ideëen voor geboorte-uitingen

Discussie in 'De lounge' gestart door 90210, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 90210

90210 Lid

24 okt 2006
    14
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Tolbert
    Het lijkt me leuk om straks als de kleine is geboren dit kenbaar te maken aan de buitenwereld. Nu had ik al bedacht om een soort waslijn in de voortuin te maken met daaraan "wasgoed" waarop de letters van de naam staan vermeld.

Hebben jullie nog ideëen? [-o<

Groetjes Marjon

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nou ik heb zon grote opblaas baby gereseveerd voor als ik bevallen ben om in de tuin te zetten met roze vlagetjes erbij enzo deze baby is 4m hoog en je hebt ook van die grote opblaas ooievaars ook 4m hoog misschien leuk idee?
    of zon 3d ooievaar die je huis binnen komt vliegen heb je op het raam aan de buiten kant de kont en aan de binnen kant de kop ook heel leuk

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Huh, dat hoef je toch niet zelf te regelen. Althans bij ons niet ;) Hier wordt dat door de vrienden/familie en/of buren gedaan.

Kwebbel

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    normaal dan hoor thet bij ons trouwens ook hoor dat de man dat zelf doet of inderdaad de familie
    maar die baby hebben ze hier in de buurt nog maar pas dus heb direct gereseveerd bang dat het anders te laat was hahaha maar verder bemoei ik me er niet meer me hihi

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik heb iets gelezen over geboorte stickers. Kan je op je ruit plakken. Lijkt mij wel leuk als het eenmaal zover is.

Gr,
    Butterfly

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb al een lijn klaar liggen. Ik moet alleen nog even de letters erop naaien

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier komt een lijntje rompertjes met letters erop gestreken met van dat transfer-papier.

8. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mijn schoonvader maakt van triplex een geboortebord om in de tuin te planten, met een Lollifant erop. Erboven een boog waarop de letters van de naam geplakt kunnen worden. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Deel Deze Pagina