Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ik heb maar tot 10 dagen na de tp utrogestan hoeven te gebruiken. Twee weken na de tp heb ik de laatste test gedaan, daarna niet meer. Het Erasmus doet ook geen bloedtesten.. Gisteren kwam MvM en die testen ook nog een keer. Dat was echt een knaller. Dus nu wachten tot maandag :p

Ik zou zelf niet té vaak testen hoor. Als je een keer wat meer gedronken hebt is je urine misschien wat dunner waardoor de test wat lichter uitvalt bijvoorbeeld. Je kunt jezelf dan helemaal gek maken. Zo lang je geen bloedverlies hebt, zou ik proberen gewoon op je lijf te vertrouwen nu..

2. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ik heb ook geen bloedtest gehad bij t radboud marrisie ik vond het ook heel moeilijk om te geloven ik heb 5 testen gedaan totaal en heb 1 dag eerder getest dan eigenlijk mocht en die waren allemaal
    Positief! Maar ik geloofde het eigenlijk ook pas toen ik het hartje zag kloppen op de echo! Zo onwerkelijk! Het stoppen met de utro vond ik ook wel heel eng ik was zo bang om ongesteld te worden maar gelukkig niet geworden!

3. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    De eerste week is om. Nog een week te gaan. Word lastiger... ik heb besloten niet vooraf te gaan testen. Maar ik heb koppijn, misselijk (sinds vandaag) ik voel liever niks. En ga er ook liever vanuit dat t niks wordt dan kan t alleen maar meevallen.

4. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Buko, wat fijn dat de test van mvm een knaller was! Toch even weer een bevestiging dat je nog steeds zwanger bent! Spannend maandag!
    Daar heb je ook gelijk in! Ik probeer mij ergens aan vast te houden, tis zo onwerkelijk dat het misschien geslaagd is.

Natassj, klopt, Radboud doet daar niet aan. Had jij 2 weken na de testdatum de 1e echo? Lijkt mij ook spannend om te moeten stoppen met de utrogestan! Heb je ook al een afspraak staan voor een echo bij de verloskundige? Want na de 1e echo hoef je niet meer naar het ziekenhuis toch?

Leuntje, ik begrijp je gevoel, maar mocht het nu mis gaan dan weet ik wel dat mijn lichaam zwanger kan worden, dat geeft mij ook al een goed gevoel. De kans van slagen is tenslotte nog steeds maar 25%. Wat goed dat je besloten hebt niet eerder te testen! Je bent al op de helft! Succes!

5. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Nee ik moest de uitslag doorbellen 15 dagen na tp en 3 weken daarna kreeg ik een afspraak voor een echo en toen was er dus al een mooi hartje te zien! Ik was toen 7 weken + 4 dagen zwanger.
    En ik heb gister me eerste afspraak met echo bij de verloskundige gehad! Echt super! Hij of zei rekte zich even uit en ging weer lekker verder slapen haha! Zo bijzonder!
    Als je eerste echo in het Radboud goed is mag je indd verder naar de verloskundige dat wist ik eerst ook niet.. maar ik heb gister wel gehoord bij de verloskundige dat de 20 weken echo wel in het ziekenhuis bij de gynaecoloog gedaan word ivm de icsi een extra controlle..

Moeilijk he leuntje! Ik ging er ook vanuit dat het niet raak was.. Misschien kan je wat leuks doen het weekend even wat afleiding?

6. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ja dat ben ik wel van plan, 1 dagje werken dit weekend en zondag quality time met mijn mannetje.

7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Natassj, dat lijkt me zo speciaal om te zien!! Ok, dus toch nog een afspraak in het ziekenhuis. Lijkt me alleen maar goed! Hebben jullie nog extra controles ivm TESE-ICSI?

8. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Nee alleen die 20 weken echo wat ik dan gister begreep..
    Maar dat mag gewoon hier in het ziekenhuis dan hoeven we niet helemaal naar Radboud dat is voor ons namelijk 2 uur rijden..
    In principe hoeven we alleen terug naar het Radboud voor een broertje of zusje hihi dat zei ze ook bij onze laatste afspraak tot over 2 jaar ongeveer misschien!

Goedzo leuntje lekker even genieten!

9. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik denk dat de tp toch mislukt is, sinds vannacht veel krampen, nauwelijks een positief streepje te zien..
    Maandag nog een keer testen en dan op naar de volgende! Ben wel verder gekomen dan de vorige keer, toen is er zelfs geen innesteling geweest.. Ben wel blij om te weten dat ik iig wel zwanger kan worden. Gelukkig nog 3 cryo's in de vriezer!

10. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Houd moed marissie ! Ik heb ook veel krampen gehad in me ww! Alleen die test is wel k*t dat heb je met vroeg testen.. als ik jou was zou ik proberen tot maandag dan even niet meer te testen hoe moeilijk t ook is..

11. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik zou ook moed houden. Kunnen de krampen niet van het innestellen zijn?

12. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik probeer ook moed te houden..
    Ook al is het super verdrietig dat het hoogstwaarschijnlijk niet gelukt is, ik heb wel gezien dat mijn lichaam het kan..

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier 7/4 start icsi zoals de artsen al eerder hadden aangegeven!

14. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Dames, ik heb vanmorgen getest met de digitale van Clear Blue, definitief niet zwanger... helaas.. vandaag maar stoppen met de progynova en utrogestan.. morgen bellen met het ziekenhuis. Ben toch wel benieuwd waarom ik 3,5 dag positief heb getest, zelfs na de NOD en nu niet meer 😖.
    Hopelijk komt mijn menstruatie snel op gang en kan ik weer starten.
    Hoe is het met jullie??

15. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Oh marissie wat vervelend! Hopelijk kunnen jullie snel weer door!

Fijn dat er weer wat in de planning staat kimjoy

Hoe gaat het met leuntje ?

16. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ohh wat rot Maris, je was er al bang voor he :( Toch een hele vroege miskraam dus :( dikke knuffel meid! Hebben jullie nog cryo's?

17. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Thanx meiden.. ben zo verdrietig 😢

Elke keer weer die spanning en onzekerheid.. wat is er nu gebeurd dat het uiteindelijk niet goed is gegaan??

Vind het zo moeilijk om mij weer op te laden voor een volgende terugplaatsing. Zeker als je op het forum leest dat het bij veel bij de verse tp slaagt.. waarom dan niet bij mij, met mij is er niks aan de hand. We hebben nu nog 3 cryos over.

18. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ja lijkt mij ook heel moeilijk hoor.. :( Je weet nu in ieder geval wel dat je zwanger kunt worden.. dus aan jouw lijf ligt het zeker niet!! Vanaf de tp is het de natuur die het over neemt, en is het weer net als iedereen die graag zwanger wil worden.. Misschien was er toch iets niet helemaal goed met het vruchtje? Gun jezelf even de tijd meid!
    Als het een gezond vruchtje is, komt het vast goed!!

19. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ik vind het zo rot voor je marissie wanneer mag je terug komen in het ziekenhuis?

20. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik heb gemist dat er naar me gevraagd werd. Was iets minder actief door de zenuwen.
    De bloedtest vandaag was positief! Tis nog wat pril aan de waarde te zien, (47)daarom volgende week nog een bloedtest.
    Ik kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik...

Deel Deze Pagina