Icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Natassj, Mar 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

Jun 6, 2017
    1,349
    814
    113
    Female
    Ik word morgen ongesteld maar ik hoop van NIET pff. Ik voel die licht krampjes nu terugkomen maar dit keer wel in de baarmoeder. Ik wil absoluut niet ongesteld worden:cry:

2. ilse1207

ilse1207 Lid

Nov 1, 2015
    70
    23
    8
    Female
    NULL
    NULL
    @Pitaa91 sorry ik zie je vraag nu pas, erg druk gehad en daarom niks gelezen.
    Hoe is je test geweest? Hopelijk een goede uitslag, je klachten lijken veel op de mijne in het begin en die waren positief.

Hier gaat t verder prima, maandag 20 weken echo. Gaat allemaal zo snel, ben heel benieuwd.
    begin nu met werken wel te merken dat t zwaarder wordt. Eerder last van mijn rug en soms met opstaan na zitten of liggen en wat pijn aan de onderkant van mijn buik. Heel soms ook als ik heb gebukt een pijn onder mijn billen(iemand hier bekend mee?).
    Hoe gaat het met jullie dames?

Kimjoy and Pitaa91 like this.
  3. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

Jun 6, 2017
    1,349
    814
    113
    Female

Vanochtend heb ik opnieuw getest en het loopt helaas af. Het is nog wel van pregnyl (vandaag 95 hcg). Ik ga sowieso opnieuw testen als ik 23 aug nog steeds niet ongesteld wordt.

Attached Files:

4. ilse1207

ilse1207 Lid

Nov 1, 2015
    70
    23
    8
    Female
    NULL
    NULL
    Toch nog spannend dan, maar waarschijnlijk een kleine kans nog. Hopelijk komt t toch nog goed

5. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Spannend

6. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Spannend pitaa91!!

Ik heb vanmiddag de tp.
    Ik was allang al blij dat ze belde dat de embryo goed ontdooit was...

Crzmdaa and Kimjoy like this.
  7. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

Jan 21, 2016
    272
    44
    28
    Female
    Amersfoort
    Ooh spannend @MM88 !!

Bij ons nog geen drupje bloed te bekennen. vandaag cyclusdag 35! Normaal gesproken ben ik tussen cd 30&35 ongi maar niks.. Ook helemaal geen last van kwaaltjes..super vreemd.. Maarjaa ik vertik het om te testen .heb al weleens gehad dat ik pas rond 40ste toch nog ongi werd.. dus ik heb geduld. Maar als t 40is moet ik wel zh bellen. .

Hoeost met de rest vd dames?! @Pitaa91 nog nieuws??

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
  9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Hoe is het hier? Met mij gaat het naar omstandigheden goed!

10. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi @Kimjoy hier zit ik nog een week in spanning. Ik mag pas volgende week woensdag testen, cryo was 10-cellig of hoe noem je dat?! Dus ik heb wel goede hoop, maar toch blijft het spannend...
    Bij jou alles goed? Naar omstandigheden zeg je? Misselijk, of andere eerste zwangerschapkwaaltjes? :(

Hoe is het verder met de dames?

11. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Vanmiddag had ik ineens een bloeding... Meer roze dan rood en nu niks meer! Gisteravond wat krampjes, maar durfde niet te denken dat er iets zou kunnen zijn.

Kan je zo snel na een terugplaatsing al ongesteld worden of denken jullie dat het een innestelingsbloeding is? Ik vind het allemaal wel heel spannend...

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @MM88 ik heb er geen ervaring mee dus durf het niet te zeggen...

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Ik heb hier ook geen ervaring mee Meis!

Hier stapelen klachten zich op! Na de overstimulatie die nu wel op onder controle is maar nog steeds aanwezig heb ik nu heel erg last zwangerschapsmigraine en bekken instabiliteit dus het echte genieten van de zwangerschap is er noet! De baby doet het goed!!!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @MM88 hoe is het Nu?

En hoe gaat het met de anderen... ?

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

Jul 8, 2015
    989
    541
    93
    Met mij gaat het oké! Nog een paar dagen dan gaan we lekker op vakantie daar heb ik zon zin in!

16. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Helaas toch ongesteld geworden vrijdag!
    Op naar de volgende cryo.. :(

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Wat jammer @MM88 was er al bang voor :( succes de volgende ronde...

18. MM88

MM88 Actief lid

Jun 28, 2016
    343
    38
    28
    Female
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Dankje!

19. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

Jan 21, 2016
    272
    44
    28
    Female
    Amersfoort
    Wat jammer mm8!

Zelf ben ik nog steeds noet ongi sinds de vakantie in juli!!

(Dit is een topic die ik heb gepost legt me situatie op t moment uit)

Goedemiddag dames!! Tis all zo lang dat ik voor het laatst online ben geweest..maar ik ben er weer en met heel vreemd situatie/Nieuws..

Wij hebben in Juli ons verse tp..dat mislukt was..de maand erop..werd ik niet ongi..met ren negatieve test..dus ik wachten dat ik maar ongi word..NU NOG STEEDS NIKS!! Ik ben onsertussen op dag 67.. Heb 2X provera geslikt en nog steeds geen resultaat..nou voel ik me continu super slecht..vriendlief zegt continu ben je zwanger..en ik zeg gelijk..nee hoe? Heb al 2a 3X getest..mt negatief resultaat.. Dus ik dacht net bij mezelf net..nou nog maar een poging wagen.. En BOEM knal positieve test.. Heb maandag me laatste provera nog op.. Nou vroeg ik me dus af.. Kan provera vals negatief geven? Of ben ik eindelijk echt zwanger ?? Heb de testen erbij geplakt...

Iemand HELP ME !!

Liefs.. Heel erg gestresst en door de war.

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Dat zou ik niet durven zeggen @Crzmdaa wel spannend...ziekenhuis erover gebeld??

Share This Page