ideale bedzeiltjes!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb ein-de-lijk de ideale bedzeiltjes gevonden!! het zijn 2 lagen molton met zeil ertussen geperst, 95graden wasbaar en kan gewoon in de droogtrommel, onverslijtbaar!! ze worden ook in de zorg gebruikt.
    ze zijn te koop via Bedzeil - Beddengoed - Dintex textielgroothandel ook aan particulieren, je moet even een account aanmaken dan zijn prijzen zichtbaar afmeting 100x150cm en kosten 20,20euro per stuk, je moet wel minimaal 2 afnemen. gratis verzending!

En nee ik heb geen aandelen hierin hoor haha, ik verdien er niks aan, ik ben enkel super blij dat ik eindelijk fatsoenlijke bedzeiltjes gevonden heb die vele was én droogbeurten overleven, niet kraken, etc.! ik heb al allerlei bedzeiltjes van hema, leen bakker, etc etc geprobeerd, allemaal totaal niet duurzaam, die plastic lagen gaan stuk door de droger, etc.
    Ik weet dat veel meer mensen deze ergernis hebben, vandaar dat ik even voorbij kom vliegen om dit met jullie te delen

ohja, dit zijn dezelfde soort zeiltjes als die de Hema verkoop in mini-formaat met gekartelde randjes, dus wie hier ervaring mee heeft, dit grote dintex bedzeil is dus precies hetzelfde en net zo duurzaam! ze worden niet voor niets in de zorg gebruikt

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Heb altijd die van de hema, alleen ik doe ze nooit in de droger, voor zover ik weet kan plastic niet in de droger dus die gok neem ik niet.
    ik heb alleen het probleem dat ze verschuiven onder de matrashoes en scheef gaan liggen, opkrullen etc dus: hebben deze zeiltjes ook een instop gedeelte?

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb die van aero sleep, werkt ook super fijn, maar zijn wel véél duurder. (peuterbed formaat €90,-)

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    met de hema bedzeiltjes waar deze van dintex op lijken bedoelde ik deze: http://img.hema.nl/products/bedzeil-molton-wit-40-x-50-33341112-big.jpg

deze kunnen absoluut in de droger, zelfs in het heetste programma!
    ik heb deze zelf altijd in gebruik gehad door op het matras het zeiltje te leggen, daaroverheen een gewone moltonhoeslaken, daar overheen een gewoon hoeslaken. In de zomer leg ik dan nog wel eens op het moltonhoeslaken een groot badstof badlaken en dan daaroverheen weer het gewone hoeslaken, ivm zweten.

het bedzeil van dintex heeft geen hoeslakenmodel, het is een stuk moltonzeil van 100x150 zonder speciale instopdelen oid. op de website gebruiken ze die breedte van 150 om hem om het matras heen te leggen, hierdoor verschuift het niet. zelf ga ik het anders gebruiken, het matras is 80x160 en ik ga die lengte van 150 ook gebruikte in de lengte, dus ik heb straks bijna het hele matras bedekt.
    mijn ervaring is dat wanneer je zeil + moltonhoes + hoeslaken gebruikt, het echt niet verschuift. ik kan me wel voorstellen dat als je zeil + hoeslaken doet, het er wel onder gaat verschuiven

die andere bedzeiltjes van de hema met hoeslakenmodel, die kunnen inderdaad niet in de droger, die gaan stuk. helaas ervaring mee.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb er een uit het verpleeghuis. Was iemand die er heel veel had allemaal nieuw dus vriendin heeft er toen ik zwanger was een meegenomen. Was voor het breken van de vliezen maar nu voor de oudste in bed.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik hoorde altijd goede verhalen over die van de action volgens mij. Dus ik geloof dat wij hem indertijd daar gehaald hebben (of was het nou tóch hema?)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb ze van Lidl, met zo'n band die je om het matras kunt doen.

Geen idee of ze in de droger kunnen maar van mij hoeft dat ook niet. Binnen 10 min zijn ze droog.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik gebruik een waterdichte molton van de Hema, formaat van een eenpersoonsmatras, met elastiek bij de hoeken zodat je hem aan het matras vast kunt maken. Gaat dus nergens naar toe. Ideaal. Heb alleen geen idee of hij in de droger kan, ik hang hem altijd gewoon op (over een deur met een handdoek er onder, want dan drupt hij ;)).

9. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik hier ook de waterdichte moltons. Zowel van de Action als van de Ikea. Ideaal!

10. Loe

Loe Niet meer actief

heb ze vandaag gekocht bij de action. Van anne o leary toch?:D

11. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier ook die van de action en de hema! Doe ze nooit in de droger (die hebben we sinds kort niet eens meer ;)
    Hang ze gewoon in het trapgat (heb er nu drie dus hij kan elke dag in zn bed plassen :d wassen wij wel weer...)

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik gebruikte bij Rick de onderleggers van huggies, dry nightes of zo. Dat leg je alleen onder hun kont en kan je weggooien als ze erin geplast hebben, iets duurder, maar wel handig als ze niet vaak meer in bed plassen.

Die zeiltjes vind ik altijd zo warm/benauwd, zeker met dit weer.

13. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier gewoon een molton van de Hema.
    Er staat ook op het labeltje dat je ze niet in de droger mag doen, dus dat heb ik nooit gedaan. Ze zijn ook zo droog als je ze ophangt. Hier geen problemen met verschuiven of kraken.

Deel Deze Pagina