Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Woehoee!! Net belletje Gehad!

12Rijpe Eitjes..
    6 Bevrucht.
    vrijdag 1e officiele Tp!! Ik hoop dat ik net zo geluk heb om in 1X raak te zijn net als jou @Kimjoy !. Hopelijk is deze een plakkertje voor ons!!

ilse1207, Kimjoy en jufkrisje vinden dit leuk.
  2. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Dames hoe kannje een banner toevoegenik krijg t maar niet voor elkaar.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Crzmdaa vindt dit leuk.
  4. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Pfff wel last van me onderbuik zeg..supwr gevoelig. Wat is t stil hier..hoe is t met de rest??

5. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Kimjoy wat spannend dat het er 2 kunnen zijn. Bij ons zagen ze met de 1e echo al duidelijk dat t er 1 is. Dus zul je wel volgende keer kunnen zien denk ik.

@Crmzdaa dat je onderbuik gevoelig is komt inderdaad van de punctie. Wat Kimjoy zegt, veel drinken moet je echt doen. Bij mij trok de ergste pijn na 2-3 dagen wel een beetje weg. Maar toch wel een tijd nog wat last van gehad. Goed paracetamol gebruiken de eerste dagen, dan kun je het een beetje onderdrukken

Crzmdaa vindt dit leuk.
  6. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @ilse1207 ga dat ids ffies doen..ik kan niet eens de trap op te hard want dan voel ik t..pff..naar gevoel zeg..hopelijm allemaal waard!! Heb ffies vandaag vanaf t begin berichtje s gelezen..en de meeste waren van de 1ste icsi en verse tp gelijk zwanger..dua dat geeft me ontzettend veel hoop!! Met de IUI was t totaal niet zo! Dus ik hoop ook met 2weekjes positief nieuws te hebben!!

ilse1207 vindt dit leuk.
  7. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Crz; doe heg rustig aan en blijf veel drinken dit helpt de overstimulatie te beperken!

Thanks Ilse! Ik zou het stiekem eigenlijk wel heel leuk vinden als het er 2 zijn! Hihi

ilse1207 vindt dit leuk.
  8. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Kim! Ik doe rustig aan. Heb wel vandaag gewerkt. En toen had me Eigen zh gebeld en gevraagd hoe het ging. (Ons zh werkt samen met isala in zwolle.) Dus zij drukte er ook op dat ik rust moest nemen!! Maar ik ben zo een persoon dat ik me verveel. Ik ben gister thuis gebleven.dat vond ik al best. En ik ben zzper.. Niet werken is geen inkomst. Maar ik ben nu lekker thuis op de bank. Mannetje Jarig vandaag dus vandaag hem verwennen.

Hoeist met de rest??

9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Herkenbaar hoor! Ik kan normaal ook niet stil zitten maar mij is me op het hard gedrukt dat als ik het niet rustig aan blijf doen ik opgenomen zal gaan worden voor een aantal weken dan maar thuis en van bed naar de bank en VISA versa dan in jet ziekenhuis ver van mijn gezinnetje!

Helaas al 3,5 week dus das al best wel even en het lijkt er op dat dit zeker nog 2 a 3 weken aan houd voor ik op mag bouwen!

Gefeliciteerd met je mannetje!

Hier veel last van samentrekken van Baarmoeder! Kortademig duizelingen en gevoel van flauw vallen dus er zit niks anders op dan rustig aan te doen! Net een wasje aangezet en bekaf! En dat voor iemand die normaal 36 uur werkt een hbo studie volgt mama is van een meisje van 4 huishouden en manlief willen ook graag aandacht en ik heb ook nog best een redelijk sociaal leven! Maar ja Tis wat het is! X

10. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hoe is het vandaag mrt iedereen?

11. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Haaay @Kimjoy !!

Met mij goed..kom net thuis vd terugplaatsing! En supernieuws!!
    Alle embryos(6) zijn super kwaliteit! 5 ingevroren en eentje is teruggeplaatst!.. Nu lkkr 2 weekjes afwachten! Khoop voor t beste!!
    Tis wel vreemd..nu weet ik dat er iets is..nu moet de kleine nog innestelen..
    Terwijl wanneer je probeert is t allerlei vragen van is t uberhaupt gelukt dat zaadcellen eitje hebben bereikt. Geef toch best veel meer hoop als je weet dat er iets is nu.

Hoeist met jou?? Hoe isbde zwangerschap.. Wnnr mag je naar dpkter weer?

ilse1207 vindt dit leuk.
  12. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Crzmdaa spannend he, wij vonden die 2 weken ook erg apart daardoor idd.
    Wel super nieuws dat de rest is ingevroren.

Hier gaat t op zich best goed, wel de hele dag erg duizelig geweest. Dus nu ook maar rustig aan doen.

Crzmdaa vindt dit leuk.
  13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Super nieuws! Dezelfde score als ons! Laten we hopen dat het geluk brengt! Hier gaat alles nog steeds het zelfde! Vandaag weer heel erg duizelig moe en buikpijn! Dus ik ben benieuwd dinsdag op controle!

Ilse fijn dat het goed gaat! Hebben ze bij jou die duizeligheid kunnen verklaren?

Crzmdaa vindt dit leuk.
  14. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Kimjoy
    Spannend hoor!! Kom je te horen of t tweelingen zijn! Is t je eerste babyy?? Zou is wat zijn dan heb je er gelijk 2!!

@ilse1207
    Jeetje..kan ook door de warmte zijn dat je duizelig ben .. Weet niet welk gedeelte van t land je zit maar hierzo in amersfoort was t super benauwd..bah..

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ik hoop dinsdag meer te horen idd! Wij hebben Sl een dochter van 4,5 jaar oud! X

Crzmdaa vindt dit leuk.
  16. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij de vorige controle gaven ze aan dat het toen idd van de warmte kon zijn. Maar het kan ook zijn dat mijn bloeddruk wat laag is op dat moment, van de week eens op het werk controleren.

Ik woon in Brabant, hier was het inderdaad erg warm en benauwd.

17. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Of ijzer te kort

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    He meiden,

Ben er ook nog..lees alles maar vaak geen tijd om te reageren met 2 kids... tis allemaal even wennen nog :)

@Crzmdaa je hebt nu al een paar wachtdagen gehad... heb je ook medicatie voor deze 2 weken gehad?

@Kimjoy hier was de duizeligheid te wijden aan lage bloeddruk in combi met warmer/drukkend weer altijd

@ilse1207 spannend zeg...wanneer heb je nu weer een echo? En op het duizelen na gaat het redelijk? Al mensen verteld van de zwangerschap of wachten jullie nog af?

19. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden, hoe is het met jullie? Met mij gaat het redelijk! Last van krampen alsof mijn baarmoeder klem zit! Kan ook wel tussen de vergroten eierstokken misschien?

Verder erg misselijk en nog steeds last van duizelingen! Morgen gaan we weer kijken naar mini me! Spannend... kus

20. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @jufkrisje

Haayy..ja zeker utrogestan. Want ik had natuurlijk best veel eitjes.Dus 3X per dag Utro..om daar op te komen misschien komt dit bekend voor voor de anderen.
    Tussen de tijd van de punctie en terigplaatsing had ik roze afscheiding dat beetje klonterig droogachtig was..(sorry voor de details) ik had gelezen dat de utro je een raar afacheiding gaf. En t roze zou dan beetje nabloeding zijn vd punctie. Sinds de terugplaatsing vrijdag.. Is sinds zaterdagavond me afscheiding totaal veranderd. Tis nu wit en slijmerig vloeibaar cremeachtig.Dus vind t maar raar..iemand herkenbaar bij gebruik van utro??

Deel Deze Pagina