Hoi, wie weet waar ik een SI mat (het liefst van 10 cm dik) kan vinden of luchtbed van 80 cm breed? Al die dingen zijn zo'n 70 cm en ik zoek een bredere. Nou zag ik van Nomad een slaapmat, maar die kost 80 euro en dat vind ik té duur. En als het een luchtbed is moet ie ook zo rond de 10 cm dik zijn. Wie heeft er een idee? Of misschien een andere oplossing om het slapen in onze vouwwagen wat comfortabeler te maken? De standaard matrasjes zijn te dun en we liggen op een plank Over de matrasjes hebben we al een traagschuim topmatras, maar dan nog is het te hard..
wij slapen ook in een vouwwagen en wij hebben deze bij obelink gekocht en dat ligt een stuk aangenamer. Hypercamp Camp 3.7 | Luchtbedden/matten | Kampeerartikelen - Obelink.nl misschien ook wat voor jullie?
Thanks voor je reactie Aapje Ik heb nu deze gekocht Intex luchtbed 1 persoons (set van 2)? Bestel nu bij wehkamp.nl Ze schijnen minder hoog te zijn dan beschreven en voor dat geld maakt het niet uit als het niets is, kunnen altijd in de tuin gebruikt worden