Yes wat goed! Hoeveel van de 10 zijn er bevrucht? Gezellig dan gaan we gelijk op, we slepen elkaar door die 2 slopende weken heen
dat weet ik niet hoor ik morgen denk ik.. en over 5 dagen weten ze dan ook of ze kunnen invriezen .. ja idd dat is wel fijn elkaar er doorheen kunnen slepen
nou de embryo is terug geplaats.. best een gek idee eigelijk dat er nu iets in je zit! nu 2 weken wachten pff haha helaas was dit de enige bevruchting! maar we blijven hoop houden
dat hoop ik help 85.. we gaan het zien weet niet of het al kan of dat ik het me inbeeld maar krijg af en toe een steek in me buik en dan denk ik onee dit gaat hem niet worden.. maar we wachten het af jij succes morgen
Wie weet is het een kramp van innestelen! Positief denken helpt ook he! Google maar eens op affirmaties. Hoe doen jullie dat met utro tijdens de TP. Bij ons doen ze TP na 2u en ik neem meestal rond 3u utro. Doen jullie het daarna?
je kan het gewoon innemen daarna.. ik doe het ook rond 3 uur.. maar ik werd om 12 uur geholpen.. ze halen toch de restjes weg ze maken je eerst schoon.. en anders ff vragen als ze je morgen bellen
Ik heb straks om 14:40 terug plaatsing. Hoor daar hoeveel bevruchtingen er zijn, maar in ieder geval 1 dus
He/ she is on board We hadden 13 eicellen daarvan waren er 11 bruikbaar voor icsi. Daarvan zijn er 5 bevrucht geraakt. Nu op dag 3 zou een embryo 8 cellig moeten zijn maar hij was zelfs al 9 cellig, deze is terug geplaatst (strebertje). De overige 4 moeten nog 1 nacht doordelen, 1 daarvan heeft nu 8 cellen 2 daarvan 7 cellen dit zijn de kanshebbers en 1 van 4 cellen die zal waarschijnlijk niet goed genoeg zijn om in te vriezen. Over 2 wkn ontvangen we hier brief over
Nee echt vreselijk langzaam nog 3 weken.. aan de ene kant wel fijn om te weten dat we nu snel meer gaan weten..Maar er is natuurlijk ook nog een kans dat het helemaal niet gaat lukken en daar ben ik toch wel heel erg bang voor en hoe voel jij je nu?
het komt vast goed tegenwoordig kunnen ze heel veel he positief blijven! met mij gaat wel goed vandaag beetje krampjes/steekjes onderin de buik maar we wachten het af.. nog 12 dagen haha
Ja en die positieve berichten van jullie helpen me ook wel enorm om het allemaal positief te blijven bekijken. Krijg je dan een echo ofzo over 12 daagjes mits je niet ongesteld ben geworden natuurlijk ?
Spannend hoor ! Nog 11 dagen wat zou het toch geweldig zijn als dit wondertje blijft plakken hè! Ik hoop het zo voor jullie!