Disney land Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chocolat, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Wij willen over 4 á 5 jaar naar Disneyland Parijs voor een week.
    Maar wat ben je nu ongeveer kwijt voor een week Disneyland, voor een gezin met 2 kinderen (dan 6-8jaar)?
    Wij willen dan niet overdreven op ons budget hoeven te letten en er dus nu lekker voor aan het sparen.

2. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
  3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik vind een week Disney heel erg lang. Maar.. nu moet ik wel zeggen dat wij 1x per jaar gaan. Wij zijn met 3 dagen echt helemaal klaar (wel buiten de vakanties). Misschien een idee om eerder te gaan, zodat de kindjes nog niet leerplichtig zijn? Dan is het goedkoper en je staat niet ellendig lang in de rij. Wij rekenen per dag, met z'n drietjes op 140 euro. Dit is dan voor eten/drinken (ontbijt zit bij het hotel) en alle extratjes en cadeautjes voor onze dochter. Maar, dit is wel erg veel hoor. Je zou t denk ik prima redden met de helft, alleen houden wij van luxe doen tijdens uitjes, daar sparen we dan immers voor.

4. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    over 4 of 5 jaar zijn de prijzen vast anders ;)

plus het hangt heel erg af van welk hotel je kiest en welke aanbiedingen er op dat moment zijn (die zijn er nl zo goed als altijd)

wij gaan komende zomer 3 dagen met 2 volwassenen en 1 kind (kinderen zijn onder een bepaalde leeftijd gratis) voor 700 euro ongeveer.
    mijn schoonzusje gaat in diezelfde periode met 2 volwassenen, 5 nachten dacht ik voor ongeveer dezelfde prijs (in een iets duurder hotel, maar dus met andere kortingsactie)

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    hoop dat disneyland parijs nog bestaat over 5 jaar. gaat niet zo denderend en failissement hangt heel ver weg, dat wel, al een beetje boven het hoofd.

6. tuc

tuc Niet meer actief

O serieus?? Wij willen volgend jaar..zal die dan toch nog wel bestaan:D

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Nou dan gaan wij maar eens even kijken of we het niet eerder plannen.
    We wilden het voor ons 12 1/2 huwelijk doen i.p.v. het gebruikelijke feest met familie. En anders gewoon een ander pretpark.

8. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Over 4 of 5 jaar? Dan zijn de prijzen waarschijnlijk niet meer te vergelijken met die van nu hoor, en hangt van meerdere factoren af;
    - Hotel op of bij het park.
    - Wil je ook echt een week in het park (lijk me wel veel persoonlijk)
    etc etc

Zou zeggen haal wat boeken op bij D-reizen (als die boeken nog bestaan :)) en kijk wat jullie willen.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ja helaas... er word nu wel weer geinvesteerd enzo hoor maar het heeft in 2004 meen ik al eerder aan de rand van de afgrond gestaan. het eten word steeds duurder maar het onderhoud is slecht en attracties zijn ook veel kapot en slecht onderhouden. zo ook sommige hotels. heb er tijd geleden heel stuk over gelezen. wel jammer want wij willen ook best over een paar jaar een keer gaan. maar dan moet het wel verbeterd zijn anders vind ik het zonde centen

10. tuc

tuc Niet meer actief

Wij zijn 3 jaar geleden geweest en echt een supertijd gehad. Wel alleen 2 dagen park gehad...we hebben niet in 1 van de hotels geslapen..maar gewoon gekampeerd op een camping in de buurt.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die prijzen kunnen dan anders zijn maar hoeft niet want de prijzen in vergelijk met 10 jaar geleden is ook niet heel veel.

en aanbiedingen scheelt veel. zo is het de eerste 3 mnd van het jaar meestal goedkoper en kinderen onder 12 gratis. zo hebben wij nu voor volgend jaar geboekt voor 6 dagen 600 euro. in een disneyhotel met ontbijt dus. wij gaan dan ook een dagje parijs doen vinden de kids ook leuk. normaal gaan wij altidj 4 dagen en we vermaken ons dan altidj echt prima. lekker rustig aan geen gestress of we alles wel zien. en willen we dingen vaker doen dan kan dat. erg fijn dus.

hier hebben we nu dus ook al een spaarpot voor de kosten die we daar gaan maken. want wil dit keer dan ook een keer met figuren eten. zou ik anders nooit doen want is niet te betalen voor wath et is haha. maar het is voor mijn 30e verjaardag hihih dus dan mag het....... ;)

Deel Deze Pagina