Op de website van Landal staat bij een 5-persoons bungalow dat er standaard een kinderbed en een kinderstoel in de accommodatie zijn. Nu hebben we dus een reservering gedaan zonder nog een keer bij "extra's" een kinderbed aan te vinken. Op de factuur die we nu krijgen staat: aantal kinderbedden: 0. Voor de zekerheid toch maar een campingbedje zelf meenemen?
Er staat standaard een kinderbedje in het huisje. Als je dat bij de reservering wel had aan gevinkt hadden ze er bedlinnen bij geboekt Nu zit dat er dan niet bij.
Het kinderbed (campingbedje) wat wij hadden bij Landal Lommerbergen was wel goed. Echter hadden wij ons eigen ook meegenomen, omdat ik dat toch ergens een frisser idee vind. Het opklapbare kinderbedje wat wij echter twee jaar geleden in Centerparcs Dalen hadden, was van hout en bewoog alle kanten op. Dat was met recht een gammel exemplaar . TS: je zou nog even kunnen bellen voor de zekerheid. Maar volgens mij zit er standaard een campingbedje in elk huisje van Landal.
Moet zeggen er staat altijd eentje, maar inderdaad soms zijn het geen goeie bedjes. En als het een camping bedje is van landal is het meestal vies. Misschien toch maar meenemen ?
Als je het kan meenemen zou ik het doen. Je weet nooit wat voor bedje je krijgt. Wij hebben onlangs het bedje bij Center Parcs gebruikt als box en ons eigen campingbedje als bed gebruikt.
Ik was sowieso van plan eigen beddengoed mee te nemen, maar we gooien nu het campingbedje ook maar voor de zekerheid in de auto Thanks voor de tips!
Hier was er ook een bedje aanwezig, wel ook meegeboekt, vanwege het linnen, wel heb ik zelf een matrasje meegenomen, voor de zekerheid. Maar dit was eigenlijk niet nodig geweest, het was een goed, schoon, degelijk matrasje in het bedje, een fris, houten exemplaar. ZL had dus een boxspring. Liefs,
Hier net 2 dagen terug en wij hadden een normaal kinderbedje in het huisje. Ik boekte er echter 2 omdat ik nog 2 jonge kids heb en kreeg daarbij dus 1 camping bedje. Best waardeloos.. Over het normale ledikant heb ik geen klagen.
Ik neem ook altijd een eigen bedje mee. Als er staat dat hij aanwezig is, dan is het bedje er. Er staat altijd achter welke types het niet standaard hebben.