Wonen er meiden in belgie Bv Antwerpen Die weten of dat ze bij de c&a veel piet piraat kleertjes verkopen? Mijn zoontje is er helemaal weg van maar hier in nl maar weinig tekoop Dus zijn er dames die dit weten? Of sites waar ze deze kleertjes verkopen?
ben van belgië en heb even de site bekeken Jongens 2-14 jaar T-shirt in blauw / wit hopelijk lukt de link
Ik weet alleen dat nu bij de action piet piraat ondergoed in de aanbieding is,geen antwoord op je vraag maar misschien wel leuk om te weten.Ik heb gister voor mijn zoontje gehaald.
Ja dat is NL,ik las Zeeland dus dacht dat je ook in NL woonde.Ik weet niet of de action in Belgie zit.
Ja idd vandaag geweest zins twee weken zijn wij in de stad ook de trotse eigenaar van een Action. Was er nog nooit geweest. Maar idd daar hebben ze nu veel studio 100 producten.
Als je lid wordt van de Tros (kost je 6 Euro), kun je een welkomstgeschenk uitzoeken, waaronder een Piet Piraat badjas : Word lid - Leden - TROS.nl
Nee staat ook niet in de folder,liep er toevallig gister tegenaan, 3.99 voor een broekje en hemd.Mijn zoontje is helemaal happy met zijn piet piraat en mega toby setje!