Ahh super leuntje! Ik snap heel goed dat je het niet bevat ik had daar ook heel erg last van pas na de eerste echo kwam dat besef bij mij eigenlijk pas.. Maar gefeliciteerd meis!
Gefeliciteerd Leuntje! Ik zit er doorheen, ben zo verdrietig. Ik lees hier zoveel verhalen van meiden die op dezelfde dag ook positief testte en waarbij het allemaal goed mag gaan. Veel zwangeren van verse of cryo tp. Ook in deze groep veel die zwanger zijn van de verse of 1e cryo tp. Weet niet hoe ik weer hoop kan krijgen dat het bij mij gaat lukken ooit 😢😔 Vandaag ben ik eindelijk ongesteld geworden, morgen contact met het ziekenhuis wanneer de echo is, maar dat is waarschijnlijk net als wij een weekend met Pasen weg zijn. Ik hoop dat het een dagje uitgesteld kan worden.
Marissie, ik zou een goed gesprek aangaan met de gyn over wat het vervolg is en wat de mogelijkheden zijn. Ik lees ook dat er dames zijn die baat bij accupunctuur hebben. Heb je nu een pauze cyclus of begin je morgen weer met spuiten? Ik wens je veel kracht toe de komende tijd. Het is ool niet niks allemaal.
Thanx Leuntje, ICSI is onze enige optie. Ik ben na de verse mislukte tp ook op gesprek geweest. De gyn zegt dat de kansen goed zijn voor ons, want bij mij is alles in orde en ik nog niet boven de 36 ben. Dus ik weet niet goed of een nieuw gesprek zin heeft. Ik denk dat ze namelijk niks nieuws gaat zeggen. Nee, ik start morgen weer met de progynova en als de echo goed is word de tp gepland en start ik met de utrogestan.
Ik snap dat het heel moeilijk voor je is maar als je wat verder terug leest in het forum zie je ook meiden die bij de 3e poging pas raak hadden en dan was er ook iemand waar zelfs de 3e poging mislukte.. Het is echt bij iedereen heel erg verschillend.. Houd moed meis hoe moeilijk het ook is! Ik ga voor je duimen dat je snel je cryo tp krijgt..
Spannend meid! Hier is het even bijkomen van alles! Vrijdag in het ziekenhuis geweest en we moeten nogmaals naar die stomme info avond! Tis allemaal zo vertragend en langzaam bleh
Info avond? Oh zoiets heb ik nooit gehad ging altijd via gyn of vroedvrouw. (Soms misschien wat weinig info merkte ik dan als ik hier las maar nu stel ik gewoon de vraag als ik denk wat te moeten weten)
Wij hebben ook een informatieavond gehad, vonden wij wel prima. Uitleg over het traject in het algemeen en we zijn er wel wijzer van geworden. Hier gaat het goed. Kleine heeft de waterpokken en krentenbaard gehad en verder ondanks dat we nog zeven maanden moeten wachten hebben we het al gehad over een volgende keer weer het traject ingaan. Mijn man geeft aan dat de pogingen uit de vriezer (3) voldoende zijn en ik weet het nog niet. Wel dat we het willen proberen, maar Eva is zo'n mooi wondertje dat ik niet hoe vaak ik het traject zou willen doen. Voor nu afspraak..... over zeven maanden weer starten en dan zien we wel . Nou ja... over maand of vier/vijf weer melden bij ziekenhuis dan kunnen we over zeven maanden gelijk van start . Nooit gedacht dat we ooit zo'n keus nog zouden krijgen.... (na ruim zeven jaar is dat moppie in de box soms nog steeds onwerkelijk)
Hier is het allemaal ok. Ik ben afgelopen week op controle geweest en mijn eierstokken waren weer rustig. Ik heb een nieuw schema meegekregen, beginnend met maar 75 eenheden ipv 100 en kijken hoe dat gaat. Naar schatting is de start rond volgende week maandag. 😃
Ik had van de week de echo voor de meting van het baarmoederslijmvlies. Dit was in orde. Maandag ip de terugplaatsing van cryo 2! Spannend!
Fijn dat je weer ervoor gaat marissie.. tis ook niet niets steeds die teleurstelling.. succes deze ronde... Theeleut je...wat goed dat jullie alvast aan de toekomst denken... Hoe is het Leuntje?? En met de andere meiden? Lees nog steeds gewoon mee hoor alleen soms te laks om te reageren of te moe... Hier allemaal zijn gangetje... wat klachten (zwangerschapssuiker, veel ribben pijn aang3zien de baby tegen de ribben ligt) maar dat hoort er allemaal bij...
Hoi allemaal, Ik sluit me bij jullie aan. Zit nu op wd 7 na de Icsi punctie en verse tp. (1e poging) Hoe voelde jullie je toen? Ik ben sinds vandaag weer wat moe en heb soms wat maagzuur. Durf nog niet teveel te hopen☺️ Jullie ook allemaal succes!
Jufkrisje, idd tis zeker niet niks, maar het voelt alsof we geen keus hebben en door moeten gaan! Voor jou begint het al op te schieten, spannend! Welkom Ilse1207, heb je nog geen test gedaan? Succes met wachten! Ik heb vandaag een A-kwaliteit cryo teruggeplaatst gekregen. Goede nieuws is dat alleen deze ontdooid is! 7 mei is de testdatum.
Spannend weer marissie... duim voor jullie... Ilse... begint al op te schieten die wachtdagen... ik vond die pittig... nog een week wachten of ga je eerder testen?