Het is waar je van moet houden maar wij gaan naar een 4 sterren camping in een ingerichte tent voor 700 euro 2 weken hoog seizoen Frankrijk Wij hebben ook flinke bedragen voorbij zien komen bij sommige campings 2000 euro voor 2 weken in een tent ...
Onze ideale vankantie met kinderen, van welke leeftijd ook is kamperen. Wij gaan het liefst naar oostenrijk of italie. Maar wij rijden wel 1300 km ongeveer. O en wij kamperen met eigen tent.
Hadden wij vorig jaar ook. Mét sanitair. Middenin de natuur, kleinschalige charmecamping. Voor mij al groot genoeg!
Wat valt er allemaal te doen in Oostenrijk? Ik ben er nog nooit geweest en heb echt vooroodelen denk ik. Ik denk aan bergen, klavervelden met milkakoeien en kaasfondue. Leuk als je van wandelen houdt?
Ik lees mee Hier op zoek naar een vakantie met een baby en een kleuter. Heb al een aantal tips bekeken van hier en Le Serignan Plage is tot nu toe favoriet, in een chalet. Wordt dan wss in juni. Weten jullie hoe de sfeer dan is (ivm geen hoogseizoen) en de temperatuur? Heb ook wat reisgidsen aangevraagd, lekker bladeren.
Geen idee, maar het is noodweer geweest daar vandaag! "De plaats Sérignan-Plage bij Béziers werd getroffen door een mini-tornado. De windsnelheden bereikten wel 165 kilometer per uur. Huizen en een camping zijn vernield."
Wij zijn de afgelopen jaren miet verder geweest dan NL / DL / Ardennen. Elke keer prachtig weer gehad. Familie en vrienden die o.a. in Zuid-Frankrijk en Italië hebben gezeten, hebben het minder getroffen dan wij. 'Zonzeker' daar geloof ik niet zo in. Twee jaar terug waren we in een Landalpark aan de Duitse Moezel. Mooi gebied om doorheen te rijden, leuke steden in de buurt. Ook een aantal leuke bezienswaardigheden. (Zoon was wild van het luchtvaartmuseum en vond de wildparken ook leuk.) Voordeel van zo'n park; je kunt altijd op het park eten / afhalen. Bij het park waar wij zaten, waren er ook wel restaurants in de buurt. En je hebt voldoende entertainment voor kinderen (zwembad, binnen- en buitenspeeltuin)
Bedankt iedereen!!! Hoewel het zon 1200 km rijden is, hebben we dankzij dit topic gekozen voor 12 dagen camping serignan plage in juni!!! Met extra overnachting heen en terug.
Wij zijn in het hoogseizoen geweest, naar Serignan Plage schijnt altijd leuk te zijn. Weet dat Blaine hier van het forum in het voorseizoen is geweest, dus misschien kan zij je verder helpen? Verder schijnt de camping niet beschadigd te zijn door de tornado, staat op hun eigen website en Facebook Als je vragen hebt, stel ze maar! Wij zijn dit jaar geweest en hebben 2 dagen na terugkomst meteen weer geboekt. Wij doen overigems ook op de heen- en terugweg overnachten
Leuk om te horen! Hebben jullie een huisje of tent/caravan? @ingridE: leuk dat jullie eruit zijn! Ik ben ook flink enthousiast voor in juni! Gaan jullie in een huisje?
Jazeker, ik wil graag in een cabana. Iemand nog advies welk type het fijnst is (ook qua ligging). Voor de heen en terug weg zoek ik nog een fijn hotel waar je ook kan eten en waar een schommel oid iets zodat zl kan uitrazen. Uiteraard zo dicht mogelijk op de route aan de snelweg...
Handig dit topic ik blijf nog even meelezen voor alle tips! Weten jullie hoe het weer daar is in juni IngridE?
Cambrills park is ook een mooi resort.. Was vroeger een camping maar nu alleen nog huisjes en studio's. Park is ontzettend mooi aangelegd, mooie zwembaden, leuke animatie en vlakbij restaurantjes. Vanaf Eindhoven vlieg je in nog geen 2 uurtjes naar vliegveld reus (met Ryanair) en dan is het maar een kwartiertje naar cambrills. Voor ons al jaren een super vakantie en aankomende zomer zeker weer!!
We zijn 2x naar Lanzarote geweest, villa met prive zwembad maar konden ook gebruik maken van het algemene zwembad bij de bungalows/appartementen en de speeltuin/restaurant. was heerlijk.....dit hebben we gedaan toen onze dochter 6 maanden was en met 1,5 jaar....ook auto gehuurd en eiland bekeken. als zij sliep s´middags lagen wij lekker bij het zwembad. zelf koken. 1x naar Tenerife geweest toen ze 2,5 jaar....appartement wel eigen slaapkamer (hadden 2 slaapkamers) en woonkamer/keuken, 2 badkamers. zelf koken, auto gehuurd laatste keer naar Turkije all-inn 3,5 jaar....... daar zit je dan op een restort, centrum 8 km verder op....paar keer met taxi geweest om daar ff tussenuit te zijn. Op dag 2 zei onze dochter en wat gaan we nu doen? naar het zwembad....oh zei ze alweer daar waren we gister ook. en het was echt leuk hoor met glijbanen, soms dagje strand maar dat was niet zo schoon en veel zeewier.....eten was prima maar dochter was daar wat moeilijker dus at vooral stokbrood, patat, komkommer. Thuis eet ze alles en is heel makkelijk. Dochter vondt het niets aan de hele dag op zn resort, wilde ook niet naar kidsclub, genoot van het taxiritje.....geniet altijd van autoritjes. Volgende keer weer appartement, zelf koken/uiteten, auto huren. Gaan in Juni weekje naar Centerparcs dit jaar ff niet naar het buitenland geen gestress met koffers/schiphol/vliegtuig zitten.....heerlijk met de auto. Gaan nu sparen voor ons nieuwe huis (huidige woning staat te koop) In 2016 willen we naar Gran Canaria, bungalow, auto huren. en daarna misschien naar Denemarken met de auto moet ook erg leuk zijn. wat ook mooi moet zijn is sicilie.