Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Heerlijk Kimjoy!! Zulke uitstapjes geven echt een fijne afleiding.

MM8; heftig hoor.. pas maar goed op jezelf!!

Natas; jij al wat meer energie?

2. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ik heb vanmorgen t hartje mogen zien ❤ wat was dat geweldig!
    Nu eindelijk op me wolkje! Nog wel heel moe en erg misselijk met vlagen.. hoe gaat het met jou buko?
    Jeetje mm88 ! Hoe gaat t nu?

3. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Oh, echt?! 😃😃😃😃😃 Wauw!! 😍 lijkt me zo bijzonder...

Hier weer in bed met veel pijn, maar het hoort er allemaal bij. Mijn bloedwaarden waren iig goed, dis daar was ik al blij mee!

4. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    MM, fijn dat je bloedwaardes goed waren. Rustig aan en laat je lekker verwennen!
    Leuntje....Fijn dat er toch nog wat meer zichtbaar waren. Gaat om kwaliteit he ;), niet om kwantiteit (ook al moet ik eerlijk bekennen dat ik blij geweest zou zijn met meer...).
    Natassj, bijzonder he! Blijven wondertjes!

Hier gaat alles nog prima. Mijn nachtelijke wekker doet het nog steeds. Best saai zo zonder vent in huis, maar qua energie nog te doen (ben benieuwd na morgen, dan namelijk werken erbij....) Maar tot nu toe dus prima te doen. Vanochtend was ze een extra ochtendje naar de opvang, en toen even lekker gesport en alvast drinken voor onze verjaardagen gekocht (en wat borrelhapjes), Onze goede planning is namelijk dat mijn man zaterdag terug komt van vakantie en we zondag onze verjaardagen vieren... Manlief wilde het liefst op zijn eigen verjaardag, zaterdag,.... Maar dat vond ik niet zo'n strak plan.

Op naar de zaterdag ;)

5. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ooh wauw, super gaaf Natas!! Nu, ondanks de vermoeidheid en misselijkheid, lekker gaan genieten!

Met mij gaat het goed hoor, maar blij als we twee weken verder zijn en ik ook de eerste echo heb gehad. Gevoelsmatig zit het goed, maar qua verstand vind ik het op het moment doodeng. Ik probeer maar op mn lijf te vertrouwen in de wetenschap dat als de embryo wordt afgestoten er iets niet goed mee is. Maar zou het zooo zooooo graag willen natuurlijk. Geduld hebben = hel.

Theeleut, super goed van je!! Dikke respect hoor dat je het allemaal in je eentje doet. Dat je dan ook nog de moeite gaat doen om te sporten vind ik helemaal knap haha.

6. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Weer een stapje dichterbij, donderdag toch punctie. Ik was vanmorgen wat zenuwachtig, geloof bm slijmvlies 9mm grootste follikel 20, volgens mij 7 stuks gezien.

7. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Top tocj?! 😃👍🏼 Goed nieuws!! Leuk!! Op naar donderdag 💪🏼

8. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Dankjewel, ik laat het wederom gewoon maar gebeuren. Daarna 4 dagen rust, voor mij het moeilijkste dat stil.zitten

9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Fijn Leuntje!!!

10. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Succes met de punctie dinsdag Leuntje. Toch terug een stapje vooruit he.

Het wachten duurt inderdaad lang Buko. Kan er van meespreken. Bij ons volgende week woensdag eerste echo. Zal pas gerust zijn als ik een kloppend hartje zie. Enkel af en toe beetje misselijk en soms wat moe, maar voor de rest geen symptomen. Maakt me soms wel wat bang.

Super Natassj dat je het kloppend hartje hebt kunnen horen.

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Super Leuntje! Zelf vond ik die paar dagen rust tussendoor wel even fijn op dat moment. Mn lijf was toen best moe. Even opladen voor de mini-ambryo.

Biepje ik heb dat inderdaad ook. Zou me niet druk maken dat je niet veel symptonen hebt hoor, beter dan 12 weken misselijk zijn! Al is af en toe een kwaaltje wel fijn ter bevestiging natuurlijk..

Ik was gister heel gespannen, maar ben vandaag weer vol vertrouwen dat het goed zit. Jammer dat dat gevoel niet permanent is :D

12. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Mag ik met jullie mee schrijven? Na de rustmaand heb ik vandaag een tp gehad van een cryo in een kunstmatige cyclus. Het is een b-kwaliteit embryo. Spannend weer!!

13. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Welkom marissie, succes op het wachtbankje!

14. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Spannend marissie. Ik duim met je mee.

15. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Leuk, Marissie, welkom! Wij duimen met je mee..

16. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Thanx!! Heel spannend!!

17. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oohh super spannend maris! Fingers crossed!

18. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Marissie
    Leuntje, geniet gewoon van de rust... Lekker boekje, lekker filmpje, je in de watten laten leggen (tja.... jij moest rusten, dus je vent mag je in de watten leggen.... niets verkeerds aan ;))

19. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Haha theeleut ik zal het doorgeven ;)

20. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jij niet, de arts ;) en jij gaat er gebruik van maken....

De arts zei toch dat ik rustig aan moest doen ;). Wil jij wat te drinken halen? ;)

Deel Deze Pagina