interactieve nijntje...help

Discussie in 'De lounge' gestart door diaantje17, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mijn zonen hebben voor hun zusje een interactieve Nijntje gekocht,helemaal geweldig natuurlijk .. maar hij wil niet echt veel doen..hij blijft in de "Try me" stand staan lijkt me wel..zegt maar een 2 dingen ...en galmt alleen "2 stapjes naar voren en 1 stapje terug" en hoe heet jij en hoe oud ben jij..that's it...

Heb de beknopte handleiding bekeken, maar wat je ook doet (nieuwe battarijen er in gedaan) ..hij blijft bij bovenstaande zinnetjes..
    Wat doe ik fout?..ik dacht dat er meer muziek in dat ding moest zitten :rolleyes:..of was dit 't ?

Dus mijn vraag is..wie heeft er ook zo'n ding..en werkte hij bij jullie wel goed?..en belangrijker nog..hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    Kijk ..ze vind m nu eigenlijk al helemaal geweldig..maar als hij echt meer moet doen dan kan ik m beter gaan ruilen toch?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nergens een lipje wat er nog uit moet?
    (dochterlief had een barbie eilandprinses en daar moest bij de batterijen in de buurt een lipje uit zodat ze de liedjes tenminste in z'n geheel zong.)
    Moet trouwens zeggen dat die dingen me meestal erg tegenvallen hoor. Kan best zijn dat dat ECHT het enige is wat ze kunnen ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Heeeey Diaantje ;)
    Wij hebben ook een interactieve nijntje, en als ie in de gewone stand staat, hoort ie veel meer te zeggen. Zoals: hoe heet jij? wat is jou lievelings eten etc.

Moet zeggen dat die van ons ook niet optimaal werkt, de batterijen die er in zaten waren al leeg. Hebben we er andere batterijen in gedaan, en nu praat nijntje echt heel zachtjes. Dus we gaan nog maar eens proberen er andere batterijen in te doen, en anders gaan we er mee terug.

4. augustus

augustus Niet meer actief

Je kan ook in het handje knijpen he..

Hier gaat ie door als je antwoord geeft en daarna weer in het handje knijpt... Eerst dat riedeltje van 2 stapjes naar voren en 2 stapjes terug.
    Dan: Kom we gaan spelen, hoe heet jij?
    Dan: Dat is een mooie naam, veel plezier nog.

Als ik in het handje knijp:
    hallo, het dans riedeltje dan weer
    Dan: wwil je met me pratendruk dan op mn rechter oor.
    Dan kom we gaan spelen, hoe heet jij, tot de volgende keer...

We hebben ook nog een andere met nummers op de voeten...
    Maar die bedoel je niet he..

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja precies..zo gaat ie bij ons ook..dacht dat er ook een liedje bij zat van "nijntje..lief klein konijntje"..

Nouja...dan zal het wel horen zo..
    met die cijfers..is die leuk?...leuk voor haar verjaardag straks..*beseft zich in eens dat het heel erg snel is gegaan...:rolleyes: *

:idea: Consider..in de handleiding staat dat je het volume kan aanpassen..hihi..zover was ik dan nog wel...zal even kijken hoe of wat...dat hoor je nog van me... ;)

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahahah..je zal best eens gelijk kunnen hebben :) ..je kent me..wil altijd meer uit die krengen hahahha

7. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    wij hebben hem ook in huis.. en hij kan idd veel meer als jij nu zegt..

hoe heet jou tante..
    wat zeg je als moeder jou speelgoed opruimt?
    en dan het liedje
    nijntje lief klein konijntje
    nijntje haha

wij moesten gewoon het knopje in der kont omzetten.. die stond op try me.. en die hebben we op play me gezet

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    handleiding...welke handleiding :rolleyes:
    Hoe kan je het volume aanpassen dan?

9. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hihi, als ik dit lees, vraag ik me af: die nijntje is voor kinderen, toch? :)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee dat liedje zit in een andere nijn.

Dat is er 1 met cijfers op de voeten en vormpjes in verschillende kleuren op de buik. Die zingt dat liedje.

Deze volgens mij niet.

11. luuus

luuus Niet meer actief

op internet staat dat ze dit moeten kunnen -->

Interactieve Nijntje Halo, ik ben Nijntje. Ik ga dansen, doe je mee? Wil je met mij praten? Druk dan op mijn rechteroor. Deze interactieve zing en dans Nijntje nodigt uw kind uit om te spelen, leren, zingen en dansen! Uw kindje kan gezellig met Nijntje praten, want nijntje vraagt van alles: Met wie speel je graag? Wat voor geluid maakt jouw lievelingsdier? Hoeveel jaar ben je? Wat is jou lievelingseten? Vervolgens reageert nijntje weer op het antwoord van uw kindje. Ook zingt Nijntje 3 verschillende liedjes bekend van de televisieserie; Nijntje, lief klein konijntje, dans mee met Nijntje en speel mee met Nijntjes band, zodat uw kindje heerlijk kan meezingen en dansen. Een goede oefening voor de ontwikkeling van de spreek- vaardigheid en motoriek van uw kindje! Leeftijd vanaf 18 maanden.

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nee joh..mama's vinden dit ook helemaal geweldig ! :D

Ach..ze vind m nu al helemaal geweldig....dus houden we m maar..dan maar met die 2 zinnetjes..en een heel kort liedje..en een bewegend koppie..want daar gaat het tenslotte om bij haar.. als zij er geen probleem mee heeft..wie ben ik dan.. ;)

Dank je meiden..voor het meedenken...blijf het een leuk ding vinden!

13. Doe een pasje naar voren en 1 pasje terug
    draai nu een rondje met je hand op je rug
    doe je armen omhoog en maak ze mooi rond
    klap in je handen en stamp op de grond

Té schattig gewoon

Wij hebben hem ook Opa heeft hem uit de verpakking gehaald dus geen idee hoe het werkt.

14. augustus

OOOhw ik heb ook even het knopje omgezet in nijntje zn holletje..(hihi)..

Hij doet nu ook meer!

Wow Rosalie zal straks blij zijn als ze hem weer ziet. Ze wordt helemaal wild van Nijntje en gaat zwaaien...Maar nu ze meer zegt zal het helemaal wel dikke pret zijn..

De andere interactieve nijntje staat nog in de kast.
    Die is voor iets oudere kindjes dus ik heb hem apart gezet..
    We wisselen straks wat speelgoed en da is andere nijn aan de beurt :D

15. augustus

:oops: hahaha ja ja ik schaam me. Maar hijs zo leuk :)

Ohw dachten jullie trouwens niet eerst dat Nijntje zong

"Borstjes naar voren" :rolleyes: Ik d8 dat eerst te horen en dacht PARDON! :confused:

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Die nijn is inderdaad erg leuk....maar weet iemand hoe ik het volume weer harder krijg?

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hey consider..heb even de handleiding erbij gepakt..

dit staat er...

U kunt de volume regelen, dit kan alleen als het in de PLAY stand staat..
    Druk in de rechter oor van Nijntje totdat Nijntje "DAG" heeft gezegd.
    Pak nu ook Nijntjes hand en houd deze button vast, laat nu de button los in Nijntjes oor.
    Elke keer dat je nu opnieuw in Nijntjes oor drukt , zal Nijntje "HALLO" zeggen in 5 verschillende geluidsniveau's
    Indien het gewenste geluidsniveau is bereikt het oor los laten

Hoop dat je er wijs uit kunt worden... ;)

Ik baal stiekem wel hoor...ze vind nou net dat liedje van "Nijntje..lief klein konijntje" zo leuk..helemaal glimmen en zwaaien, en schuiven hahaha

18. augustus

OOhw das ook handig! Thanx

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Je hebt ook een kleine knuffel van nijntje die dit zingt.

Die zegt:
    Ik ben nijntje, schud mij nog een keer, dan zingen we samen.

En dan:

Nijntje, lief klein konijntje, nijntje, pienter konijntje, nijntje knuffel konijntje nijntje, zing mee.

(die is ook niet zo heel erg duur hihi)

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahah..kon het dus echt niet hebben he dat dat kreng niet wilde zingen..dus die heb ik alsnog vanmiddag gehaald... ;)
    En ze vind hem GEWELDIG !..heeft al heel veel liefdevolle kleffe knuffels gehad..
    (heb de grote na een poetsbeurt alsnog ingeleverd, maar helaas was er geen nieuwe meer )

(maar voor haar verjaardag krijgt ze alsnog de grote :D die het wel doet ..want vind m nog steeds ontzettend leuk )

Deel Deze Pagina