Ach marissie dikke knuffel! Morgen starten en gek genoeg nog niet zenuwachtig het voelt als een opluchting! Zaterdag gaan we lekker op vakantie dus medicatie gaan mee! Menopur is een stimulerings hormoon en dat moet je zelf mengen dat vind ik wel spannend! Hoe staat het bij jou Ilse?
Kimjoy, hoe gaat het met spuiten? De echo van vandaag was niet goed, baarmoederslijmvlies te dun, dus nu deze week dubbele dosering van de progynova en dan volgende week maandag de 2e echo.. tis echt heel erg balen, heb er al zo hard om gehuild... De eventuele terugplaatsing word nu pas 6 juni (door Pinksteren) als de echo nu wel goed is
Halloo dames! Ik zie dat jullie aardig hebben geschreven.. Ik klets graag mee..zal me even voorstellen.. Mn Naam is Madelyne, 25 jaar en 2jaar bezig met zwanger worden..ik heb geen kinderen dit is voor mij mn eerste en voor mn partner zijn 2e..sinds vorig jaar zijn we gestart met IUI..met helaas geen resultaten..kwaliteit en hoeveelheid bij me man speelt een rol waardoor het elke maand lastig is.. Frustrerend is t wel.. Al helemaal met iedereen om ons heen die spontaan zwanger worden en sommige die het niet hebben gepland. We hebben onze laatste iui gehad eind maart Onze arts wilde dat wij nog 1X proberen maar wij zien daar tegen op .. We zijn al 2jaar verder en nog nooit een positief test in handen gehad. 5IUIs verder..(en eerlijk gezegd vind ik IUI een verspilling van tijd wn hopeloos) Dus maar besloten om naar de volgende stap te gaan..ICSI..ik ben bloednerveus om te beginnen..we hebben onze intake volgende week vrijdag. Ik slik nu al de pil ( dat is wat de arts heeft voorgeschreven om mij cyclus regulier te maken voor het beginnen van de ICSI , ik heb een nogal afwisselende lange cyclus. Waar ik het meeste mee zit is.. Werkt het ? Wat zijn de kansen doet het zeer etc. 'T liefts gewoon natuurlijk zwanger willen worden.
Hé meiden! Kimjoy...spannend hopelijk gaan de eitjes goed groeien... Marissie...wat balen zeg... gelukkig scheelt het nu een paar dagen en ben je nog geen poging oid kwijt...kom op! Duim voor je... Crmdaa...hier een beetje dezelfde situatie gehad...iui pogingen liepen op niets uit ivm wisselende hoeveelheid zaadcellen... vaak te weinig voor een goede poging... dus op ons verzoek de stap naar icsi gezet... Hebben toen nog bijna 3/4 jaar moeten wachten op een positieve test... hebben veel gerommeld met de juiste hoeveelheid hormonen/medicatie voor mij om tot het juiste aantal eicellen te komen (overstimulatie etc) dus meerdere rondes geprikt zonder een punctie te hebben gehad...uiteindelijk afgelopen september een punctie gehad en daar was er een goede toevalstreffer erbij... Dat het niet heel fijn is qua pijn klopt, al vond ik zelf het spuiten prima te doen... ook geen angst ervoor dus dat scheelt.. punctie was wat vervelend maar na een paar dagen ging dat pijnlijke gevoel ook weg... al met al een heftig zenuwslopend proces met vele ups en downs... dus ook met icsi zal je tranen hebben omdat het niet gelijk de hoop geeft die je hoopt te krijgen (was in ons geval dan) succes
Hi meiden, sorry was even lekker een weekje op vakantie vandaar geen reactie! Prikken gaat goed en inmiddels is me periode gekomen en mag ik dinsdag de menopur extra gaan prikken zodat de stimulatie echt gaat beginnen! We hopen op veel goede eitjes uiteraard! Tot nu valt het me erg mee het prikken
Kimjoy...ik ga duimen! genoten van je vakantie? Marissie...Wat een pech, maar wel fijn dat ze goed monitoren, dan verlies je er geen kansen mee. Crmdaa...IUI was het voor ons ook niet. ICSI vind ik fantastisch (mijn dochter is nu een half jaar ). Dat was de eerste poging bij de verse terugplaatsing raak. van de 5 follikels waren er 5 eitjes, 5 bevrucht, en nu nog 3 in de vriezer. Jufkrissie, bijna.... Heel veel plezier met het kennismaken met jullie wondertje!
Kimjoy, spannend zeg!! Hopelijk groeien de follikels goed en heb je snel een punctie! Jufkrisje, hoe voel je je? Crmdaa, hoop dat jullie met ICSI meer geluk hebben dan wij... wij hebben een mislukte verse en 2 mislukte cryo pogingen gehad. Theeleut, waar zit jij nu in het traject? (Ben het even kwijt) Afgelopen maandag de 2e echo gehad na de verdubbeling van de progynova bij echo 1. Bms was gegroeid van 5.1 naar 6.8mm. Aanstaande dinsdag is de terugplaatsing. Spannend, want we hebben er nog maar 2 in de vriezer..
Wij zijn ongeveer 15 maanden na de eerste ICSI poging, Marissie . Dochter is nu 6,5 maand. Van het VU zouden we nu weer traject in mogen (alleen de keizersnede gooit roet in het eten), daardoor nog half jaartje wachten. Dan gaan we kijken naar onze 3 mogelijkheden in de vriezer
Spannend marissie en kimjoy.... duimen dat we weer mooie behandelingen/innestellingen hebben deze maand... Hier alles nog rustig...maar hebben 'officieel' nog 5 dgn en bij onze 1e ging ik ook 10 dagen over tijd...dus verwacht wel weer over tijd te gaan... Veel plezier nog deze extra vrije dag meiden
Hi meiden, vandaag controle gehad en gaat goed 6 follikels boven de 10mm en een stuk of 6 rond de 8,5 9 en 9,5 dus de artsen zijn tevreden vrijdag weer terug! Marissie spannend meid! Ik duim voor je En theeleut ook spannend maar nog even geduld! Onze vakantie was trouwens heerlijk! Hoe is het bij jullie
Hoi meiden daar ben ik weer! Ik heb een behoorlijk drukke tijd achter de rug dus ik had weinig tijd en puf om ons forumpje bij te houden. Sorry! Maar spannend jufkrisje! Voel je je wel goed of ben je er inmiddels wel echt klaar mee? Kimjoy dat is een heel mooi aantal! Je heb er uiteindelijk maar 1 nodig! Ik ga weer voor je duimen! Marrissie ik zie dat je vandaag een terugplaatsing heb wat fijn! Hoop dat t voor jou ook een mooi plakkertje zal zijn!
Natassj, fijn om te lezen dat het goed gaat! Weten jullie al wat het gaat worden? Theeleut, moeten er minimaal een x aantal maanden tussen zitten ivm buikspieren? Ik heb vanmiddag de terugplaatsing gehad, weer is er maar 1 ontdooid, dus hierna is er nog 1 in de vriezer. Kwaliteit A, bms zag er mooi uit volgens de arts, dus het voelde goed! Nu breekt de spannende tijd aan, 19 juni mag ik testen!
Spannend marissie... a kwaliteit klinkt weer goed ! Duim hier voor jullie! Waw...natassj jij bent alweer bijna op de helft...gaat het goed ook qua klachten? Voel me hier wel prima... alleen heel erg moe door slecht slapen en voorweeen (denk ik dan haha) maar ik mag niet klagen
Spannend hoor marissie! Klinkt allemaal erg goed nu kan je niks meer doen alleen afwachten! Wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt! Dat scheelt toch wel een hoop! Ik heb een klein meisje in me buik hihi super leuk! Bijna op de helft indd gaat behoorlijk snel hoor in tegen stelling tot die wachtdagen! Ik heb weinig klachten eigenlijk (Gelukkig!) Ik heb me wel heel ziek gevoeld in het begin ben wel blij dat dat nu weg is.. maar goed je heb er toch uit eindelijk alles voor over! Wat krijg jij eigenlijk jufkrisje? Of willen jullie het niet weten? Ik hoop echt dat jullie ook snel mogen volgen met t goede nieuws kimjoy en marissie ik weet hoe moeilijk het is.. Duim heel hard voor jullie!
Wat leuk een meisje Natassj! Jufkrisje, is het nog rustig? Kimjoy, succes morgen met de echo! Hopelijk is het allemaal in orde en kan de punctie snel plaatsvinden! Idd, nu kunnen we niet meer doen dan wachten en hopen.... 16 juni zijn we 2 jaar getrouwd, zou mooi zijn als we op deze dag een positieve test hebben!