Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kimberley92, 27 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer op een forum en vind het allemaal nog wat ingewikkeld.

Ik zal mij even voorstellen; mijn naam is Kimberley en ik ben 24 jaar oud.
    Mijn vriend wist al langere tijd dat hij geen semen had wat tevens is bevestigd met een tesa behandeling.

Nu waren wij in leiden bij medisch centrum kinderwens geweest en deden ze op mijn aandringen toch nog een semenanalyse waaruit bleek dat er ondanks niet veel maar toch 4 goede semen aanwezig waren.
    Wij wisten dat er voor donor semen een wachtlijst bestond van ongeveer een jaar en hadden niet verwacht mogelijk gelijk met een behandeling te beginnen.
    Nu wachten wij op de verificatie van de tweede semenanalyse en dan hopen wij dat we in aanmerking komen voor een ICSI behandeling.

Bij ons beide zijn er al bloedtesten afgenomen en er is bij mij al een uitgangspunt echo gemaakt.

13 februari krijgen wij de uitslag van de semenverificatie en als dat positief is een prik instructie.

Het lijkt mij prettig om ervaringen/ tips rond icsi te delen.

Liefs Kimberley.

2. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je hebt aangedrongen Kimberley! En wat spannend...
    Mijn vriend heeft ook 0 zaadcellen uit de sementest (hij heeft er maar 1 gehad). Ik hoop dat ze met pesa iets kunnen vinden.

Ik duim voor jullie!!

3. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Justagirl32 voor jullie ook zeker een spannende tijd!

Ik heb er op aangedrongen, omdat het bij mijn vriend jaren gelden is onderzocht tijdens een vorige relatie.
    Ondertussen was hij ook gestopt met roken en ik wilde voor mijzelf ook gewoon 100% de bevestiging hebben.

Bij ons is het alleen wel vreemd dat er tijdens de tese niets te zien was en nu tijdens een semenanalyse ineens 4.

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat aflopen! :)

Deel Deze Pagina