Positief blijven Buko, dat is heel verstandig! Vanmorgen had ik links 7 follikels en rechts 15. De pinctie staat voor dinsdag om 09.00 uur. De kans bestaat wel dat er geen tp gaat zijn van de week. Waarom precies? Weet ik eigenlijk niet..
Ze doen geen terugplaatsing als je te veel follikels hebt. Alle blaasjes die ze leeg prikken, vullen zich daarna namelijk weer met vocht. Na een tp krijg je kunstmatig een hoop hormonen binnen, je hebt al een hoop hormonen in je lijf en bij een evt zwangerschap worden dat er nóg meer. In dat laatste geval heb je weer kans op overstimulatie.. Door niet meteen terug te plaatsen kan je lijf eerst even tot rust komen.
Een beetje wel. Ze hebben 50 mg morfine ingepland, omdat het zoveel follikels zijn is dat blijkbaar wel fijn. Ik laat het maar een beetje op me afkomen, alhoewel ik wel bang ben voor pijn.. Het lijkt me gewoon niet fijn. 🤓
Haha nee volgens mij kijkt niemand er naar uit.. maar aan de andere kant is het zooo lekker als het erop zit! Fijn dat ze morfine hebben ingepland, hopelijk krijg je er dan niks (of in ieder geval maar een klein beetje) van mee. Ik kreeg ook een klein beetje morfine en heb echt absoluut geen pijn gehad in ieder geval. Denk dat dat de beste instelling is hoor; gewoon over je heen laten komen in de wetenschap dat je in goede handen bent. Komt vast goed!
Net een testje gedaan.. en er komt een klein licht streepje!! ❤ Het is nog licht (ook pas dpo 13 en 10 dgn na de tp), maar hij is niet te ontkennen.. nu wordt het nóg spannender!
Ik zie hem! Al was hij bij mij de eerste keer donkerder...maar dat kwam natuurlijk ook omdat ik pas 16 dgn na terugplaatsing testte
Wauw, na 16 dagen pas. Dan heb je een hoop geduld gehad zeg, knap! Dat is bij mij pas over een week. Ik mocht van het ziekenhuis al 12 dagen na de tp testen, maar vond dat al lang duren haha. Kan me wel voorstellen dat hij na 16 dagen een stuk donkerder is. Mijn moeder testte toen ze zwanger was van mij ook vrij lang negatief. Achteraf was ze dus wel zwanger, maar maakte ze gewoon nog weinig hcg aan.
Heel veel succes morgen mm88! Ik ga duimen dat t je meevalt en voor een mooie oogst! En ik hoop dat jij morgen nog een mooiere test in handen heb Buko! Mijn test was ook wel donkerder maar ik heb 14 dagen na tp getest..
Nou, punctie is gebeurd. Viel me alles mee! Gevoelige rechter eierstok (daar zaten de meeste eitjes), maar verder alles ok. Lig nog lekker op de rustkamer. 😃
18 eicellen en 6 milj zaadcellen. Ik ben er blij mee! Vrijdagochtend eerst bloedprikken voor de ohss. Als die negatief is, kan de punctie doorgaan. Als alles goed gedeeld heeft uiteraard! 😬