Dag 6 pas starten met Gonal-F?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LVtje, Jan 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    #1 LVtje, Jan 27, 2017
    Last edited: Jan 27, 2017
    Wie kan me helpen met advies/ervaring?

Zojuist ongesteld geworden dus het ziekenhuis gebeld voor het plannen van de uitgangsecho. Normaal altijd op dag 3 (soms 2, soms 4 afhankelijk hoe het weekend valt)

Ik zou dus normaal op maandag de uitgangsecho krijgen en dan starten met spuiten.
    Alleen, hoe flexibel mijn werk altijd is, een rottere dag dan aanstaande maandag kán niet.
    Het is al heel druk, aantal mensen langdurig afwezig wegens ziekte etc. En ja, niet mijn probleem in theorie.

Maar ik zit ook midden in een verhuizing, en maandagmiddag moet ik daarvoor al een halve dag vrij. Dat ging al niet, maar hebben ze toch goedgekeurd. Ik begin dan uur eerder zodat het minimaal invloed heeft.

Als ik nu moet zeggen dat ik ipv 8 pas om 9.30/10 uur begin (reistijd) dan schieten ze me af vrees ik. Zeker omdat ik alleen zit tot 9 uur omdat andere collega's later beginnen voor mij om de middag beter op te vangen.

Dus overlegd met ziekenhuis, op dinsdag is de arts er niet. Woensdag wel, dag 6.
    Volgens de assistente niet zo'n probleem, maar wat is jullie ervaring?

Heeft het dan nog wel zin om te starten met de Gonal? Of is de poging sowieso genoemd te mislukken?

Share This Page