Dankje Buko! Dat wachten is zenuwslopend... ik ga denk ik donderdag een testje wagen... 5 dagen voor de tp zou mijn ovulatie zijn toch? Dan zou aanstaande donderdag de dag zijn waarop ik normaal ongesteld zou worden.. ik voel me anders dan toen met de verse tp door de pregnyl.
@ Buko heb jij iets van de innesteling gevoeld? Mijn buik is nog erg beurs van de punctie dus ik vrieg me af of je iets zou kunnen voelen. Aangezien die terugplaatsing niet pijnlijk was maar erg mooi om te zien
Marissie; ik mocht 12 dagen na de tp testen.. Heb echt geen idee hoe dat zit met je ovulatie, heb dat nooit op die manier meegemaakt. Leuntje; ik heb er niets van gevoeld eerlijk gezegd. Nouja, ik voelde allerlei mini dingetjes, maar geen idee of dat iets met de innesteling te maken heeft gehad haha. Het was niks duidelijks in ieder geval. Precies een week na de tp had ik in de ochtend wat 'krampjes' en 's middags zette mijn buik echt enorm op. Rond die tijd begonnen mijn borsten ook wat voller te worden. Maar goed, kan net zo goed zijn van de Utrogestan bolletjes. Ze waren sowieso al gevoelig door de Utro. Ohja ik werd na een week iedere nacht rond half 5 wakker (ik denk eigenlijk van de spanning omdat ik bijna mocht testen haha). Sowieso is de innesteling niet al zo snel hoor. Volgens mij begint dat na 3 tot 6 dagen na de terugplaatsing..
Haha, erg he. Hoeveel mag je er gebruiken? Ach ze maken gewoon een extra lekker bedje voor jullie kleintje!
6 per dag.... Dit vind ik gewoon nog t ergste van het hele traject. Ik mopper wel als mijn buik blauw word van de spuiten. Maar elke keer denken om op tijd die dingen te nemen en dan het liefst op een ultraschoon toilet
Oooh echt.. Ik had er ook zes per dag (gedurende 10 dagen), maar heb het niet als belastend ervaren gelukkig. Wel viezig haha. Moest ook wel een alarm zetten op mn telefoon, omdat ik het anders vergat.
Die bollen zijn echt vies. Als ik zwanger ben moet ik het tot 12 weken gebruiken.. Maar, ik heb alles over voor het goede doel!
Omdat mijn eigen hormonen door de progynova volledig onderdrukt worden. Pas bij week 12 neemt de placenta het produceren van progesteron over..
Toch gek hè, dat het per zkh zo verschillend is. Weet dat een collegaatje van me het ook 12 weken heeft moeten gebruiken. Bij haar was het omdat ze een relatief dun bms had.
Ik heb al 3x een testje gedaan en hier is een licht positief streepje te zien. Test is van Sensitest, 4 dagen voor NOD kan je hier al mee testen.. Heel erg spannend dus! En de andere test is van de action. 5 dagen voor de tp was 16 maart (ovulatiedag) en morgen de 30e is dan denk ik mijn NOD. Voel mij ook echt anders.. licht misselijk, maagzuur, onrust in mijn lichaam, vollere borsten.. Echt gerustgesteld ben ik nog niet hoor... Maandag is de testdag voor het Radboud. Ik heb de stripjes op de foto gezet.
Ooohhh dat lijkt toch echt wel een hele mooie test te worden! Gefeliciteerd meid!! Vind het al best duidelijke streepjes hoor!!
Thanx Buko en Theeleut! Blijft spannend tot maandag. Radboud doet niet aan bloedtesten, dus tot aan de 1e echo blijft het onduidelijk of het goed gaat. Doen jullie tussendoor nog testen? Door de utrogestan en progynova zal ik niet zomaar ongesteld worden