Hoi Dames, Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen. Ik probeer het kort te houden 25 feb TP gehad, 8 maart ongesteld geworden, poging dus mislukt! Nu zit ik dus in die verplichte wachtmaand voor een cryobehandeling. Maar tot op heden nog steeds geen menstruatie. Vanochtend een echo gehad bij fkt waarom m’n menstruatie uit blijft. Ze zag dat ik wel een eisprong had gehad, maar wanneer?? Nu is m’n baarmoederslijmvlies erg dik, 11 mm. Ze zegt dat het kan dat ik bijna ga menstrueren, maar over 2 weken moet ik toch gaan testen(eergisteren negatief) M’n cyclus is in de wat door m’n schildklier. Maar nu wil ik dus heel graag weten wat jullie zien op de echo foto’s, of jullie daar zelf ervaring mee hebben en toch zwanger blijken. Graag jullie ervaringen en meningen.
Op de echo zie ik alleen je bms, als je eisprong net is geweest dan valt er nu nog niks te zien in je bms. Het nestelt zich tussen 6 en 10 dpo vaak pas. Het is nu vooral wachten en over 2 weken testen
Het is wel normaal dat je cyclus in de war is na een IVF-behandeling. Door het hoge hormoongebruik is bij de meeste vrouwen de cyclus daarna langer. Een eisprong komt vaak later en je luteale fase kan anders zijn. Over het algemeen trekt dit daarna vanzelf weer bij. Op deze echo kun je niet zien of je zwanger bent. Dik baarmoederslijmvlies kan beide kanten op: een naderende menstruatie of een prille zwangerschap. Maar ik denk dat de kans groter is dat je cyclus in de war is, zoals je zelf ook al schreef. Succes!
Jakkes frustrerend zeg als je zo lang moet wachten! Ik zit ook in de wacht"maand" en het is wel fijn om even rust te hebben, maar niet te lang je wilt ook door Echo's heb ik geen verstand van, heel eerlijk gezegd denk ik niet dat er iets aan te zien valt, denk ook dat de echoscopist dat dan wel tegen je gezegd had.