dillema

Discussie in 'De lounge' gestart door mamasince2010, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    ik zit met een dillema. Vorig jaar ben ik geveld door een hernia waar ik helaas nog steeds regelmatig hinder van ondervind.

Nu zit ik weer in de ziektewet en heb er de balen van.
    Ik werk op een kinderdagverblijf op een baby groep en moet daar veel tillen waardoor ik nu mijn werk niet kan doen.

Volgende week ga ik in ieder geval weer een aantal uur per dag werken maar dan taken op kantoor.prima oplossing natuurlijk maar dit kan niet voor altijd.

Nu zou het werk op de peuterunit beter voor me zijn omdat ik dan niet hoef te tillen,alleen zit onze dochter daar ook.............. het is dus de kleine meid overplaatsen of ik?????????????

De kleine zit daar nog maar "tijdelijk"voor ze naar school toe gaat en ik zit daar nog voor "altijd" maar ik vind het ook zo iets om haar nu over te moeten laten plaatsen naar een ander dagverblijf....

wat denken jullie?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou je kindje overplaatsen

In deze tijd is het lastig goed werk te vinden en te houden.

En omdat ze er toch maar tijdelijk zit. Kinderen zijn best flexibel wat dat betreft.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik denk ook kindje overplaatsen. Die zijn (over het algemeen) zo flexibel dat ze er goed mee om kunnen gaan. En dan vind ik ook nog eens dat het goed is om soms niet altijd de gangbare weg te kiezen voor je kind. Ze leren zo wennen aan een nieuwe situatie ...

4. tulip

tulip Niet meer actief

als jij naar een andere locatie kan zou ik mijzelf overplaatsen, zij moet zeker nog 2 jaar, nee ik zou mijn kindje niet kunnen overplaatsen.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou in 1ste instantie zeggen zelf overplaatsen en je dochter laten waar ze zit, maar Bosi heeft ook wel een heel goed punt te pakken!

6. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

even aanvulling: ze hoeft geen 2 jaar meer, wij hebben een combi groep waar ze dan naar toe gaat en die is aan de andere kant van het gebouw....

maar ik vind het idd ook moeilijk om dan haar over te laten plaatsen.
    daarom weet ik ook niet wat ik moet doen. ,mijn lichaam vind ik toch ook wel heel belangrijk nu.

Deel Deze Pagina