Nee..zijn pas maandag te bereiken..heb ondertussen well online gecheckt en hier op forums gepost meeste zeggen van niet..want provera is geen hcg hormoon..dus zou waarschijnlijk echt zwanger zijn!! En heb net clearblue indicatie gedaan..
Dan denk ik ook een wondertje... Zou het zelf alleen eng vinden ivm de provera en het genesteld eitje... jij niet?
Daarom ook stress is het heel voorzichtig zoOo en heb ik provera geslikt.. Heb wel gelezen dat bij meerde is gebeurd en dat de kans heeel klein is.. Ligt net aan hoever je ook bent..maarja.. Ben zwz langer dan een maand al zwanger alsk uitreken ben ik al 6a 7weken zwanger...maar moet gwn afwachten voor maandag..
Haaay dames!! Jaa zeker aangepast! .. Dokter heeft me gefeliciteerd! Super blij..en tis totaal niet erg gelukkig! Eerste echo doen ze 18 oktober..want dan weten we zeker dat ik de 10 weken heb gehaald of gepaseerd heb..maar ik ben er wel zeker van dat ik nu ongeveer 9weken ben..kan niet anders.. Sinds juli niet ongesteld en ik sla nooit over!! Maar alles zal duidelijk zijn op de 18e! Ik heb sinds zaterdag me kapot getest vandaag weer een keer! Kword gek van mezelf hahah..hoeist met de rest vd dames??
Heb me ook opgegeveb voor moeders voor moeders! Toch echt speciaal..al helemaal omdat ik zelf ook in MMM was.. dus zou graag de andere 2be mamas willen helpen!!
Wat fijn @Crzmdaa !! Gefeliciteerd... Hier alles ok... nog 3 weekjes genieten thuis en dan weer aan het werk... zal wel vreemd zijn maar ook wel lekker weer even wat doen
k wil juist thuis zitten nu! Begin doodop te zijn.. Werk zelf al in de zorg en nu nog meer extra energie uit me gehaald..plof letterlijk op me bed neer wanneerr ik thuis ben..pff
@Crzmdaa hier last van chronische vermoeidheid... zo noemen we dat...heel de zwangerschap moe gebleven en nu nog steeds en dat zal denk ik wel blijven (ondanks dat onze man nu inmiddels al doorslaapt van 23 tot 7 )
Hallo dames!! Net terug van me erste echo!..zagen meteen een hartje!! Wauw!! Heb wel waarschijnlijk een late eisprong gehad. 3weken verschil! Ipv bijna 10 weken.. Ben ik bijna 7 weken..achja..maakt niet uit.. Ben al hartstikke blij dat ik zwanger ben! Ons arts..heeft ons ontslagen want ja gewoon spontaan.. Dus nu..verloskundige mag door.. Moet nu gaan puzzelen en zoeken wie ik wil..en dan afspraak maken voor over 2 weken!! .. Nog foto vd kleine erbij geplakt.! .ik ben wel bang voor het mis gaan tis nog hartstikke vroeg dus.. Jammer had gehoopt dat t al veel verder was!! Dus ook minder kans op mis gaan!! Nouja gwn positief denken!!