Ohh dan kan je volgens mij wel heel blij zijn biepje! Onwerkelijk he! Ik heb ook 1 dagje gesmokkelt ik mocht eigenlijk maandag testen maar wij hebben zondag samen getest. Dat ene dagje zal niet zo heel veel uitmaken denk ik.. Mag je dan ook gelijk weer van start leuntje ? Of moet je wachten op je volgende menstruatie?
Nee ik spring morgen gelijk in de auto om de bloedtest te laten doen en de medicijnen op te halen zodat ik dan meteen weer kan starten
Ja vind het wel spannend hoor, want het is dan pas 11 dagen na de terugplaatsing. Hoeveel dagen na de tp had jij getest?😊
Heb nu echt de hele tijd zo'n vol gevoel in m'n onderbuik. Net of ik constant moet plassen. Daar gaan de rateltjes in m'n hoofd weer haha🙈
Dat volle gevoel heb ik ook heel erg en wel 100x plassen op een dag! Ik mocht van het ziekenhuis 15 dagen na tp testen en heb na 14 dagen getest.. Ik durfde eigenlijk niet zo goed te testen ik was heel bang dat me beetje hoop in een keer weer weg zou zijn daarom heb ik een dagje eerder getest op zondag want dan konden we het samen doen.. niet dat dat minder spannend was hoor Haha
Hoi hoi meiden... De beloofde reactie van mij Moet wel zeggen dat er veel door elkaar kwam en dat ik het nu niet heel helder meer heb...dus sorry als ik je verkeerd bij de naam noem Leuntje...balen van de negatieve bloedtest... geen bloed geeft moed maar dan is die moed na zo'n test wel gelijk verdwenen Kimjoy... wat erg dat je ongi bent geworden... waarschijnlijk voel je je nu nog wat klote...maar probeer je op te peppen voor de volgende ronde... Hoe moeilijk dat misschien nu is... Natassj... voel je je allemaal goed?? Buko...begint nu idd spannend te worden...hier zelfs pas getest na de bloedtest (voor dat ik daar telefonisch de uitslag van kreeg) zodat ik wist wat er ging komen... durfde niet eerder en haalde ook van allerlei klachten die overal op konden duiden in mijn hoofd... vele klachten zeggen namelijk niets aangezien ze op een zwangerschap en ongi kunnen wijzen... Uhh dan hebben we lientje nog.... maar sorry ben een beetje kwijt hoe ver en waar je nu precies zit... Theeleut je... alles goed met je meisje en jou? Al gewend en misschien een beetje een ritme gekregen? Hier nu bijna 27 wkn.. gaat goed, blijf moe en krijg steeds een tandontsteking terug (waar ik geen fatsoenlijke pijnstillers voor kan nemen dus dan veel pijn heb)...maar verder klaag ik niet... eigenlijk weinig nieuws vanuit mij dus:s
Vergeet ik die mooie positieve test van biepje! En ik denk gewoon dat hij vet positief is.. al pregnyl al 17 dgn geleden is kan het niet daaraan liggen... spannend hoor
Hoi iedereen, Deze morgen bloedtest gehad. De waarden zijn perfect. Ondertussen hebben we ook al de eerste echo geboekt. Voelt nog heel onwerkelijk, alhoewel de misselijkheid me er wel telkens aan herinnert. Hopelijk blijft alles goed gaan. Ik hoop echt voor iedereen hier dat jullie droom snel uit komt. Dikke kus en knuffel voor iedereen!
Wauw! Wat mooi! Kun je het zelf al geloven? Mijn bloedwaardes zijn vandaag weer goed bevonden Ik mag morgen weer gaan spuiten, was erg blij toen ik gister bloed zag haha. Normaal nooiiiit
Gefeliciteerd biepje! Super zeg! Wanneer is je eerste echo? Nu buko nog! Gaat alles nog goed? Hou je t nog vol ? Vreselijke wachtweken! Gelukkig mag je morgen weer van start gelijk leuntje!
Het wordt nu echt iedere dag een beetje spannender! Gisteren heb ik de hele dag een kramperig gevoel gehad in mijn onderbuik, dus was er niet helemaal gerust op. Het was echt thv m'n baarmoeder en als ik ongesteld moet worden heb ik meer een kramperig gevoel in m'n eierstokken volgens mij. Aan het einde van de middag zette hij ook enorm op en heb nog steeds een 'vol' gevoel. Was me toch ook een partij chagrijnig gisteravond! Oei! Irriteerde me zo erg aan m'n vriend dat het stiekem gewoon grappig was. Toch de spanning denk ik haha. Dinsdagochtend ga ik testen heb ik besloten.. Hoe gaat het met jou Natas? Voel je je goed, en begint het vertrouwen al wat meer te komen? Heb je binnenkort een echo?
Hoi, Het geloof begint toch stilaan te komen, zeker na de bevestiging gisteren van het ziekenhuis. Het is spannend, fantastisch en beangstigend tegelijkertijd. Heel speciaal gevoel. Op ongeveer 7 weken hebben we onze eerste echo. Spannend. Wanneer mag jij Natassj? Goed dat je terug kan beginnen spuiten Leuntje, toen had ik het gevoel er echt te kunnen aan beginnen. Verschrikkelijk he Buko die laatste wachtweek, had ik ook. Ik had de laatste week niet echt steken. Wat ik wel had zijn super koude voeten elke avond, leve het kersenpitkussentje. Het moeilijk kunnen verdragen van de bovenband van mijn broek, spande precies altijd een beetje teveel. En wat me echt opviel, normaal gezien heb ik altijd last van mijn borsten voor mijn regels, en nu helemaal niets. Nog steeds niet trouwens. Ik duim alvast heel hard met je mee voor een knaller van een test dinsdag.
Hoi allemaal! @Leuntje, balen joh! Maar dan weer wel positief nieuws dat je gelijk weer mag starten. Met volle moed en frisheid de nieuwe ronde in! @Kimjoy, pff, ongesteld... Balen weer! Probeer een beetje afleiding te zoeken en energie te verzamelen voor de nieuwe ronde. Klinkt sullig, maar ook ik heb het afgelopen maand moeten doen. Alhoewel ik mijn afleiding heb gezocht in de carnaval, das iets makkelijker. @Buko, laat het maar snel 15 maart zijn!!!! @Biepje80, ik zou het niet kunnen geloven denk ik, maar super toch!! Je mag er wel een beetje vanuit gaan dat het zo is, toch? Hopelijk blijft alles goed gaan! Ik had gisteren nog steeds 4 follikels links en nu 8 rechts ipv 6. Op zich ook ok. Ze waren allemaal weer iets gegroeid. Morgenochtend weer controle en dan waarschijnlijk een datum prikken voor de punctie. Ik vind het allemaal wel heel spannend moet ik zeggen...
En is de punctie gepland mm88? Ik heb de 20ste me eerste echo dan ben ik ook iets langer dan 7 weken als het goed is. Ik voel me met vlagen enorm beroerd maar goed dat nemen we maar voor lief! Het is al bijna dinsdag nog even volhouden buko! Gaat het nog goed? Eerste prik er weer in leuntje?
Dat gaat de goede kant op MM! Hopelijk gaan er niet nog veel meer mee doen. Ik trok het niet meer en heb vanochtend een allereerste test gedaan. Ging om half 1 naar bed en moest half 5 al plassen dus was een erg kort nachtje. En in eerste instantie leek er niks te zien, maar misschien toch een ini mini tuurstreepje. Is ook pas 12 dpo en 9 dgn na de tp. Mijn moeder testte zelf nog negatief toen ze een week overtijd was terwijl ze achteraf al wel zwanger was. Maarrr toen ik om half 8 wakker werd stond er eigenlijk een best wel duidelijke streepje. Telt eigenlijk niet natuurlijk.. Maar begreep van andere meiden hier op t forum die dezelfde test hebben gebruikt dat dat bij hen niet gebeurd is, maar dat het wel lang duurde voor hij ingedroogd was. Conclusie; ik weet eigenlijk nog helemaal niks haha. Maar klamp me gewoon vast aan de positiviteit..