ik ongesteld word) dus morgenochtend weer in de auto springen om bloed te prikken en de midicijnen op te halen.

Deel Deze Pagina