Er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos even niet meer zie Naar welke zijn jullie geweest en was het mooi ook voor kinderen. Mag ook eventueel een ander park zijn (centerparcs vind ik alleen te duur) als ze maar een leuke zwembad hebben, natuur omgeving en een overdekte speelparadijs Alvast bedankt!
wij zijn naar stroombroek en de elsgraven geweest, maar daar is vrijwel niks te doen voor kinderen... van Centerparks trouwens, vind ik de Vossemeren erg leuk!! ook voor kinderen... zwembad waar je; als je onder water zwemt, tropische vissen kan zien, echt heel gaaf gemaakt allemaal!
Als je de centerparcs faceliteiten wenst (sub. zwemparadijs, plaza) dan is de Lommerbergen (Limburg, Reuver) en het Vennenbos (Brabant, Hapert) een goede keus. Zelf zijn we dit jaar naar Rabbit Hill (Veluwe, bij Apeldoorn) geweest. Ook erg goed bevallen. Dit park is meer Landal. Vrijstaande huisje, absoluut leuk maar kleiner zwembad, indoor speeltuin.
coldenhove, echt een aanrader met kleuters ivm indoor speelparadijs! en twenhaarsveld, ook een heel mooi park. groetjes!
Vennenbos! Erg leuk zwembad met diverse glijbanen en leuke stroomversnelling (ook voor kleinere kinderen, Eva vond het toen we er augustus vorig jaar waren erg leuk, toen was ze 2 jaar en 8 maanden). Leuke indoorspeeltuin, niet zo heel erg groot, maar wel leuk en zeker leuk genoeg voor Eva. En Puk en Pelle en de snuiter, leuke knutselactiviteiten voor de kinderen, kinderboerderij, lekker eten, midden in het bos, hebben elke dag genoeg eekhoorns gezien. En wij vinden het vooral fijn dat het echt vakantie is, maar maar 3 kwartier rijden
Aelderholt rabbit hill en coldenhoven kan ik uit eigen ervaring aanraden. Wij gaan dit jaar naar het vennenbos voor het eerst
Bedankt voor jullie reactie's! Het is Coldenhove geworden. Vennenbos leek me ook errug leuk, maar deze zat helaas al vol voor die periode.
Wij zijn vorig jaar naar Valkenburg geweest, was erg goed! Het vennebos zit hier 5 minuten vandaan en is ook erg leuk. ( als je tips wil wat je allemaal kunt doen in de buurt hoor ik het wel) Over 2 weken gaan wij naar het Loo , ben beniewd. Fijna vakantie alvast Groetjes Yvonne
Ik zie net dat je al geboekt hebt maar Aelderholt en Hochwald in Duitsland is ook heel leuk voor kinderen. Niet zo'n heel groot zwembad maar wel een groot indoorspeelgebeuren. @yvon1893,Het Vennenbos ligt echt geen 5 minuutjes van Valkenburg hoor Het park in Valkenburg heet De Cauberg maar is niet echt op kinderen gericht.(geen eigen overdekt zwembad,speeltuin etc).
Aelderholt ken ik niet, maar bij Hochwald zijn we vorig jaar geweest, een heel mooi park idd, en de overdekte speeltuin is ook heel mooi. Die luchtglijbaan is zelfs voor volwassenen leuk, hihi.
@ Wendy w 80 Ik ben wel een klein beetje topgrafisch ingesteld haha Bedoelde vanaf mijn woonplaats! Groetjes Yvonne
@yvon1893,sorry voor mijn reactie,zie nu net dat je idd uit die omgeving komt. Heb weer eens te vlug gelezen.
@ young flower. Dat zijn nog kleintjes , ik denk dat je je op het park goed kunt vermaken. Verder is er rond het eind van het jaar in valkenswaard schaatsen op de markt. In Eindhoven zit dippiedoe ( Familiepark Aquabest) daar kun je in de winter binnen terecht en is minder dan half uurtje rijden. Ook is het papegaaien ark in Veldhoven in de winter ook geopend ( www.papegaaienpark.nl) Het dichts bij is 't ei dal een kijk en speel boederij. Waar ook in de winter veel te doen is. In het park zelf zit een mooi zwembad dus daar hoef je de deur niet voor uit. Ook kun je binnen met de kinderen bowlen als je vraagt om zo' n beugel kunnen de kleinste ook mee doen. Verder is hier wel veel kwa musea maar denk niet dat de kinderen op die leeftijd er wat aan hebben. Succes!