ID armbandje met gegevens

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Moppiemuis, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Nu mijn dochter zelf steeds meer loopt en steeds sneller wordt, lijkt het me fijn om met dagjes weg of vakantie een bandje te hebben met onze nummers en haar naam.
    Was niet echt van plan haar kwijt te raken. Maarja dat is geen enkele ouder natuurlijk!

Hebben jullie een armbandje voor je kind met gegevens als naam en telefoonnummer?
    Welke hebben jullie en hoe bevalt het?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik lees alvast even mee!

3. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben de vital id

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik pak mijn zoontjes arm en schrijf met zwarte watervaste stift zijn naam en ons mobiele telefoonnummer op zijn arm op de dag zelf.

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Euhm.. hoe die heey geen idee maar het is zo'n rubberen bandje (die helemaal in waren voor allerlei goede doelen enzo.. zoiets) met naam en telefoonnummer

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

#6 sydneys, 9 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2015
    Wij hebben eentje van helpID4kids. We hebben die nog maar een week dus nog niet gebruikt.
    Staat zijn volledige naam op, geboortedatum en onze gsm nummers.
    Bandje is heel mooi afgewerkt, tekst goed bedrukt en kinderen krijgen die niet gemakkelijk uit.

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Dit doen wij ook, werkt prima.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja precies, het gaat er niet gemakkelijk af (ja in de loop v/d week wel een keer), hij kan niet blijven haken/hangen én ik wens hem veel succes om zijn arm kwijt te raken - gaat toch niet (zo snel) lukken :D

En het is gratis - je kunt nog eens van mobiele nummer wisselen, etc. Bovendien heb je geen last van ruimte gebrek; anders ga je verder op de andere arm/been ofzo.

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ook mooi, is die goed in grootte verstelbaar?

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ja ook nog een optie, doe het liever niet, vind de bestanddelen niet zo gezond.
    Dacht nog aan een tattoo op haar bovenarm maar dat is zo'n gedoe met mobiel nummer wisselen!

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

het is een klein bandje, neemt geen halve arm in beslag en je kan hem zo strak maken als je wil. Net even gekeken en het past ook op mijn arm, nu heb ik wel heel dunne polsen :)

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

#12 sydneys, 10 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2015
    Op mijn arm. Zoontje is niet hier dus daar kan ik geen foto van maken, moet zo gaan werken maar het past ook heel goed om zijn pols en kan zelfs bij nog een kleiner polsje.

Zijn volledige naam staat er op + geboortedatum. Mocht er iets gebeuren kan het ziekenhuis/politie zijn gegevens snel opzoeken en onze telefoonnummers staan er natuurlijk ook op. Laat je nummer altijd beginnen met het landnummer. +316,....
    Voor je telefoonnummer zet je mama en papa, niet je voornaam.
    Als iemand haar vind is het goed als ze u naam niet weten. Dan kunnen ze het vertrouwen sneller winnen bij het kindje voordat ze u gebeld hebben.
    Als als ze de leeftijd heeft. Leer haar aan dat mocht ze u kwijtraken ze naar een andere mama met kindjes gaat voor hulp als ze die ziet. Is het veiligste

13. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Dankjewel voor de foto! Dat vind ik wel een mooie, vind goed verstelbaar wel prettig, dan hoef je voor dat bedrag niet elk jaar een nieuwe te kopen ;)
    Ga gelijk even op hun site kijken!

Wat heb jij erop staan? Voor en achternaam, geb datum en telefoon nummers?

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb mijn bericht nog aangepast. Alle uitleg staat er nu bij.
    Op die website kan je ook tips aanklikken. Ook handig om te lezen.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik gebruik alleen soms van die papieren wegwerp dingen van Etos of Hema of zo. We hebben ooit van die rubberen gehad, maar die deden ze beide al heel vlug zelf af.

16. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Dankjewel voor je aanvulling! +31 had ik ook bedacht voor als we Nederland nog eens uit gaan 😊

En de rest klinkt ook logisch.

17. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ik heb voor beide jongens dogtags laten maken (je weet wel, van die ijzeren plaatjes aan een ketting, zoals in het leger). Eentje in het Nederlands en een in het Engels (voor op vakantie). Met daarop hun naam en onze telefoonnummers.
    De jongens weten inmiddels dat als ze ons kwijt raken, ze iemand (het liefst een moeder met kindjes) mogen vragen om ons te bellen en dat ze dan die ketting moeten laten zien.

18. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Mijn oudste zoontje raakte trouwens altijd erg van slag als ik hem probeerde duidelijk te maken dat hij een moeder met kindjes moest vragen om ons te bellen. Hij dacht dat hij een nieuwe mama moest zoeken als hij ons ooit kwijt raakte :D

19. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Aaaaah wat sneu ;) haha. Ik wilde er ook eentje voor op vakantie, zal gelijk eens kijken of dat nog op tijd binnen komt.

20. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Och wat sneu!
    Mijn dochtertje snapt dat voorlopig nog niet, maar zal haar dat later ook proberen te leren!

Deel Deze Pagina