Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    IMG_0879.JPG IMG_0923.JPG Spannend pita! Bij mij was ook eerste poging raak! De buik foto is al van vorige week mijn huik is extreem groot door de overstimulatie mijn eierstokken zijn nu nog ruim 9 cm

Crzmdaa, ilse1207 en Pitaa91 vinden dit leuk.
  2. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ja mijn buik lijkt zo groter zulke broekjes past het niet meer in. Ik heb nog maar net tp gehad gistermiddago_O

Spannend heb je ook iets om de innesteling te bevorderen? helemaal niks gedaan en rustig afwachten?

3. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Heerlijk ik heb net bijna 2 uurtjes kunnen slapen want had echt heel erg hoofdpijn. Dit hebben jullie ook ?

4. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Vabdaag afspraak met zh gehad! .. Inpricipe niks dat ik niet wist. Kunnen door gaan in mn natuurlijke cyclus volgende maand! Dus weer beginnen met echos. Zie daar best tegen op..hele tijd vrij moeten nemen voor zh bezoeken valt niet mee.,maar ja goed doel!!.. Verder daarna eerste sessie acupunctuur.. Zelf besloten vorige week.. Heb het best vaak naar voren zien komen ..dus dacht ga het toch maar proberen! Voelde er niks van tijdens de behandeling! Volgende afspraak vrijdag!

Kimjoy staat wel goed!!

jufkrisje, ilse1207 en Kimjoy vinden dit leuk.
  5. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn gyn gebeld vanochtend. Het kan geen punctiegerelateerd zijn maar innesteling! Ik vroeg me af of het te vroeg is om nu al innesteling te hebben? Volgens gyn is er geen verklaring voor waarom het te vroeg is.

Vannacht ging het slapen niet goed want had echt soort menstruatiekramp maar dat is inmiddels over maar hoofdpijn blijft sinds gisteren nog wel aanhouden.

Ook ik dacht dat embryo toen 3 dagen oud was toen ik tp had maar gyn zei nee hij was 4 dagen oud toen ik mijn tp had.

Spannend!

Crzmdaa vindt dit leuk.
  6. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Oojokee ik vind t toch best vroeg.&emmys vn 4dagen nestelen nog niet in.maar goed..

Succes dan hey!

7. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw

Precies emmy zou vandaag 6 dagen oud worden.

8. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Onze iui's waren al gedoemd om te mislukken omwille van de zaadkwaliteit echter bij 1e verse icsi toch prijs (wel misgelopen). Wel maar 1 embryo. Nadien is mijn vriend vitaminen gaan nemen speciaal voor de kwaliteit vh zaad te verhogen. 2de icsi 6embryos van heel goede kwaliteit.
    In ons geval steken we het op de vitaminen die hij ervoor drie maanden genomen heeft.
    Wil wel eens horen bij hem wat het nu weer juist was als je wil. Want buiten gezond leven kan je als man niet veel meer doen he. Geloof dat er ook zink in zat..

9. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi @Pitaa91 ik had ook veel krampen en hoofdpijn de eerste weken, maar ook bij ons was de 1e Icsi gelijk raak.

Verder gaat t hier allemaal goed, steeds minder kwaaltjes. Soms nog wat moe, wanneer ik veel heb gedaan en soms rugpijn. Maar mag zeker niet klagen.

@Kimjoy mooi buikje!

Pitaa91 en Kimjoy vinden dit leuk.
  10. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ja ik heb al dagen tot nu toe (1 dag na de tp) nog last van hoofdpijn en af en toe krampjes in mijn onderrug aan de rechts/zijkant. Sinds gister ben ik echt een beetje meer moe maar vandaag nog echt heel erg kapot. Verder voel ik me prima. In onderbuik voelde ik vandaag af en toe messteekjes maar heel erg weinig.

Hoeveel dagen na de tp voelde je zulke dingen? @ilse1207

11. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Oja! als ik moet niezen dan krijg ik steeds vaker zo'n steek na het niezen, sinds gisteren.

12. NieuwelingDD

NieuwelingDD Actief lid

29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

Mag ik vragen waarom jij pregnyl moet spuiten na je tp? En is dat 1malig of voor een bepaalde periode? Ik heb binnenkort ook mn eerste tp en hoef daarna niks meer te spuiten. Ik hoop dat het raak is bij je! Wanneer mag je testen?

13. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ja natuurlijk mag dat haha @NieuwelingDD

Dit omdat om de innesteling te bevorderen blijkbaar. Volgens de berekening vanaf mijn punctie, ik word dus op vrijdag 18 aug ongesteld.

Moeheid blijft het nog steeds aanhouden zoals onderrug klachten maar wel erg licht kramp zeg maar. Ik heb ook heel veel geslapen. Gevoelige borsten sinds paar dagen als manlief mijn tepels aanraakt dan doet het even pijn. Als ik moet niezen dan krijg ik er een messteekje van. Verder heb ik last van hoofdpijn en ohja ook ik heb last van licht stekende pijn aan de linkse eierstok en heel erg soms rechtse. Ineens geen orgasme bij seks; mijn libido is gewoon helemaal weg alsof ik heel erg ver moet zoeken om mijn orgasme terug te krijgen. Sinds de tp een klein beetje wit vloed (mogelijke baarmoedersslijmvlies). En 2 keren diarree gehad (1 dag na de tp en vandaag).

Maar ik heb het wel stiekem getest op 10 augustus 2017, die tweede streepje was wel een beetje donker zoiets van pennen lijntje maar ach ja het was nog wel van pregnyl gekomen

14. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Hoe gaat het dames!??

15. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Hier iig prima maar ik voel nu af en toe (niet veel iig) heel licht zeurige, stekende pijn gevoel in mijn baarmoeder, rechts en links van mijn eierstokken en onderrug. Gevoelige borsten vooral een beetje pijnlijke tepels. Ik ben geneigd om nu al te willen testen maar ik MOET tot na mijn nod wachten hihi om de teleurstelling te voorkomen natuurlijk.

16. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    @Pitaa91 aah jaa .. Wanneeer is je nod?

17. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    18 aug

18. NieuwelingDD

NieuwelingDD Actief lid

29 jul 2017
    116
    111
    43
    Vrouw

Ik duim voor je dat het een knallende positieve test zal zijn!

Kimjoy en Pitaa91 vinden dit leuk.
  19. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi meiden!

Ik heb dinsdag mijn allereerste TP. Spannend dus...
    Zijn er dingen die je juist wel of juist niet moet eten/drinken?

Liefs

Kimjoy vindt dit leuk.
  20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @MM88 hier niets bijzonders gedaan... Deed geen pijn en was zo gedaan...

@Pitaa91 succes met de laatste dagen... Dat wachten vond ik slopend... Ik zou liever nog een pijnlijke punctie doen dan de wachtweken over doen...

Hier alles ok... Besef me steeds meer en meer (ook naar het lezen van jullie berichten) hoe bijzonder ons wonder is... Dat ik echt gezegend ben en opgelucht ben dat ons dit wondertje geschonken is... En we hebben geluk met zo'n makkelijk mannetje... Zoals een vriendin al zei: jullie hebben als zoveel gedoe van te voren gehad dan mag het nu wel wat makkelijker zijn :)

Kimjoy en Pitaa91 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina