Heel veel succes met de punctie morgen, Leuntje! Ik weet niet of ik vandaag nog online kom, vandaar.. 💪🏼
Dankjewel mm88. Nog even een vraagje. Door het werken zie ik nu dat ik geen email van het zhuis terug kreeg dus vraag ik het hier nog even. Ik sta 3 en een halfuur op voordat de punctie morgen is. Ik moet nuchter zijn, maar ik moet altijd heel erg plassen 's morgens. Dus het volle blaas verhaal kan ik echt niet volhouden. Mag ik dan wel gewoon water drinken?
Bij mijn moest mojn blaas helemaal leeg zijn en moest ik plassen voordat ik de kamer binnen ging waar ze de punctie gingen doen?
Hier geen speciale richtlijnen gehad voor de punctie qua blaas . Volgens mij is dat alleen handig ivm het goed zichtbaar liggen van de eierstokken en hierdoor makkelijker aan te prikken...
Bij de punctie krijg je inderdaad geen specifieke instructie, die krijg je namelijk in het ziekenhuis zelf. Voor de premedicatie werd gevraagd of ik naar de wc moest en daarna volgens mij nog een keer (alleen dan mocht ik niet meer alleen ). Rustig over je heen laten komen. Bij de terugplaatsing wel volle blaas, dan ligt namelijk je baarmoeder makkelijker volgens mij. Ik had een zeer volle blaas.... en moest heel erg nodig naar de wc. Advies is dan plas een beetje.... plas niet alles uit. Gaat goedkomen! Succes morgen
Je krijgt zoveel informatie. Maar heel simpel zorg dat je blaas gedeeltelijk gevuld is.... legen kan daar altijd op de wc
Ik weet dus niet of ik water mag drinken nadat ik geplast heb, neem wel water mee dan kan ik gauw wat drinken
Mijn blaas moest helemaal leeg zijn met de punctie ik was ervoor al nar de wc gegaan maar toen ik op de stoel lag zag ze toch dat me blaas niet helemaal leeg was en moest ik nog een keer gaan plassen Hihi en bij de terugplaatsing moest het wel echt een volle blaas zijn. Mijn blaas voelde voller dan dat die werkelijk was maar het is toch gelukt gelukkig zonder moeilijkheden. Ik moest trouwens ook nuchter zijn maar wij moesten 2 uur rijden dus 2 uur rijden op een nuchtere maag is ook niet zo fijn. Ik mocht ligt ontbijten een cracker en een kopje thee dat was ivm misselijkheid van me roesje geloof ik. Heel veel succes morgen bij de punctie het komt echt goed! Krijg je een roesje en heb je oxezepam gekregen??
Volgens mij een pijnstillend iets. Verder niks. We gaan het wel zien, kan redelijk wat verdragen. Jarenlang verschrikkelijke menstruatiepijnen gehad en de echo met contrastvloeistof vond ik ook meevallen
Ik had dat ook heel erg hoor! Maar t komt echt goed! Ik ga zowiezo voor je duimen! Ben je wel een beetje vroeg aan de beurt ?
Moet er om 8 uur zijn, dan ben ik denk ik om 9 uur aan de beurt. En ik mag geloof ik rond 15.00 naar huis. Moet de utro voor de zekerheid meenemen