Wij willen zo'n 5 weken na de geboorte (natuurlijk onder voorbehoud) een kraamfeest geven. We hadden een perfecte locatie tussen 13.00 en 17.00 uur beschikbaar. Wilde het feest tussen 15.00 en 17.00 geven. Maar.. ik bedacht dat ik de ochtend (feest tussen 11.00 en 13.00) veel relaxter denk te vinden. Alleen is die perfecte locatie dan dus niet beschikbaar. Nu zijn we stad en land aan het afzoeken naar net zo een fijne locatie, wat dus niet te vinden is.. Zijn er mensen die mij kunnen 'overtuigen' dat de tijd niet zoveel uitmaakt? We hebben nu eigenlijk twee keuzes 13.00 tot 15.00 of 15.00 tot 17.00 uur.
Zitten enigzins aan een ritme... hebben ook nog een meid van 3. En vandaar ook dat ik twee uurtjes genoeg vind... Aldoende leert men... Bij de eerste bleef de visite rustig 5 uur zitten (tot een uur of 23.00), dus nu gewoon duidelijk twee uurtjes hoplakee.
Ik zou kiezen voor 15-17 kan je ervoor nog even je rust pakken enz. In de ochtend zou mij juist vreselijk lijken ik vond kraamvisite in de ochtend al rot ik moest altijd haasten en voelde me daar niet heel relaxed bij
Ik zou dan van 15:00 tot 17:00 doen. Dan kunnen jullie rustig lunchen, je dochter eventueel naar bed, jezelf en de kleine klaar maken, alle spulletjes pakken. 's Morgens nog wat rommelen, de laatste dingen eventueel regelen. Neem aan dat de locatie het verdere opruimwerk doet? 2 uur is wat betreft je dochter ook lang zat denk ik.