Shark Week. #SharkCat cleaning Kitchen! - YouTube Ik zag hem gisteren, en ik had gewoon echt tranen in m'n ogen van het lachen.
Moest af en toe best wat glimlachen om de manier waarop die kat super droog op dat ding blijft zitten, met dat pakje aan. Maar dat was t dan ook wel, geen tranen hier
Ik vind 'm leuk haha Doet mij denken aan een ander filmpje met een kitten die bovenop een schildpad zit.
Ik vind hem wel grappig hoor Alleen vind het een beetje sneu om een kat in zo'n pakje te hijsen, maar we gaan er maar vanuit dat ie die niet 24 uur per dag aan heeft Ik ben ook altijd erg fan van filmpjes met pratende dieren Vriendlief verklaart me voor gek want die vind het maar stom maar ik lig altijd dubbel Pet Interviews - Guinea Pig - YouTube Pet interviews - EXTREMELY FUNNY LOL - YouTube
Ik had m al gezien en ook ik had de tranen in m'n ogen staan van t lachen! Juist omdat die kat zo droog blijft zitten en als die stofzuiger dan draait, hilarisch!!!!
Hahhaahhahaha ik ga kapot. Zo fokking droog jonge Zie die kat gewoon zitten dan als die ergens tegenaan klapt whahahha
Waarom is het leuk om een beestje zo ongelukkig terecht te zien komen? Moet hem pijn hebben gedaan en dus totaal niet grappig, kansloos dit!
Als je van pratende (zingende ) dieren houdt, moet je deze ook eens zien. Ik moest hier echt hardop om lachen en dat doe ik niet vaak achter mn laptop. French cats clapping their paws - English subs! - YouTube