Nou de vraag zegt het al, wat is het ideaale speelgoed voor in de auto.. en dan met name voor een iets langere reis.. Groetjes Jantina
wij hebben zo ding... uhm een soort stoffen blad zal maar zeggen en daar zit het speelgoed aan vast.. en kan je ook vastzetten om de autostoel.. dus hoef ook neit de hele tijd het speelgeod dan op te rapen.. bij de prenatal gekocht weet niet of je weet wat ik bedoel anders maar zeggen gogle ik even
he natassie..ik wil wel ff link hebben van dat ding! klingt erg leuk! Wij gaan in de zomer met de auto naar spanje, dus zoek ook autovermaak! kus miek
http://www.gardo.nl/catalogus/priori-speeltafel-p-684/ daar staat er 1 op.... die op de foto vind ik dan persoonlijk niet zo leuk en is best duur... zelf heb ik hem vorig jaar bij de prenatal gekocht was toen 20 euro.... zelfde idee alleen met veel meer speeltjes erin en zitten allemaal vast... ok in 1 dingetje zit een muziekje de lambada of he je het ook schrijft maar hier is zo speeltafeltje een groot succes... en erg handig want het valt niet op de grond en uren speelplezier... want de speeltjes zitten vast en kunnen ze ook allemaal zelf erin terug zetten zal maar zeggen... kortom ideaal