zouden jullie mij misschien even kunnen helpen? Sorry voor de moeite We zijn sinds afgelopen week begonnen aan de babykamer. Beetje vroeg nog maar we willen alles voor eind December af hebben. Het leek mijn vriend en mij leuk om met een dierenthema te gaan. We zouden dan een soort heuvel door de babykamer laten lopen met daarop allemaal verschillende diertjes. Mijn vriend heeft de babykamer geschilderd en het tekenwerk aan mij overgelaten. En ik ben oh zo goed in tekenen, NIET DUS! Vandaar dat ik nu jullie hulp nodig heb. We wilden geen van beiden echt realistische diertjes maar meer wat speels. Gisteren (nadat de verflucht een beetje weg was) ben ik begonnen met de eerste tekeningetjes. Vandaag heb ik een olifant getekend (in wat uiteindelijk een treintje moet worden ). Probleem is, er is wat met die olifant wat me niet zint, ik weet alleen niet wat? Ik denk zelf dat ik het oortje en/of de staart niet leuk vind. Mijn vriend vindt hem wel oke zo en wilt hem zo laten maar het zit me niet lekker (waarschijnlijk door de hormonen hahaha). Ik wil gewoon dat die kamer perfect is tot op de kleinste puntjes na (solly daarvoor ). Kunnen jullie mij misschien (smeek, smeek) wat advies geven aan wat er veranderd moet worden aan die olifant? Foto staat in mijn album onder de naam 'olifant'. Alvast heel erg bedankt en sorry voor mijn brutaliteit . p.s Ik weet ook niet ofdat ik deze vraag hier mag stellen maar ik wist niet zo goed waar hij dan wel thuis hoorde. Sorry als ie verkeerd is geplaatst
Ten eerste wat een leuke kleuren hebben jullie op de muren! Dat wordt een heel mooi kamertje zeg! Ten tweede: ik vind de olifant heel leuk zo en zou hem zo laten!
Ik vind 'm ook lief zo! Misschien mis je iets ter hoogte van z'n mond?...Dat was wat mij het eerste opviel. Maar nogmaals ik vind 'm zo ook heel erg lief en de rest van de diertjes ook.
Dat wordt een leuke kamer! Wat betreft je olifant, ik vind hem prachtig op het oortje na, voor mijn gevoel staat deze te ver naar achteren waardoor het lijkt alsof deze op zijn rug zit. Zou hem wat meer naar voren tekenen..
wat een leuke olifant! en ik vindt het niet vroeg hoor voor het maken van de kamer wij zijn ook rond die tijd begonnen.
olifant is echt leuk! net zoals het kamertje! misschien inderdaad het oor iets naar voren.. verder perfect! liefs bianca
Wat een vrolijke kamer maken jullie. Leuk hoor. Ik vind je olifant zo al prachtig, maar ik zou er iets van een mond in laten terug komen en wat van die strepen in de slurf. Kwebbel
Ik ben helemaal onder de indruk. Wat n gave kamer, ik val er nu zelfs mn man mee lastig (die geërgerd opkijkt, want hij wil Peter R de Vries volgen) dat ie even moet meekijken. Hele leuke olifant ook, gewoon niks aan veranderen!
Ik vind het ook heel leuk, ook het olifantje, ik zou alleen het oortje iets boven de rug laten uitkomen, dat je ziet dat het om een oor gaat, maar voor de rest ziet het er goed uit.
wat een leuk idee zeg zo'n kamertje..en die olifant ziet er toch leuk uit zo..ben het met de andere meiden eens..gewoon zo laten en niks aan veranderen
Ja, inderdaad een mondje! dat was ook het eerste wat me opviel... en het oor iets hoger, nu valt ie een beetje weg 'in' de rug. Leuke kleuren en leuk idee, de rest van de dieren is ook erg leuk. Succes ermee! Liefs Niki
Leuk verzonnen zo'n kamer, ik ben er zeker van dat het eindresultaat prachtig zal worden! Diertjes zijn ook erg leuk en origineel! Je kan het olifantje makelijk zo laten, het heeft juist wel iets aparts.. Maar ja of je dat met mij eens bent ... Tip: zoek is op afbeeldingen van olifanten op internet, dan kun je evt wat inspiratie opdoen..(voor een mond of het oor) Succes verder!
Hoi Gave kamer hoor. Wat betreft de olifant, ik zou de onderkant van het oor iets naar voren zetten zodat het oor iets schuin staat. Z'n hoofd staat tenslotte iets schuin omhoog. En een inham voor een kin of een mond denk ik.
Mooi hoor, die Olifant is goed gelukt. Ik zag alleen dat ie geen mondje had...klein streepje erbij misschien als mondje?