Wij willen donderdag naar de efteling.Had al 2 kaarten via de hema besteld.Nu zegt mijn schoonmoeder dat ze ook wel mee willen.Maar de actie is al afgelopen. Ik heb niet genoeg airmiles om korting kaartjes bij ah te kopen. Weet iemand nog ergens waar je korting kaartjes kan kopen??
Efteling voucher - Efteling kortingscode - Efteling actiecode - Efteling kortingsbon zoiets? anders marktplaats.. edit; er staan daar best vaak acties op van de efteling.. maar nu dus alleen voor overnachten.. Marktplaats heeft altijd wel entreekaarten, maar kijk uit met wie je zaken doet daar!
Dat durf ik niet. Ik heb al vaker gehoord dat mensen een uit geprintte entree kaart op sturen en bij de kassa blijkt dat deze al een keer is gebruikt. Er worden op markt plaats ook mensen gewaarschuwd voor verkopers die niks opsturen als je betaald.
Hallo Ik geloof dat ik nog een 4tal kortingsbonnen heb van -8 die ik ooit eens van bij het Kruidvat gekregen heb. Als je geinteresseerd bent wil ik ze je wel verzenden. Ik doe er toch niets mee. Het is voor ons een beetje te ver. Laat maar iets weten Korting is geldig tot 18/11
en anders iemand die miss een aboo heeft? op 1 abbo kun je geloof ik nog 4 mensen met korting binnen krijgen. zo gaan wij dit jaar nog naar de winter efteling omdat mijn schoonouders en zusjes een abbo hebben. ( wonen er om de hoek)
Sarake:moest je dan niet die kaartjes eerts bij de kruidvat kopen,en waren ze dan niet geldig tm 18/11?? Mamamanuela:HElaas daar heb ik ook al gekeken maar daar kun je niet mee naar de efteling. Maar in ieder geval bedankt
Yellowsun : op de kortingskaartjes staat vermeld dat je het kortingskaartje moet afgeven aan de kassa en daar wordt dit dan verrekend.