Ik snap het ook hoor natassj... en tja die paar maanden nemen we dan maar voor lief... Weet je al wat voor afspraken je hebt staan? Ik had idd eerst verschillende afspraken staan voor de behandeling startte. Dat zal bij jou wel sneller gaan hopelijk!
Haay natas, Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet niet of je inmiddels al weet waar je Condensyl kan bestellen. Wij hebben het via www.beterzwangerworden.nl besteld, ja het kost wat maar dankzij die pillen en het veranderen van de leefstijl van mijn man hebben wij nu eindelijk wel een tp gehad van een cryo. Wij waren ook al ruim 2 jaar aan het proberen en kregen van onze gynacoloog na een paar keer testen ook te horen dat er 2% kans was op verbetering van de spermacellen bij mijn man. Hij is uiteindelijk van 20 niet bewegelijke cellen naar 7500 cellen gegaan waarvan 9 bewegenlijke cellen. En ja daarmee hebben ze bij ons 4 eitjes weten te bevruchten en ingevroren. Dus ik denk zeker dat het het proberen waard is. Misschien nog een handige tip maar dat zal de arts ook al wel gezegd hebben denk ik, saunabezoeken en hete baden kunnen ook negatieve invloed hebben. Dat wisten wij ook niet in het begin. en mijn man is ook gestopt met roken en alcohol. Hopelijk heb je er wat aan. Groetjes ineke
😒 weer een hele vreemde ziekenhuis ervaring dus... echo vanmorgen gehad.. waar ik donderdag 8 a 9 groeiende eitjes had waren het er vanmorgen meer... de gyn begon met wow... zo dat zijn er veel... 13 a 4 aan de rechter eierstok... rond de 8 aan de linker.. terwijl boven de 10 een overstimulatie is.🙈. voor de zekerheid wel bloed geprikt... omdat ik heel teleurgesteld was en ze het zkr wilde weten..overstimulatie is gevaarlijk aangezien je longembolie, trombose en nierfalen kan krijgen doordat je bloed verdikt Raakt door de hormonen die vrijkomen bij de punctie.. net gebeld.. mijn bloed waren kloppen niet bij een overstimulatie... dus morgen vroeg weer terug en bloedprikken en een nieuwe echo... dan pas een plan de campagne... zo weer een lang verhaal geworden...
oooh spannend jufkrisjj hopelijk is het niks en kan je gewoon de punctie plannen ik had er rechts ook een stuk of 12 13 en links 6 ofzo uiteindelijk hebben ze alleen de grootste eruit gehaald intotaal 12 ofzo!! ga voor je duimen
Nou voel ze wel zitten nu hoor haha... Echo beeld vanmorgen was nog steeds hetzelfde...bloedwaarden geven alleen aan dat de eitjes kleiner zouden moeten zijn... wat niet kan met het echo beeld... dus zijn ze bang dat de eitjes van mindere kwaliteit kunnen zijn nu...afwachten weer dus
Jufkrisje ik heb een gezamenlijke groepsvoorlichting, zaadonderzoek, een echo voor mijn vriend, afspraak met een uroloog en een afspraak bij de voortplantingsdeskundige. Dus 5 afspraken op 1 dag. Jeetje wat spannend allemaal bij jou! Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt, hoelang moet je nou afwachten dan? Ineke heel erg bedankt voor de informatie ik ga het denk ik wel gewoon bestellen nu! Die leefregels hebben we indd binnen gehad maar mijn vriend die rookt zowiezo niet en drinkt ook eigenlijk alleen op een feestje dus dat doet die nu ook zowiezo niet en hij houd ook niet van badderen haha dus dat scheelt allemaal een hoop! women hoe sta jij er nu inmiddels voor ?
Dat zijn idd genoeg afspraken ineens voor je Natassj.. Afwachten is afgelopen artsen durven het niet aan omdat ze de kwaliteit van de eitjes niet zkr weten (de bloedwaarden gaven aan dat de eitjes veel kleiner moeten zinn) dus nu nog wel de decatapyl spuiten om te zorgen dat de eitjes niet springen want dat kan gevaarlijk zijn en dan zullen over twee weken geslonken/opgenomen zijn in mijn lichaam... Geen eerste isci poging op papier maar zo voelt het wel een beetje... nu maandag afspraak wanneer en hoe verder in zijn werk gaat...
Oh dat is echt balen zeg! Kunnen ze daar nu dan de volgende keer iets van rekening mee houden om dat een 2e keer te voorkomen ? Wel fijn dat je geen poging kwijt ben maar zal toch wel even flink tegenvallen..
jufkrisjj dat is balen zeg echt kl*te natasjj jij hebt genoeg afspraken staan maar wel fijn alles in 1x.. wij beginnen 14 juni weer met decapeptyl en 4 juli staat de punctie gepland maar kan eerder of later worden!
Hadden een zieke op mijn werk dus kon onmogelijk vanochtend erheen.. En aangezien deze niet zo'n hoge nood had vond ik heb ik het maar even zo gelaten... En women al ongesteld geworden?
oh dat is wel jammer jufkrisjj ja al 2 weken maar dat is normaal omdat je baarmoederslijmvlies dikker is als normaal dan kan het wat langer duren.. volgende maand begin ik weer met injecties..
Nou ik kon ons topic niet eens meer vinden.. tis weer langere tijd stil geweest hier... Gister ziekenhuis geweest en gyn heeft er goed over nagedacht... kreeg gelijk beter nieuws... waarschijnlijk geen zomersluiting bij ons ziekenhuis! Deze maand rust om lichaam tot rust te laten komen...inmiddels ook al ongesteld geweest... mijn laatste decapeptyl op donderdag en werd 1 dag later ongesteld.. nu dus Max 4 weken wachten op een volgende ongi... En dan een aangepast behandel schema in.. Hoef niet te starten met de pil meer en ga gelijk op dag 2 fostimon spuiten...na 4 dagen krijg ik dan cecrotide (tegen het springen van het eitje)... bij deze manier zien ze minder overstimulatie en kunnen het beter controleren... daarnaast voor de zekerheid fostimon 112.5 ipv 150 eenheden... Dus ben benieuwd... Hoe is het verder met jullie meiden?
wauw goed nieuws toch.. en dan hopen dat het in 1x lukt nu!! zal duimen voor je zitten we allemaal rond de zelfde periode straks ik ben nu nog een beetje ongesteld inmiddels 3 weken nu ben er nu wel klaar mee maarja
Hier juist minder heftig dan normaal en na 5 dagen over... En dat na 1.5 week na de laatste echo .. Hopelijk snel over voor je women
Hoi dames zo Ik ben er even lekker tussen uit geweest even me gedachten voor zover mogelijk even dr vanaf.. Hoe staan jullie er inmiddels voor ?
hoi natasjj heerlijk doe je goed.. hier druk met werken.. nog 2 weken dan beginnen met decapeptyl en nog steeds een beetje ongesteld
He hoi! Ook wij gaan (eindelijk) starten me icsi. Mijn vriend slikt nu zink met selenium en zit sinds 4 weken aan de foliumzuur. Een vriend van ons zweert bij foliumzuur. Had nooit veel zwemmers en volgens hem is de foliumzuur de middel waardoor hij z'n vriendin op de natuurlijke manier toch nu zwanger heeft weten te maken. Anyway. Mijn vriend had het laatste onderzoek 40 stuks gewassen geschikt zaad. Hier slikte hij net 2 weken foliumzuur. Was inmiddels al het 4e onderzoek. Na het 3e onderzoek wist ze niet zeker of we wel voor icsi in aanmerking kwamen, helaas nooit cijfers voorheen opgevraagd. Nu het laatst onderzoek gelukkig groen licht gekregen om toch te mogen starten! Wel kan het zijn dat we op het moment van de bevruchting er toch niet genoeg zaadcellen zijn en m'n vriend een acute tese moet laten uitvoeren. Hoop dat we snel mogen starten.