Huh voor ID-kaarten? Ik heb er in Duitsland voor de oudste wel wat meer voor moeten betalen, meen iets van 25 of 30 euro. Voor de jongste hebben we aangevraagd in Winschoten (waar het nu ook kan voor mensen die in Duitsland wonen) en daar betaalde ik idd net geen 10 euro.
???? Ik meende dat voor kinderen altijd maar een max. van 9,90 gerekend mocht worden. Tot volgend jaar dan.
Wat belachelijk duur zeg en dat terwijl ze hier laatst gratis waren om een of andere rare reden. Maar weet iemand of je met een id kaart ook naar de canarische eilanden kan of moet je dan een paspoort hebben??
Volgens mij is die 5 jaar gedlig en is het max bedrag wat ze nu mogen vragen voor een ID kaart 9.22 euro Prijs paspoort gaat omlaag | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Toevallig vandaag voor de jongste opgehaald geen wachtrijen meer nadat hij vorige keer 'gratis' zou zijn. En nu dus ook nét op tijd... de oudste staat er op met een foto van toen ze 4 maanden was (en 68 cm ) en de jongste nu met een foto van ruim 11 maanden en 76 cm . Het lijkt net of het om het zelfde kind gaat... maar oke.
thanks dat je het meld ik moet er nog steeds een halen en wou dat doen toen hij gratis was, maar toen zag ik dat het jeugdtarief maar zo laag was dus ik dacht ach laat mara (ivm de stormloop ineens) maar dan ga ik het zeker komende maand nog even in orde maken vind het wel erg veel geld 30 euro
Ik wist helemaal niet dat die dingen uberhaupt zo goedkoop waren Wij hebben een paar maand na de geboorte paspoorten voor de meisjes aangeschaft maar realiseer me nu dat ik ws. binnenkort een nieuwe nodig heb voor de oudste, die is bijna 5. Dus over 3 maand verloopt die. Is het tot 1 januari? dan ga ik deze maand even naar het gemeentehuis alvast