Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen test gedaan, probeer te wachten tot de 3e.
    Het wachten is inderdaad wel erg vervelend. Je voelt van alles, maar weet niet of het nog van de behandeling is of dat je zwanger bent.

Marissie jij ook succes met wachten, hopen dat het goed gaat

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Dankje! Jij ook, lukt het je nog te wachten met testen?

Sinds de terugplaatsing van maandag ben ik vreselijk veerkouden geworden. De hele winter toen iedereen met bosjes om viel nergens last van gehad en nu bedenkt mijn lichaam hee ik zal eens verkouden worden. Heb er al meteen een slecht gevoel over.... al dat niezen en hoesten geeft elke keer zoveel druk op mijn buik... het embryo krijgt niet eens de kans om in te nestelen.
    Nu ook lastig om te zeggen of ik iets voel van krampen.... al was ik gisteren licht misselijk en voelde ik steekjes in mijn liezen... maar dat kan ook zomaar van de verkoudheid zijn..

3. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tot nu toe nog niet getest nee, moet nog even 2 dagen volhouden.
    Vanmorgen wel erg misselijk geweest en verder erg veel last van de hooikoorts helaas.
    Ik ken het niezen, krijg idd ook zo'n steek na het niezen. Nog even volhouden.

Hoe is het met de anderen?

4. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik ben nu 8 dagen na terugplaatsing, 13dpo. Vanmorgen negatief getest, dus ik denk dat deze poging al mislukt is. Officieel mag ik pas zondag testen, maar ik verwacht niet meet dat deze positief word... ben verdrietig, weer een mislukte poging..

5. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O wat vervelend!! Maar als je zondag eigenlijk pas mocht testen is t misschien ook nog te vroeg en kan t nog positief zijn, toch?? Probeer toch nog een beetje hoop te houden zolang je niet ongesteld wordt.

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ach wat vervelend Marissa.... hopelijk wordt je of snel ongesteld zodat je weet waar je aan toe bent of heb je te vroeg getest...
    Misschien bij na controle/vervolg afspraak even navragen waardoor het mis zou kunnen gaan...? Bij ons hebben we het aangegeven nadat iui geen goed resultaat gaf...door onze vragen extra onderzoek naar het zaad en bewust voor isci gegaan..
    Sterkte

7. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Marissa... Je wil toch eigenlijk nu al zekerheid. Maar probeer inderdaad niet heel vroeg te testen. Het kan nu alle kanten nog op. Ik snap dat je je zorgen maakt ivm je verkoudheid. Volgens mij heb ik ook ergens een keer een theorie gelezen dat dit de kans juist vergroot, omdat je lijf bezig is met het wegwerken van bacteriën, dus dan de cryo lekker kan nestelen.... Maar ja, of dat klopt... Het is nu pas woensdag, dus heb nog geduld en vertrouwen. Je hebt al eerder aangegeven dat je lijf het kan, ga de komende dagen leuke dingen doen, lekkere film kijken, in bad, vooral iets waar je van ontspant.

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden na een pauze waarin ik even afstand van alles genomen heb ben ik er weer! 1/5 info avond gehad en eigenlijk mochten we 30/5 komen om verder het traject in te gaan maar het ziekenhuis gaat van 3-6 tm 21-7 niet met nieuwe behandelingen starten ivm overgang naar een nieuw systeem! Ik was hier van behoorlijk onderste boven van! Wat dit zou betekenen dat we pas in augustus kunnen starten dit vind ik erg lang duren! Gelukkig is er iemand die zich heeft terug getrokken waardoor ik op 9/5 mag komen en we daarna hopelijk snel echt starten mogen!

Matisse dikke knuffel voor jou!!!

9. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat fijn Kimjoy dat er iemand is uitgevallen waardoor je toch eerder kan komen! Anders had ik het wel heel erg schandalig gevonden van het ziekenhuis.

Hier dag 10 na tp, weer negatief getest. Zaterdag ga ik stoppen met de medicatie na weer een negatieve test en dan door naar de volgende.. al heb ik er geen vertrouwen meer in..

Idd jufkrisje, dat was ook mijn gedachte, maar bij het gesprek na de 1e mislukte poging voelde ik mij een beetje afgewimpeld. Als ik voor de echo voor poging 4 kom wil ik ook gelijk een nieuw gesprek!

Theeleut, dat hadden meerdere meiden al gezegd over die verkoudheid, ben helaas bang dat het bij mij dus niks heeft gedaan... We proberen ook afleiding te zoeken, blijft lastig!

10. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kom toch een beetje goed nieuws melden; dinsdag een heel licht steepje getest, woensdag een klein beetje donkerder. Omdat we het niet konden geloven, toch ook nog maar een digitale test gedaan; zwanger!!! En dat meteen de eerste keer!

Kimjoy wat fijn dat je toch snel kan beginnen! Succes!

Marissie kop op, bij mij was t de dag zelf nog erg licht dus, als ik eerder had getest was t misschien ook negatief.
    Misschien dat Icsi jullie anders inderdaad meer helpt. Dit was ook onze eerste Icsi behandeling.

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wat fijn ilse... spannende tijd nu... duimen draaien dat het goed gaat...

Je hebt wel heel veel pech zo kimjoy... En dan die zomer sluitingen/eigen vakanties vaak en dan ook zo'n omschakeling van systeem...gelukkig kan je tussendoor nog...

Marissie niet laten afschepen... wij hadden een vaste gyn waar ik gelukkig een goede band mee had en zulke dingen dus gelijk zei.(die gaat me de laatste weken nu ook weer onder controle zien... super leuk :)).. maar je hart zkr luchten anders heb je straks weer een poging die eindigt in verdriet...

Loolaa4 vindt dit leuk.
  12. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Feli Ilse,

En Marissie, het is ook lastig om bewust te ontspannen ;). Maar ik hoop dat het toch wat lukt.

13. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt krisje en theeleut.
    T is nog wat onwerkelijk, maar de kwaaltjes beginnen het te bevestigen, nu inderdaad hopen dat de echo over 3 weken goed is.

Marissie weet je al iets meer?

14. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Bedankt.l voor jullie steun!

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Zo vandaag in ziekenhuis geweest en 19/5 tarten met deca! En dan van me periode starten met de menopur! Hoe gaat het bij jullie

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Even een knuffel voor de meiden die al heel graag mama hadden willen zijn maar hier nog op moeten wachten...denk aan jullie!

Crzmdaa, Kimjoy en Marissie82 vinden dit leuk.
  17. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Kimjoy en Marissie82 vinden dit leuk.
  18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Wat is het stil hier

19. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja idd, vond ik ook al. Hoe is t met je? Al zenuwachtig om vrijdag te starten? Hoe zit t met dat starten van de menopur? Dat ken ik niet

20. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik heb 22 mei eindelijk weer de echo, wrs 29 mei de terugplaatsing.. duurt veel te lang.. pfff.. en ben zo bang dat het weer niet slaagt. Ik zie mezelf in augustus alweer starten met hormoonspuiten.. we hebben nog 2 cryo's. Kan bijna niet meer positief worden, zo moeilijk.

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina